Miten tuntea itsensä seksikkääksi kun on äiti?
Otsikossa tuli kysymys.
Tuntuu että arki pyörii vain lasten ympärillä, koko kaaos näkyy itsessä eli silmäpussit valuu, kroppa leviää ja voimat hiipuu. Miten tässä sais itsensä seksikkään näköiseksi että mies olisi edes joskus tyytyväinen?
Kommentit (38)
Tapailemani yhmamma on paljon kauniimpi kuin miksi hän itse itsensä kokee.
Ja kumihaalariin pukeutuneena hän on palliträjäyttävän seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Sinä lähdet viikon alla inclusive -lomalle, ja mies hoitaa lapset. Siellä käyt välillä salilla mutta otat aikaa itsellesi. Se voi olla ihan kylpyläloma Suomessakin.
Ai että jos mies vain ilmoittaisi että lähtee viikon golf-reissulle johonkin lämpimään, koska kokee ettei vaimo arvosta tarpeeksi...
Vierailija kirjoitti:
mies edes joskus tyytyväinen...
Tuossa on taas miesvihaa tihkuva asenne, jolla vihjaillaan että miehellä on jotain epärealistisia vaatimuksia naisen ulkonäköön liittyen.
Epäilemättä palstalla aletaan kertomaan mitä miehen tulee tehdä jatkossa ja kehoitetaan jättämään se sika. Miesten nimittely sioiksi kun on palstan lempipuuhaa, miesten epäinhimillistäminen kun on ollut arkea jo vuosikymmenten ajan. Se on sitä parempaa sukupuoleen kohdistuvaa vihaa.
Öh... tuohan selväsi antaa ymmärtää että mies valittaisi asiasta. Ei kukaan täysipäinen kumppani valita toiselle että "tekisit niin tai näin niin olisit enemmän seksy ja tykkäisin". Ihan sukupuolesta riippumatta. Ei sillä ole miesvihan kanssa mitään tekemistä jos asia on heillä todellisuudessa näin.
Sä nyt itse mansplainaat ja harrastat misogyniaa viittaamalla "parempaan" sukupuoleen. Mietipäs kuinka monesti miehet ovat väkivalta ja raiskaus uutisoinnissa se tekijä ja mieti sitten uudestaan että oletteko parempaa kansaa. Miehiä tulee kohdella kunnioittavasti kuten kaikkia ihmisiä, mutta jos perseilee niin sitten perseilee. Pitäisi mennä itseensä ja miettiä missä vika jos tulee tarve vetää jotakuta lättyyn tai mennä väkisin panemaan. Tai valittamaan siitä että miks näytät tolta.
Aika muna ja kana ongelma.
Mä tunnen itseni seksikkääksi nimenomaan siksi että mieheni katseista, eleistä ja teoista käy selvästi ilmi että hän haluaa minua. Jos puolestaan mieheni ei enää osoittaisi tuollaisia kiinnostuksen merkkejä minua kohtaan, en varmaan enää tuntisi itseäni seksikkääksi, vaan miettisin että mikä minussa on vikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on taas miesvihaa tihkuva asenne, jolla vihjaillaan että miehellä on jotain epärealistisia vaatimuksia naisen ulkonäköön liittyen.
Epäilemättä palstalla aletaan kertomaan mitä miehen tulee tehdä jatkossa ja kehoitetaan jättämään se sika. Miesten nimittely sioiksi kun on palstan lempipuuhaa, miesten epäinhimillistäminen kun on ollut arkea jo vuosikymmenten ajan. Se on sitä parempaa sukupuoleen kohdistuvaa vihaa.
Öh... tuohan selväsi antaa ymmärtää että mies valittaisi asiasta. Ei kukaan täysipäinen kumppani valita toiselle että "tekisit niin tai näin niin olisit enemmän seksy ja tykkäisin". Ihan sukupuolesta riippumatta. Ei sillä ole miesvihan kanssa mitään tekemistä jos asia on heillä todellisuudessa näin.
Sä nyt itse mansplainaat ja harrastat misogyniaa viittaamalla "parempaan" sukupuoleen. Mietipäs
Etkö osaa lukea? Ei siinä viitata parempaaN sukupuoleen vaan vihasi miehiä kohtaan on parempaA vihaa.
