Tapahtui kesällä kerran...
Olin viime heinäkuussa Välimerellä lomalla ja eräänä aamuna menossa aamu-uinnille, kun isohätä ilmoitti itsestään. Rannalla vaan ei ollut mitään puskaa, joten syöksyin veteen ja annoin tulla. En vaan tajunnut, että Välimeri on niin kirkasta, että kaikki näkyy! Koitin siinä sitten kauhoa sitä ruskeaa mönjää käsiini ja kuljettaa uiden vähän pidemmälle. Ei onnistunut. Siispä päätin uida nopeasti pois paikalta, ettei mua yhdistettäisi tapahtuneeseen. Onnistuin, huh!
Kommentit (27)
Seuraava uimari jäi kiittelemään sinua.
itse pskon vain Itämereen. Ei kukaan huomaa mitään.
Mitä olisit Ap tehnyt, jos sama hätä olisi yllättänyt keskellä kaupunkia vaatteet päällä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit Ap tehnyt, jos sama hätä olisi yllättänyt keskellä kaupunkia vaatteet päällä?
Varmaan olisin hyökännyt johonkin lähikahvilaan tai ravintolaan ja tarjonnut seteliä vessankäyttöä vastaan. Välimeri on onneksi ilmainen vessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisin hyökännyt johonkin lähikahvilaan tai ravintolaan ja tarjonnut seteliä vessankäyttöä vastaan. Välimeri on onneksi ilmainen vessa.
T. Ap
Tätä tarinaa lukiessa tuli ikävä kesää ja uimareissuja.
Kiitos vinkistä Ap! Koitan olla p*skomatta Välimereen, jos sinne joskus pääsen.
Kiitos suosiostanne. Tämä on tosikertomus kesälomalta.
T. Ap
Talvisin on helpompaa, kun voi pskoa hankeen ja kipata vain hieman lunta päälle. Kukaan ei huomaa mitään.
Kusikin värjää Välimeren turkoosista oranssiksi.
Välimeren vesi on tunnetusti juotavan puhdasta. Paitsi nyt kun Ap kävi töräyttämässä sinne henkilökohtaiset muistonsa.
Ap kunnioitti merta omintakeisella tyylillään, joka muistetaan.
Ihana kertomus, täynnä tunnelmaa!