Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ihaiii nuoruudessaan Cindy Crawfordia

Vierailija
14.12.2023 |

Katsottiin jotain kauhuleffaa ja siinä oli näyttelemässä Cindyn tytär Kaia. Odotin ja odotin milloin mies huomaa ja sanoo, että onpa Cindyn näköinen, onko tuo Cindylle sukua tms, mutta mitään ei koko leffan edetessä sanonut. Kun leffa loppui mä kysyin mieheltä huomasiko hän näyttelijöissä mitään tuttua, hän sanoi että kaikki olivat ihan tuntemattomia naamoja, ja minä sitten kerroin että se pitkä hoikka brunetti on Cindyn tytär ja mies sanoi että aika eri näköinen tyttö kuin äitinsä.

Olen itsekin välillä miettinyt miksi Kaiaa hehkutetaan Cindyn kopioksi, kun minusta Kaia on tullut isäänsä, ainoastaan väritys on Cindyn peruja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepotismin uhri on tuo tytteli. Ihan nätti kuten monet teinitytöt mutta ilman nimekästä äitiään tuskin olisi sillä jalustalla kuin nyt on.

Vierailija
2/3 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

raquel welsh on magee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa tytössä jotain samaa kuin äidissään, mutta eipä se mikään äitinsä kopio ole. Kasvotkin ovat ihan eri malliset. No mä en ole perustanut Cindystä aikoinaan, vaan suosikkimallini niiltä ajoilta on ollut Linda Evangelista.