Lisäksi juuri tuo "antaa ymmärtää" häiritsee näissä. Miksi ap tekee vihjailevan tekstin jossa hän antaa muka ymmärtäää jotain? Miksi jättää asia tulintasi varaan? Tiedämme kaikki että sinä ja muut miesvihaajat tulkitsette juuri siten kuten haluatte nähdä nämä miehet. Miksi ap ei kerro suoraan miten mies on väitetyn tyytymättömyyden ilmaissut?
Jep, hauskempaa seurata miesvihasi levittämistä ja omia tulkintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen itseni seksikkääksi nimenomaan siksi että mieheni katseista, eleistä ja teoista käy selvästi ilmi että hän haluaa minua. Jos puolestaan mieheni ei enää osoittaisi tuollaisia kiinnostuksen merkkejä minua kohtaan, en varmaan enää tuntisi itseäni seksikkääksi, vaan miettisin että mikä minussa on vikana.
Jep, haluatte miehiltä katseita, eleitä ja tekoja, mutta samalla kiellätte tekemästä niitä koska se ei ole asiallista.
Sitten kun mies vihdoin tottelee, itkette kun ette enää kelpaa ja mies ei tee kiellostanne huolimatta noita asioita.
School of seduction auttaa! Valitettavasti ei ole Suomessa.
Miksi pitäisi. Olet täyttänyt tarkoituksesi seksin osalta.
Nyt roolisi perustuu siihen miten hyvin lapsesi kasvatat ja elätät.
Kun lapset ovat lentäneet pesästä voit mietti mitä teet loppuelmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt itse mansplainaat ja harrastat misogyniaa viittaamalla "parempaan" sukupuoleen. Mietipäs
Eikös manspleinaus tarkoita sitä, että kertoo naisille asian joka on heillä jo hyvin tiedossa? Manspleinaan kun kerron teidän olevan miesvihaajia.
Ihailtavaa rehellisyyttä
Mulla on lapsi, ja tunnen itseni tosi seksikkääksi. Nautin seksistä paljon enemmän kun ennen lasta. Olen jopa eronnutkin, ja tapasin uuden miehen, jonka kanssa seksi on aivan taivaallista.
Mietin sitä nytkin. Ajattele, että seksi on osa sun hyvinvointia, ja harrasta sitä vaikka yksin jos mies "häiritsee".
Vierailija kirjoitti:
Mies rupeaa tekemään enemmän kotitöitä ja lasten asioita. Sinä tarvitset aikaa nukkumiseen, lepoon ja liikuntaan. Mies kokkaa perheelle terveellisiä aterioita. Siitä se lähtee.
Olen näin miehenä ihan samaa mieltä kanssasi
Vierailija kirjoitti:
Mies rupeaa tekemään enemmän kotitöitä ja lasten asioita. Sinä tarvitset aikaa nukkumiseen, lepoon ja liikuntaan. Mies kokkaa perheelle terveellisiä aterioita. Siitä se lähtee.
Tämähän tehdään yleensä vasta kun äiti törmää johonkin komeaan vieraaseen!
Unohda mitä se miehesi odottaa sinulta. Laita miehesi tekemään oma osuus kaikesta. Ala nukkua paremmin, liiku, syö terveellisesti. Olosi kohenee😊
Vierailija kirjoitti:
Noin se ihmisen mieli toimii.
Sama se on minullakin. Silloin kun saan katseita, lähestymisiä ja kehuja miehiltä, tiedän että olen seksikäs. Ja toisaalta silloin kun olen ihan näkymätön miehille eikä kukaan osoita kiinnostusta minua kohtaan, on helppo päätellä että en ole seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheltä kysyttäisiin tuota, vastaus olisi "olemalla seksikäs".
Sinua käskettäisin olemaan valittamatta kuin nainen. Kotona painotreeniä ja kroppaa kuosiin. Lohtuherkut kokonaan pois.
Mies ei ole synnyttänyt perheen lapsia, hoitanut heitä pienenä eikä valvonut öitä lasten kanssa.
Ei, mutta mies on mahdollistanut tämän kaiken.
Nimenomaan äitiys teki minusta seksikkään, tai ennemminkin sensuellin ja naisellisen.
Olin hyvin siro ja laiha nuorena ja vasta 4. lapsen jälkeen parhaimmillani, yli nelikymppisenä
Vaimollani on kolme lasta, enkä tiedä seksikkäämpää naista.