Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle kaikille kerroit kun puolisosi petti sinua?

Vierailija
14.12.2023 |

Tai kenelle kertoisit, jos tulisi em. tilanne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku kaivoi tiedot esiin.

Vierailija
2/8 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

About jokaiselle, joka kysyi miksi erottiin. Enempää en kertonut kuin lähimmille ystäville (siis että kenen kanssa jne).

Häpesin siinä kohtaa lähinnä sitä, millaisen lapamadon olin alunperinkään ottanut, sekä miehen muita toilailuja. En petetyksi tulemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tietenkin kerroin kuinka kauhea isä heillä on.

Vierailija
4/8 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin muutaman kuukauden aikana kolmelle ystävälleni. Näistä kolmesta kaksi tuntee myös puolisoni, kolmas jolle kerroin ei häntä tunne. Näistä kolmesta ystävästäni kukaan ei tunne toisiaan, joten eivät voi keskenään ruotia tapahtunutta. 

Nykyään minua kaduttaa, että kerroin niin monelle, mutta tilanne oli yllättävä, ahdistava ja oli pakko saada purkaa tapahtunutta. Koin että kahdelta ystävältäni sain tukea, yksi suhtautui asiaan sen verran oudosti, että meni välit. Sukulaiset ja suurin osa ystäväpiiristäni ei tiedä asiasta, eivätkä tule koskaan tietämäänkään. Tapahtuneesta on jo vuosia, ja enää ei ole tarvetta asiasta keskustella kenenkään kanssa.

Vierailija
5/8 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikille, jotka eron syytä kysyi. Miksi salaisin toisen törkeää käytöstä keneltäkään?

sen verran pitkästä parisuhteesta oli kyse, että miehen pakotin eron syyn kertomaan itse omille vanhemmilleen ja lapsille. Lapset toki siis jo aikuisia siinä vaiheessa.

Vierailija
6/8 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut kenellekään. Mutta laitoin lähikaupan ilmoitustaululle seikkaperäisen selvityksen tapahtuneesta. Nimineen.

Vierailija
7/8 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin muutaman kuukauden aikana kolmelle ystävälleni. Näistä kolmesta kaksi tuntee myös puolisoni, kolmas jolle kerroin ei häntä tunne. Näistä kolmesta ystävästäni kukaan ei tunne toisiaan, joten eivät voi keskenään ruotia tapahtunutta. 

Nykyään minua kaduttaa, että kerroin niin monelle, mutta tilanne oli yllättävä, ahdistava ja oli pakko saada purkaa tapahtunutta. Koin että kahdelta ystävältäni sain tukea, yksi suhtautui asiaan sen verran oudosti, että meni välit. Sukulaiset ja suurin osa ystäväpiiristäni ei tiedä asiasta, eivätkä tule koskaan tietämäänkään. Tapahtuneesta on jo vuosia, ja enää ei ole tarvetta asiasta keskustella kenenkään kanssa.

Erositteko vai jäittekö yhteen?

Vierailija
8/8 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semi ohiksena kerron, että eräs työkaveri kävi läpi useiden kymmenien ihmisten työyhteisömme, opehuoneen, ja kertoi kaikille. Itse en ollut ikinä ennen kuullut hänen kertovan yksityiselämästään mitään. Oli outoa. Asiaa ei helpottanut, että monet meistä opettivat hänen murrosikäistä lastaan. 

Pääsääntö lienee, että akuutissa kriisissä pitäisi jaksaa harkita kaikkia tekojaan ja puheitaan, vaikka se vaikeaa onkin.

Voisin kuvitella, että kollega on katunut. Hän vieläpä jäi yhteen puolisonsa kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi