Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin rakastunut työkaveriin, että ahdistaa

Vierailija
15.12.2023 |

Olen ollut kohta kolmen vuoden ajan rakastunut työkaveriini. Minä siis olen nainen ja hän mies. Puoli vuotta sitten tunnustin tunteeni kun en kestänyt enää. Mies on naimisissa. Keskustelimme asian läpi, mieskin myönsi että välillämme on kemiaa, jollaista ei ole tuntenut kenenkään kanssa. Sovimme että ollaan kavereita ja ettei välillämme tule tapahtumaan mitään. 

Toisaalta nautin miehen seurasta enemmän kuin kenenkään muun. Voin puhua hänelle sellaista asioista joista en puhu kellekään muulle. Olen onnellinen että voimme olla ystäviä ja että mies on elämästäni. Toisaalta taas on sietämätöntä ettei välillemme voi kehittyä enempää. 

Toivoin että ihastuksen tunnustaminen olisi helpottanut oloani tai että nolouden tai miehen vaivautuneisuusen takia tunne olisi mennyt ohi, mutta meistä tulikin entistä läheisempiä. 

en tiedä mitä tällä haen, piti avautua jonnekin. En tiedä mikä tähän auttaisi. Ennen tätä ajanjaksoa emme nähneet pariin vuoteen eikä sekään vienyt tunnetta pois. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭😭😭😭

Vierailija
2/40 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭😭😭😭🤧🤧😫😢😢😭😭😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa muuta voi kuin vaihtaa työpaikkaa tai koettaa kestää.

Vierailija
4/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika hankala tilanne

Vierailija
5/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan vaihtaisin osastoa tai työpaikkaa. Toki veikkaan kyllä että mulla olisi jo tunteet laantuneet kolmen vuoden jälkeen, kun mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
6/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin nuo menevät ohi, ennen kuin jotain askeleita on otettu eteenpäin. Sillä sitten on seurauksia. 

Vierailija
7/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kyllä se menee ohi.

Kaikille niitä ihastuksia tulee ja menee, eikä niitä kyllä paljasteta sille kohteelle, se on vain semmoista ajankulua.

Siinäpä sitä oppii itsestäänkin, kun vaan pysyy uskollisena.

Ennenpitkää sitä ihmettelee, että mitä sitä oikein näkikään siinä toisessa.

Vierailija
8/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaat itseäsi olemalla kaveri, ei se vaan onnistu... Lisäksi jos mies olisi yhtä rakastunut sinuun niin ehkä tekisi muutoksia elämässään eli hieman epäilen hänen tunteitaan.. ettet vain roiku jossain mikä ei ole totta..

Vierailija
9/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit väärin, kun tunnusti tunteesi.

Vierailija
10/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä miehen vaimo sanoi, kun mies kertoi hänelle?

Vierailija
11/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kertonut vaimolleen. Mietti kyllä, kertooko, mutta päätyi siihen ettei kerro, koska välillämme ei kuitenkaan ole tapahtunut mitään.

Vierailija
12/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut vai ihastunut? Niin olin itsekin, (miehenä naiseen). Se ihastus loppui siihen, kun kuulin, et "käytti", "vauhtia" ilmeisesti. Ihmettelin aina sitä, kun hän ns. hyvää pataa kaikkien kanssa (sepä se).

---

Suvussa on narsismia; setä oli skönäri (merimies), sanoi mulle, et pysy niistä erossa, viinan kanssa aina pärjää. Kertoi, et jossain satamassa hänellä vahtivuoro ja kaverit lähteneet .... työkaveri tullut takaisin niin mömmöissä, et oli pitänyt lyödä, kun ei muuten uskonut. Seur. aamuna niin nolona eikä muistanut koko asiasta mitään, se työkaveri siis.

(eli on narsisti, mut jotenkin neuvoi minua, ettei kannata sotkeutua niihin kuvioihin ....)

Vierailija
13/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä auta kuin alkaa seksisuhteeseen. Sitten helpottaa, kun olette panneet kuin kanit riittävän kauan. 

Vierailija
14/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kyllä se menee ohi.

Kaikille niitä ihastuksia tulee ja menee, eikä niitä kyllä paljasteta sille kohteelle, se on vain semmoista ajankulua.

Siinäpä sitä oppii itsestäänkin, kun vaan pysyy uskollisena.

Ennenpitkää sitä ihmettelee, että mitä sitä oikein näkikään siinä toisessa.

Ei välttämättä mene.

Itsekin 5 vuotta tosi ihastuneena. Ei helpota.

Vierailija
15/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun oliskin jotain tuommoita sutinaa!

Vierailija
16/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olet idiootti. Olisit voinut kertoa tunteesi kaverillesi. Mies sentään vaikuttaa vähän fiksummalta, kun ei lähtenyt edistämään asiaa, vaikka olisit ollut helposti tarjolla. Olet halpa *piip*.

Vierailija
17/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se surullista, ettei löydy vapaata kohdetta ap:n suurelle rakkaudelle.

Minä aikoinani - tietämättömyyttäni, kokemattomuuttani - rakastuin syvästi ihanaan nuoreen mieheen. Suunnittelin meille jo yhteistä tulevaisuutta, naimisiinmenoa ja häitä.

Sitten, sattumoisin, vaelsin mökille ja järkytykseni oli kauhea. Tuo tunteideni kohde oli siellä jonkun ruman naikkosen kanssa! Menivät naimisiinkin, ruojat.

Sen kokemuksen jälkeen tein taustatyöt tarkasti, enkä ikinä enää haksahtanut vastaavalla tavalla. - Olin tuolloin 10-vuotias.

Vierailija
18/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutat seksuaalista häirintää työpaikallasi.Toivitavasti saat kenkää sieltä.

Vierailija
19/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise suhde. Itse en olisi miehen kaveri. Miksi kidutat itseäsi.

Vierailija
20/40 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen kettunsa käynyt kolossasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän