Mitä jos mies väittää
pimppiä löysäksi,mutta lääkäri tiukaksi? Puristusvoimaa löytyy ja jumpattu on,mutta kostuu herkemmin kuin ennen. Miehellä on todellakin aika pieni vehje,mutta itse saan kyllä orkut tietyissä asennoissa ja muutenkin tuntuu hyvältä(olen kyllä aika herkkätuntoinen),mutta voiko miehen tuntoherkkyys vähentyä erektiossa? Seksielämäämme on alkanut haitata tämä miehen puhe naisen löysyydestä.. Mielipahaakin aiheuttaa,kun mies ei saa tyydytystä muuten kuin suuseksillä. Mutta todellakin olen jumpannut ja puristus tuntuu sormiin,myösin lääkäri todennut asian.
Kommentit (30)
Vierailija:
Olispa mukava,jos edes tuntuis hyvältä,vaikkei tiukalta. Mies kun väljäks väittää ja tiukempaa himoaa.
Väkisinkö se mies on sinua pannut?
Väljä tuntuu hyvältä, tiukka tuntuu vielä paremmalta. Hyvin yksinkertaista.
Ja sille asialle tosiaan kannattaa tehdä mitä pystyy, vaikka tuntuukin hankalalta ja katkeralta.
Vierailija:
Hmm. Mulla on ehkä superhuono muisti, mutta en todellakaan muista yhtään, miltä mun poikaystävän kalu tuntui silloin, kun hänen kanssaan seksiä harrastimme vuosina 90-93... Sen muistan, että eka kerta sattui ja myös sen, että penis ei ollut niitä kaikkein isoimpia. Myöhemmin on tullut kaikenkokoisia vastaan, mutta ei enää mitään hajua, miltä mikäkin on tuntunut. Muistan vain tämänhetkisen...
Eikö mikä tahansa kokemus unohdu/muutu/laimene/parane 15 vuodessa? Eihän tässä nyt siitä ollut kyse.
Erotatko laitatko sisääsi kurkun vai lyijykynän? Siitä erosta sen huomaa tietysti.
Kysykää miehiltä (ei omalta) suoraan, tuntuiko ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen erilaiselta? En ole vielä keneltäkään kuullut, ettei löystymistä oli huomannut.
Eikä nyt mitään herneitä nenuun, vaan vähän realismia. Ei se ongelma poistu kieltämällä.
mutta tarkoitin nyt itse sitä, että jos mies muistelee, että " joo silloin kun olin 17v ja ekaa kertaa panin Katjaa, niin sillä oli varmaan absoluuttisesti paras puristus koko maailmassa" - ja tyyliin kyse silloin vuodesta 1988. Ja nyt vuosi 2007.
Että en mä sillä tavalla pysty muistamaan, että millainen oli " pekan" tuntuma v. 2000 ja millainen sitä ennen " tommin" 1993 tai " maken" nyt 2006. Jos " pekan" , " tommin" ja " maken" kanssa puuhailisi perättäisinä päivinä tai viikkoina, ok, tuntomuisti olisi tuore.
Minä ainakin muistan ne muutamat harvat todella tiukat pillut mitä olen saanut. Ensimmäinen neitsyt tyttöystävä n.23 vuotta sitten ja jokunen satunnainen pikkulikka jota pääsi panemaan vähän vanhempana.
Puristus oli sitä luokkaa että aivonesteetkin tuntuivat lähtevän liikkeelle. Kokemani perusteella ainakin minun on helppo uskoa naista joka sanoo että vain iso tuntuu hyvältä. Ero tiukan ja löysän välillä on suuuuuri!
t.mies
Vierailija:
Kysykää miehiltä (ei omalta) suoraan, tuntuiko ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen erilaiselta? En ole vielä keneltäkään kuullut, ettei löystymistä oli huomannut.Eikä nyt mitään herneitä nenuun, vaan vähän realismia. Ei se ongelma poistu kieltämällä.
Tämä on jotenkin omituinen keskustelu. Totta kai jokaisessa alatiesynnytyksessä pimppi venyy hetkellisesti, eihän sieltä muuten tulisi ulos lasta. Pointti onkin se, että a) aika parantaa paljon b) lihaksia treenaamalla tiukkuuden saa (normaalisynnytyksen jälkeen) ennalleen tai paremmaksikin. Mitä kieltämistä tai myöntämistä tässä on? Pitäiskö meidän naisten sun mielestä pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päällemme siksi, että synnytämme lapsia, mikä prosessi laimentaa miestemme yhdynnässä kokemaa nautintoa hetkellisesti??
