Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpäivä päättyi 4 tuntia sitten ja olen tärissyt ahdistuksesta paikoillani siitä asti kun pääsin kotiin

Vierailija
14.12.2023 |

Työ ja työyhteisö ahdistaa niin paljon. En kuulu siihen. Koko keho huutaa ei.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet myrkyllisessä työyhteisössä. Se sairastuttaa sinut 

Vierailija
22/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiallinen reaktio kehossa kestää vain hetken, sen jälkeen se muuttuu psyykkiseksi rektioksi. Psyykkistä reaktiota voi opetella hallitsemaan.

Mutta sulle neuvo nyt tähän hetkeen: käy työterveydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemiallinen reaktio kehossa kestää vain hetken, sen jälkeen se muuttuu psyykkiseksi rektioksi. Psyykkistä reaktiota voi opetella hallitsemaan.

Mitä se auttaa.?

Vierailija
24/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa.?

Saat lääkityksen ja keskusteluapua. 

Vierailija
25/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä myrkyllisiä työpaikkoja on. Minulla ei lopulta enää "valunut vesi hanhen selästä", kun olin muutaman vuoden kestänyt sen ainoan työ"kaverin" käytöstä. Lähdin töistä itkien lääkärikeskukseen, tietysti aikaa varaamatta. Odotushuoneessa itkin, kunnes pääsin lääkärin puheille selittämään tilanteeni työpaikalla. Sain 2 kk sairasloman,  pian töihin paluun jälkeen irtisanouduin, vaihdoin paikkakuntaa ja perustin yrityksen - ilman yhtään työ"kavereita".

Minä myös alkoholisoiduin tuon työpaikan takia, oli pakko nollata päätä jokaisen työpaikan jälkeen.

Vierailija
26/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä myrkyllisiä työpaikkoja on. Minulla ei lopulta enää "valunut vesi hanhen selästä", kun olin muutaman vuoden kestänyt sen ainoan työ"kaverin" käytöstä. Lähdin töistä itkien lääkärikeskukseen, tietysti aikaa varaamatta. Odotushuoneessa itkin, kunnes pääsin lääkärin puheille selittämään tilanteeni työpaikalla. Sain 2 kk sairasloman,  pian töihin paluun jälkeen irtisanouduin, vaihdoin paikkakuntaa ja perustin yrityksen - ilman yhtään työ"kavereita".

Minä myös alkoholisoiduin tuon työpaikan takia, oli pakko nollata päätä jokaisen työpaikan jälkeen.

Jatkan: muistan monet kerrat kun kotiin saapuessani rojahdin eteisen lattialle itkemään/huutamaan työpäivän jälkeen. Tuon tunteen tietää vain jos sen on itse kokenut.

Siis AP, ehdottomasti sairaslomalle, ehdit saada ajatuksesi ja pääsi kasaan. Toivttavasti sinulle aukeaa muita työmahdollisuuksia.

Vierailija
27/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös alkoholisoiduin tuon työpaikan takia, oli pakko nollata päätä jokaisen työPÄIVÄN jälkeen.

Jatkan: muistan monet kerrat kun kotiin saapuessani rojahdin eteisen lattialle itkemään/huutamaan työpäivän jälkeen. Tuon tunteen tietää vain jos sen on itse kokenut.

Siis AP, ehdottomasti sairaslomalle, ehdit saada ajatuksesi ja pääsi kasaan. Toivttavasti sinulle aukeaa muita työmahdollisuuksi

Korjaus: jokaisen työPÄIVÄN jälkeen.  Näppäimistön O-kirjain jumittaa: ToivOttavasti

Vierailija
28/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis AP, ehdottomasti sairaslomalle, ehdit saada ajatuksesi ja pääsi kasaan. Toivttavasti sinulle aukeaa muita työmahdollisuuksi

Niin minun suustani.. juon siis arkenakin. Haen usein pullon viiniä töiden jälkeen ja se on ainut asia mikä nollaa ahdistuksen. Ahdistus lamaannuttaa töissä minua ja vaikuttaa kognitiiviseen kykyyni

Vierailija
29/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Vihaan tätä elämää.

Sama. Lisäksi tänään oli vapaapäivä ja kaikki meni täydellisti pieleen. Ei jaksa enää.

Vierailija
30/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisipa vaan nukkua .

Vierailija
31/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jo aika pahalta. Ilmoita huomenna olevasi sairaana ja mene työterveyteen kertomaan rehellisesti tilanteesta ja voinnistasi. Siitä se lähtee tavalla tai toisella purkautumaan. Mikään työpaikka ei ole itsensä sairastuttamisen arvoinen.

En myöskään uskalla soittaa pomolle .

Vierailija
32/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Olisi mielenkiintoista kuulla vähän tarkemmin, mikä teillä kaikilla on niin pielessä? Siis miten voi ilmapiiri olla tuollainen, mikä sen aiheuttaa? Henkilökemiat?

Vierailija
33/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo viiniä päivässä vain lisää sitä ahdistusta! 

Vierailija
34/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh! Olisi mielenkiintoista kuulla vähän tarkemmin, mikä teillä kaikilla on niin pielessä? Siis miten voi ilmapiiri olla tuollainen, mikä sen aiheuttaa? Henkilökemiat?

Huono johtaminen ja työpaikkakiusaaminen monen kollegan taholta.

Vierailija
35/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mättää?

Vierailija
36/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YHYY AHISTAA YYYHYYYY😫😩

Kaltaisesi tekevät työyhteisöissä elämisen ja olemisen ahdistavaksi. Ilkeily ja pilkkaaminen ovat asioita, joista pitäisi oppia pois viimeistään päiväkoti-ikäisenä varhaiskasvatuksessa.

Vierailija
37/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi joka töiden jälkeen ihan pata jumissa. Mutta ap sun tilanteessa menisin kyllä jo työterveyteen, kuulostaa tosi pahalta🙁 Ei oo työ sen arvoista että menetät terveytesi. Sun keho jo alkanut huutamaan apua, ole rohkea ja kuuntele sitä. Mitä pidempään odotat ja jatkat tuota, sitä pidempään kestää toipua. Kokemuksesta tiedän. 

Vierailija
38/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis AP, ehdottomasti sairaslomalle, ehdit saada ajatuksesi ja pääsi kasaan.

Kuten alkoholikin... joka lisää ahdistusta. Se liottaa aivot.

Vierailija
39/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas työ - ja kouluyhteisö tarvii aina syntipukin. 

Vierailija
40/65 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaislkohan kunnon takapano? Sellainen, joka saisi unohtamaan vähäksi aikaa kaiken muun.