IL: Stubbin rajakommentille täystyrmäys: kutsui lisää tulijoita ja hädänalaisia Suomen rajalle!
Monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla muuta. Näin tuumi Stubb viimeksi, kun Suomen rajat vuoti eikä meininki ole mihinkään muuttunut.
Stubb antoi virallisen kutsun Venäjälle ohjata tänne lisää tulijoita sanomalla, että jos on kylmä, tai mukana naisia tai lapsia, Suomi ottaa heidät maahan.
Tietenkin tämä johtaa siihen, että Venäjä kovilla pakkasilla alkaa ohjata tätä ainesta rajalle.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/66dcd2ed-0f1b-4dec-9f1f-7933a7b3d…
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mielummin jättää äänestämättä kuin äänestää vähiten huonoa ehdokasta.
Olisi hyvä jos äänestysprosentti jäisi niin alhaiseksi, ettei vaalitulosta voisi hyväksyä. Saataisiin paremmat ehdokkaat ja uudet vaalit.
Missään nimessä ei saa jättää äänestämättä! Eikä mitään pelleilykortteja saa kirjoitella äänestyskopissa. Lapsellista puuhaa, sanon minä. Voihan siellä tulla vaikka tasapeli kahden ehdokkaan kesken.
Toivottavasti ne kaksi ovat Rehn ja Halla-aho, ei mitään sätkynukkeja. Stubb on huono vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän edes hakee presidentiksi?
Eikös hän ole mies, joka pitää kansallisvaltioita turhina?
Hän on kilpailuhenkinen. Katsoo, että voiko voittaa tämän kisan. Itse presidenttiys on hänelle toisarvoinen asia tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbido taas asialla! Onkohan tunkeutujilla oikean merkkiset purkkarit jalassa !?
Mikäs tämä kenkäjuttu nyt olikaan?
Painostiko Stubb jotain muita henkilöitä pukeutumaan hänen valitsemiinsa kenkiin?
Ja paitoihin. Herrasmies ei käytä kesälläkään lyhythihaista kauluspaitaa vaan käärii pitkän kauluspaidan hihat siististi kyynärpäihin saakka.Tämähän on tyyppiesimerkki luonnehäiriöisen kiusaajan toimintamallista.
Meillä koulussa ollut kiusaaja pakotti luokan pienempiä poikia ostamaan samanlaiset housut kun hänellä itsellään oli.
Stubb mokaili, tai no, oli ihan vaan oma itsensä, ihan urakalla tuossa tentissä. Tämän "kutsuhuudon" lisäksihän tämä julisti ukrainan jo voittaneen sodan.
Aha. Ihanko vaan vanhasta tottumuksesta se zele kävi jenkeistä lisäapua ruinaamassa ja samaten oslossa?
Vai unohtiko stubido kertoa zelelle että te kuule voititte jo ja sota on ohi?
Jessus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tainnut nykyisin sanoa tuollaista. Silloin KAIKKI halusivat auttaa sotaa paenneita ihmisiä. Myös persukat olivat itse hallituksessa. Heikin ovat kääntäneet takkia.
Täällä on aika kummallista väkeä, joiden mielestä ihmisen pitäisi ikuisiksi ajoiksi jymähtää johonkin tiettyy tilaan.
Itse toivoisin olevani vieläkin tarpeeksi kyvykäs arvioimaan uudestaan kannanottojani, jos tilanne muuttuu.
Katsos komukka, kun ne Ukrainan sotaa paenneet ovat oikeita pakolaisia, kun taas paremman sosiaaliturvan perässä lähteneet varakkaat (köyhillä ei ole varaa maksaa salakuljettajille) "pakolaiset" ovat Venäjän käyttämä ase Suomea vastaan eikä Suomi ole heistä vastuussa. Mitäs läksivät
Vierailija kirjoitti:
Jussi pisti pojan aisoihin. Stubb puhuu mitä sattuu, vaarallinen olisi pressaksi.
Vaarallinen Suomelle ja "hyödyllinen idiootti" Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Oikein haluaa haalia vanhuksia, sairaita ja vammaisia meidän kun muutoinkin vanhukset ja muut jo heitteillä.Törkeää!
Stubb mielistelee joka suuntaan. Ei vaikuta jämerältä varsinkaan nyt Putinin aikaan.
Alkaa tuntua, että näistä Rehn on viisain valinta!
Samanlainen globalisti Rehn on kuin Subb tai Orpo
Stubbin ja Haaviston vastustajien kannattaisi nyt keskittää kannatus kolmannelle kärkiehdokkaalle eli Rehnille.
Jos vastakkain vain Haavisto ja Stubb niin Stubbista tulee presidentti, sillä Haavistoa ei osa kansasta pysty äänestämään koska outo puoliso. Osa äänestäjistä jättää äänestämättä, kuten minä.
Jos Halla-aho toisella kierroksella niin häntäkään ei vasemmisto pysty äänestämään koska liian kärkkäät ja jyrkät mielipiteet ja koska petsu
Rehnillä voisi olla mahdollisuuksia. Hän voisi saada ääniä vasemmalta ja myös oikealta ja keskeltäkin
Tämä on aivan upia ketju, emme poista tätä ikinä.
- Utopia Analytics
Jos Stubbista tulisi pressa, saakohan hän ylennyksen korpista eli varuskuntaharakasta alikessuksi?
Stubbista tulee pressa, koska hän on nuorekas, ulkoisesti edustava, urheilullinen, some-näkyvä ja jaksaa painaa, kun on kovassa kondiksessa. Tämä riittää kansalle. Ihan sama mitä se möläyttelee. Tekoälyn pitäisi hoitaa valinta, ei kansa kykene järkevään ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Spandexi kuvittelee voivansa laukoa mitä vaan
Yhtä arvaamaton ja vaarallinen mitä Marin. Kummallakin on hirmuinen tarve päteä ja saada itselleen huomiota ja valtaa vaikka kyvyt on mitä on.
Stubb impulsiivinen möläyttelijä aivan kuin joku Trump
Missä on Orpo Petterin tuomio tälle Stubbin esittämälle maahantulo-kutsulle. Suomi joutui heti laittamaan rajat kiinni, kun entinen (kokoomus) pääministeri laukoi typeryyksiä vaalitentissä. Kokkarisedät puuhastelevat, Suomen kansa kärsii.
hhaahhaa! stubelo pettää suomen aina kun mahdollista. glopalistiurpå tuleekin häätää helevettuun täältä, ennen kun se myy suomen vennäjälle ja prysselin idiooteille ja pankkiireille. stupido vihaa kansallisvaltioita. niinhän se itse on sanonut. painuisi nyt vaan vinhaa vauhtia vaikka ruåttiin. mokoma maanpetturi.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon, että tämä mies ei voita vaaleja. Hän on uhka maan turvallisuudelle, kun ottaa kaikki avosylin vastaan. Tein IL:n vaalikoneen testin, ja katselin sitten ehdokkaiden vastauksia kysymyksiin. Stubb oli vastannut lähes kaikkiin neutraali. Ihan kuin haluaisi miellyttää kaikkia sillä, että hänellä ei ole mielipidettä mistään. Kyllä presidentin pitäisi olla suoraselkäinen ja vastata mitä mieltä on.
Stubb tuo käytökseltään ja puheiltaan ja ulkonäöltäänkin mieleen erään entisen pomoni. Hänkin puhui julkisesti mukavia, mutta varoi ottamasta suoraan kantaa mihinkään, mistä aiheutui käytännössä ongelmia työyhteisössä. Ja julkisuuden takana hän sorti ja kiusasi.
Tuli ja on.