Vierailija:
Vierailija:
Kysykää miehiltä (ei omalta) suoraan, tuntuiko ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen erilaiselta? En ole vielä keneltäkään kuullut, ettei löystymistä oli huomannut.Eikä nyt mitään herneitä nenuun, vaan vähän realismia. Ei se ongelma poistu kieltämällä.
Tämä on jotenkin omituinen keskustelu. Totta kai jokaisessa alatiesynnytyksessä pimppi venyy hetkellisesti, eihän sieltä muuten tulisi ulos lasta. Pointti onkin se, että a) aika parantaa paljon b) lihaksia treenaamalla tiukkuuden saa (normaalisynnytyksen jälkeen) ennalleen tai paremmaksikin. Mitä kieltämistä tai myöntämistä tässä on? Pitäiskö meidän naisten sun mielestä pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päällemme siksi, että synnytämme lapsia, mikä prosessi laimentaa miestemme yhdynnässä kokemaa nautintoa hetkellisesti??
muistaa sen lisäksi epiloida, vahata, käydä kauneussalongissa, pukeutua sievästi, olla iloinen, reipas, aikaansaava sekä tietysti ottaa suihin sekä antaa joka kulmasta kiihkosta kiljuen. Väsynyt ei kannata olla, koska sitten miehelle tulee paha mieli siitä, ettei vaimo enää ymmärrä antaa huomiota hänelle vauvan lisäksi - tekeehän mies raskaan työn sekä tuo rahat kotiin!
Niin - ja jos pimppa muuttuu liikaa, eikä sitä ymmärrä HETI alkaa treenata, kunhan ehkä siitä alun lapsivuodeajasta päästään, niin mies etsii lohdun uuden emännän sylistä.
Tämä on totuus, jota ei kannata kieltää: Loso pillu ajaa naapuriin, ei auta.
Ja annankin melko iloisesti. Mutta eipä se ole auttanut parisuhteiden pysyvyyteen tai siihen, ettei mies olisi vieraisiin lähtenyt :D
jos tuonkin negatiivisen ja kyynisen energian minkä sait vuodatettua tuohon kirjoitukseen olisit laittanut pillujumppaan niin tavara olisi taatusti jo ainakin vähän tiukempi. Uskoisit vaan, hyvää ne miehet haluaa ja siitä on hyötyä molemmille loppujen lopuksi.
Sinun kohdallasi kyse ei olekaan kieltämisestä/myöntämisestä. Näytät suhtautuvan asiaan ihan realistisesti.
Mutta lue näitä vastauksia tällä palstalla:
" Mies väittää, mutta en usko"
" Mun pimpissä ei ainakaan ole mitään vikaa (en osaa kertoa miksi olen tätä mieltä)"
" Lääkäri sanoi, että se on ihan kunnossa"
" Mistä mies voi sen muka tietää mikä on tiukka ja mikä löysä"
" Jos en kelpaa tällaisena niin sitten en. Olen tyytyväinen itseeni."
Yksikään mies ei varmasti selittele, jos nainen sanoo että kyllä 16 senttinen tuntuu paremmalta kuin 10 senttinen. Minusta ainakin asia on ihan päivän selvä! Ei siinä auta puheet mistään normaalista koosta tai keskiarvoista.
Pitäiskö meidän naisten sun mielestä pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päällemme siksi, että synnytämme lapsia, mikä prosessi laimentaa miestemme yhdynnässä kokemaa nautintoa hetkellisesti?
Ei. Pitäkää itsestänne huolta. Se on mahdollista.
Itse en ole keskustellut siitä hetkellisestä löystymisestä, vaan siitä että asialle kannattaa tehdä jotain jos alapää ei ajan kanssa palaudu. Miehen on todella vaikea puhua tilanteesta, koska pelkää loukkaavansa naista. Ja jos seksielämä laimenee tämän takia, seuraa muita ongelmia.
Olispa mukava,jos edes tuntuis hyvältä,vaikkei tiukalta. Mies kun väljäks väittää ja tiukempaa himoaa.