30v nainen ja 30v mies, miks miehet usein paljon vanhemman näköisiä
Kommentit (43)
Miehillä on paksumpi iho ja lisäksi parta suojaa jonkin verran UV-säteilyltä. Miehet myös useammin käyttävät hattuja.
En allekirjoita AP:n väitettä.
Miksiköhän miehet näyttävät vanhemmilta kuin ikäisensä naiset? Kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla toisin, koska naisilla on epätasaista hormonitoimintaa ja ohuempi iho (jonka takia kaikki kuultaa läpi ja näyttää vanhemmalta). Jäljelle silloin jää se, että miehet pitävät todella huonoa huolta itsestään, kun eivät nuku tai syö kunnolla saati kosteuta ihoaan.
Mun miehellä on ainakin parta niin se vanhentaa.
Naiset pitävät enemmän huolta ihostaan. Miehille on myös paljon "sallitumpaa" vanheta.
Aurinko, ei voidetta muutenkaan? Metsuriparta tai makuukammariviikset? Alkoholi, kofeiini, työputki?
Pappautuvat jo kolmekymppisinä. Tukka harvenee ja maha kasvaa.
Minusta taas miehet näyttävät nuoremmilta, naiset vanhenevat nopeammin. Vuodet muutenkin tekee miehille hyvää, naisille ei.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan naiset ryppyyntyvät aiemmin, koska heillä on ohuempi iho. Kosteusvoide ei ehkäise ryppyjä, vaikka naiset niin kuvittelevat. Tämä on kaikki tieteellisesti tutkittua faktaa, ei akkojen mutua.
Jep naisille tulee pinta ryppyjä mutta miesten ryppyjä kutsutaan kanjoni rypyiksi koska miesten paksuun ihoon muodostuu sellaisia syviä ryppyjä joita ei hoitamalla niin vain hoideta.
Pukeutuminen ja hiukset/hiusraja tekee paljon!
Miehillä on paksumpi iho, joten he usein näyttävät aika nuorilta vielä 30v.
Moni synnyttänyt 32v kaveri näyttää aika vanhalta jo.
Mies on kehon iältä keskimäärin 3-4 vuotta vanhempi kuin saman ikäinen nainen. Korkeimmillaan ero oli jopa 16 vuotta. Viimeksi lukemassani tutkimuksessa on vakioitu elintapojen merkitys pois ja tutkimusryhmässä tutkittiin nimenomaan suomalaisia miehiä ja naisia. Suomessa miehillä on keskimäärin selkeästi huonommat elintavat, joten kun ne otetaan myös huomioon, miesten ikääntyminen voi olla ihan merkittävästi nopeampaa ja näkyy totta kai myös ulkonäössä.
Oon huomannut et sinkku naiset ovat nuoren näköisiä mutta seurustelevat tai äidit ovat vanhemman näköisiä 😅
Minun miestäni luultiin minun isäkseni, vaikka olemme saman ikäisiä.
Naurua, naurua, naurua..... mä tiedän sellasia babyface miehiä joista ei ikinä uskois et ne on edes 20 v ja on jo 30 v. Yhen 40 tiedän joka näyttää 27 v korkeintaan.
Missä kantabubissa sä niitä karjuja näet? Mä yliopistolla, siis nuoria oriita.
Samaa olen ihmetellyt itsekin. Olemme mieheni kanssa kumpikin hieman yli kolmekymppisiä ja hän on vanhentunut huomattavasti minua enemmän. Iho on huonossa kunnossa (punoittaa, rasvoittunut), maha on kasvanut, hiukset harventuneet ja jopa pientä harmaata alkaa näkyä parrassa ja hiuksissa. Olen yrittänyt ystävällisesti kannustaa häntä kanssani lenkille, mutta tietokone vie lähes poikkeuksetta voiton.
Aikamoinen coping-ketju. Kaikki kyllä tietävät, että naiset keskimäärin säilyvät miehiä huonommin. Tätiintyminen alkaa naisilla jo 25 v jälkeen, mummoutuminen joskus 40 v jälkeen. Miehillä taas tyypillisesti 10-15 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen coping-ketju. Kaikki kyllä tietävät, että naiset keskimäärin säilyvät miehiä huonommin. Tätiintyminen alkaa naisilla jo 25 v jälkeen, mummoutuminen joskus 40 v jälkeen. Miehillä taas tyypillisesti 10-15 vuotta myöhemmin.
Se on tieteellistä faktaa olit sinä mitö mieltä tahansa. Miehen keho vanhenee nopeammin mitä naisen. Naisella on muutenkin parempi ja vahvempi genetiikka. Lue The Better Half- naisen genetiikasta kertova kirja.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoisesti tarraudut kiinni miesten voimafantasiaan, vaikka hautaan joudut vuosia ennen ikäisiäsi naisia.
Miesten tyhmyys on viime aikoina antanut päivän parhaat naurut 😂😂😂😂
Järkytyin kyllä kun menin Tinderiin pitkästä aikaa. Monet alle 30 vuotiaat miehet olisivat menneet aivan hyvin nelikymppisestä. Yksi näytti sedältäni joka on 70:D Eikä pelkästään se iho vaan kaljuuntuminen ja sellaiset maalaisisännän vaatteet.