Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia Raxissa? Ensimminen kertani

Vierailija
03.09.2008 |

Heti ovella tultiin sanomaan tervetuloa ja minut ohjattiin pöytään. Esiteltiin pizzat ja mutu vaihtoehdot ja vinkaten tarjoilija sanoi, että sano hänelle mitä pizzaa haluat. hän tekee minulle erikois pizzat? Salaatin otin itse. Ja kysyi monta kertaa välissä, että haluaisinko jotain toista pizzaa maistaa. Kysyi haluatko jäätelöä ja toi sen pöytään. Vähän väliä oli kysymyssä haluanko juomia. Oikeastaan en tykännyt ,oikeastaan oli mukava.

Maksoin 5,90 ateriasta. Ulkona oli kalliimpi hinta.

Mitä olen kuullut Raxista on se, että ensin maksetaan, ja keräillään ruuat lautaselle, eikä tälläistä tarjoilu meininkiä

En tuntenut myyjää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä se virallinen nimi sitten onkin. Oliko varmasti se paikka?

Vierailija
2/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla rahastavat, antavat lautasen ja itse keräät sapuskasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan suu auki palvelusta.

Vierailija
4/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miehelle käynyt vuosia sitten melkein noin. Paikka oli käytännössä tyhjä, joten kävivät pöydässä kyselemässä mitä saisi olla ja tekivät sitten pizzat "tilausten" mukaan. Noin pienelle asiakasmäärälle ei kannattanut alkaa varmaan tekemään "kaikkea" vaan vain juuri sitä mitä varmasti meni.

Vierailija
5/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsähtänyt juttu, ei edes naurata

Vierailija
6/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutui siksi passaamaan ja mielistelemään satunnaista asiakasta (tai sitten ruminta sisään tulevaa ;). Muut hihittivät kippurassa keittiön puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan