Matti jäi rajan taa: "Täysin vastuutonta"
Mitäpä jos Matti pysyisi perheineen tästä lähin Suomessa ja ajattelisi myös muita kuin itseään.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/dd9e7d43-a2fd-4bb8-a103-44ea2db6a6d7
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sinne Venäjälle lähtee palloilemaan tälläisenä aikana ku tiedettiin että se raja tullaan luultavasti sulkemaan uudestaan melko pian...
Ja jos siellä on niin ihanaa, niin eikö siellä jouda pysyä samoin tein pidempään? Halpa bensa kompensoi kalliit munat :P
Pyörä laittomat kulkijat,etuajo oikeus.Pääsivät 200 jätkää somal,syyr ,afrik.Mutta ei venäl suomi oikeal papereil.
Matti on nyt sitten rajan toisella puolella. Mitäs läksit🤣
Minä saisin rauhan aikaiseksi mutta se vaatii armotta rehellisyyden.
ensinnäkin turvapaikkasysteemi jota ainoastaan käytetään nykyään hyväksi, loppuisi.
vaalimaa olisi auki, ja passien kanssa kulku kuten aiemmin.
mutta tämä maailma on menetetty, se kavahtaa totuutta..
se haluaa Kristuksen uskovien ja juutalaisten vihaajia ja vainoojia mussslmimaista tänne lisää AIKAPOMmeiksi..
Vierailija kirjoitti:
Montahan tankkaajaa sinne on jäänyt jumiin? Tulee kalliit bensat kiertää Viron kautta kotiin. 😆
Ihan vattu oikein näille Venäjän sotateollisuutta tukeville minä minä minä krville.
Valitukset voi lähettää suoraan P u t e l l e. Käsittelyä ei tosin taata. Sitä saa mitä tilaa, näin on homma nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sinne Venäjälle lähtee palloilemaan tälläisenä aikana ku tiedettiin että se raja tullaan luultavasti sulkemaan uudestaan melko pian...
Ja jos siellä on niin ihanaa, niin eikö siellä jouda pysyä samoin tein pidempään? Halpa bensa kompensoi kalliit munat :P
Pääseehän sieltä pyöräilemällä takaisin. Heittää paperit jorpakkoon ja sanoo taikasanan.
Ei kai Matilla ala syyhyttämään nivusissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseehän sieltä pyöräilemällä takaisin. Heittää paperit jorpakkoon ja sanoo taikasanan.
....kuukauden päästä.
Mitä se auttaa Mattia hätänumeroon soitella? Kysyn vaan.
Ehhehhe ollaanpas kaikki oikein hauskoja ja haukutaan Mattia
Jos oikein haluaa, niin eikö Venäjältä pääse muuta kautta pois kuin vain Suomen rajan läpi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa Mattia hätänumeroon soitella? Kysyn vaan.
Ai niin, kun nämä ovat vielä hätänumeroa kuormittaneet. Minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti voisi ensin pumpata kuset ulos päästään, niin osaisi ehkä sen jälkeen tehdä fiksumpia elämänvalintoja.
Meneekö tunteisiin? 👀
Kysytkö Matilta? Mattia ei hetkauttanut venäläisten hyökkäyssota. Mattia ei hetkauttanut venäläisten energiakiristys. Mattia ei hetkauttanut venäläisten Suomeen pumppaamat afrikkalaiset. Mutta kun raja meni nenän edestä kiinni ja hän jäi rys sävaimonsa kanssa niinsanotusti väärälle puolelle? Se Mattia hetkautti. Se johtuu siitä, että Matti on itsekeskeinen ku sipää, joka sai viimein, mitä ansaitsi.
HUOMAATTEKO ETTÄ AINA ANTELIAS SUOMI JA REHELLINEN MAA EI SAA MAAILMAN IHMISILTÄ KUIN LUUN KÄTEEN.
AINA.
EMME SAA EDES REHELLISIÄ TURRVVIKSIA VAAN VALEEE UKKOJA ISSMALISTEJA.
MEILLE AINA MAKSAJAN ROOLI.
MIKSI!
SUOMALAISET VALTAA PITÄVÄT OVAT RAHAN AVULLA VIENEET MEITÄ MEILLE HAITALLSISIIN LIITTOUMIIN JA SOPIMUKSIIN. ESIM. EU. PELKKÄ RAHANVIEJÄ JOKA MÄÄRÄÄÄ
SANOKAA MINUN SANONEEN, SUOMEN SIUNAUS ON VÄHISSÄ
REHELLISYYS MENNYTTÄ.
ELÄTÄMME JOUKOSSAMME TULEVIA ISKUJE TEKIJÖITÄISSSLMAITEHA.
Aina maistuu Mehukatti, se on ihan Matti, Mehukatti.
Toivottavasti haavisto pääsee presidentiksi ja lopettaa tämän typeryyden, jos tummia nuoria miehiä on tulossa suomeen niin ilman muuta heidät pitää päästää maahan.
Tätä mieltä on oulussa enemmistö tuttavistani.
Päivän ainoo fakta ketjussa.