Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huusin kun tyttöystävä oli jättäny levyt päälle ja se oli kuulemma väärin

Vierailija
16.12.2023 |

Siis huusin kovaa "Riikka, sä unohdit levyt päälle!", kun hän oli ehkä 5 metrin päässä. Nyt hän mököttää ja muka kohtelen häntä alistavasti kun korotin ääntä niin paljon. Niin kun eikö tää oo normaalia parisuhteessa että välillä desibelit kohoaa kun toinen mokaa?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP jatkaa vielä:

Lisäksi minulla on korttelin suurimmat peräpukamat.

Pakko kysyä: millä menetelmällä pukamat mitattiin?

Joo, kaikki hei huomas jo että olet aika ärsyyntynyt.

Vierailija
62/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko asian voinut hoitaa muutenkin kuin huutamalla? Itse en pidä huutamisesta ja todellakin olisin pahastunut, jos minulle olisi huudettu. Kyllä sen levyn saa huutamattakin pois päältä ja voi keskustella, että pitää olla huolellisempi ja keskittyä siihen, mitä on tekemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko asian voinut hoitaa muutenkin kuin huutamalla? Itse en pidä huutamisesta ja todellakin olisin pahastunut, jos minulle olisi huudettu. Kyllä sen levyn saa huutamattakin pois päältä ja voi keskustella, että pitää olla huolellisempi ja keskittyä siihen, mitä on tekemässä.

On todella asiatonta aloittaa henkinen väkivalta (puhumalla misogyniasta ja pitämällä mykkäkoulua sen jälkeen) vaikka joku sulle säikähtäessään huutaa. Totta kai sen olis voinut hoitaa muuten kuin huutamalla, mutta toi henkinen väkivalta on pahempaa kuin huutaminen.

Vierailija
64/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella asiatonta aloittaa henkinen väkivalta (puhumalla misogyniasta ja pitämällä mykkäkoulua sen jälkeen) vaikka joku sulle säikähtäessään huutaa. Totta kai sen olis voinut hoitaa muuten kuin huutamalla, mutta toi henkinen väkivalta on pahempaa kuin huutaminen.

Se että toinen käyttäytyy huonosti on huonoin mahdollinen peruste huutamiselle ja myös osoittaa lapsellisuutta. "No mulla on oikeus kun toi aloitti."

Vierailija
65/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi huutanut vaan sanonut, että sulla jäi levy päälle.

Vierailija
66/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä huudeta. Onko teillä huono kuulo, kun pitää huutaa? 

Vierailija
67/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttöystävälläni 40v on tapana säilyttää patalappuja lieden välittömässä läheisyydessä siten, että ovat välillä puoliksi lieden päällä. Olen ihan syystä pyrkinyt herättelemään häntä juurikin ääntä korottamalla, että lopettaa tapansa heti. Teit ihan oikein aloittaja, tulipalot eivät ole leikin asia.

Vierailija
68/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuminen on tyypillistä, kun suhde on tuore ja ollaan herkillä monessa (pikku)asiassa. Kun parisuhde on vahvistunut ja luottamus rakentunut, silloin rakkaaltaan sietää kovaakin palautetta.

Toisaalta silloin on jo oppinut säästelemään  ja käyttämään ääntään harkiten, tilanteen mukaan.

Vierailija
69/69 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, löytyy sininen tukka itseleikattu otsis, lävistyksiä tai ehkä kaikkia noista?

Anna kun arvaan, sinulta löytyy sellainen iso höttö maha ja punainen nenä? Ja seuraavaksi haet aamupalaksi vähän suklaatia.

Sori mutta ei. Mulla on melko erilainen elämäntyyli kuin jollain kallionmuijilla.