Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta ULTRAAN, pitääkö virtsarakko olla täynnä?

Vierailija
03.09.2008 |

Esikoista odottaessani muistan, kun minulle sanottiin, että ennen ultraa pitää juoda paljon vettä, jotta virtsarakko on täynnä. Nesteen läpi kuulemma näkee paremmin kohdun tilanteen.

Oon nyt viikolla 24 ja kohta on ultra, mutta mitään täydestä virtsarakosta ei ole neuvolasta sanottu. Onko koneet parempia nykyään, pitääkö enää olla rakko täysi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakko tyhjänä kumpaankin ultraan.

Vierailija
2/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa piti olla täysi rakko. Kakskyt viikon tuntumassa ei muistaakseni tartte olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavaa tietää, koska rakko täynnä liikkuminen ei oo mitään kivaa näillä viikoilla :)

Vierailija
4/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä mitään erikoista sanoneet. Kaikki tarpeelinen näkyi ja kaikki oli kunnossa. Nyt on ihana tyttövauva talossa(tosin viides lapsi)

Vierailija
5/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käsketty käymään vessassa. Eli rakko on pitänyt olla tyhjä. Ekassa ultrassa kävin viikolla 11, alkuvuodesta. Vielä vuonna 2002 sanottiin, että rakko pitää olla täynnä, sen jälkeen on käytäntö muuttunut näemmä.

Vierailija
6/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa minulle sanottiin etta taysi, jotta nakyisi paremmin vatsan paalta, mutta kun ei nakynyt hyvin, niin vessaan vaan ja sitten sisakautta ultra...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi