Stubb: "Tunnin urheilu päivässä antaa kahden tunnin lisäenergian!"
Tämä olis siis A. Stubbin kommentti Halla-aholle, joka toivoi joulupukilta paria lisätuntia päivään vaalitentissä.
Voisiko joku lycraan pukeutuva selittää hyötyliikuntaa harrastavalle, miten toi käytännössä toimii? Äkkiseltään maalaisjärjellä ajateltuna tunti käytettynä johonkin asiaan X on pois muista asioista.
Juuri luin tutkimuksesta, jossa todettiin että himoliikkujat vanhenevat muita nopeammin. Liittynee kovatehoisen treenin aiheuttamaan kuormitukseen ja stressiin elimistölle (esim. kilpaurheilevilla naisilla loppuu usein kuukautiset tuosta syystä).
Kommentit (58)
Eli aamulla lähdettävä lenkille klo 1.30 että on energiaa töissä kun kuudelta alkaa työt ja puoli tuntia työmatkaa.
Hyötyliikunta, kävely ja ylipäänsä kevyt liikunta ehkä, raskas päivittäinen urheilu enemmänkin vie energiaa. Tästä itsellä kokemusta kun paljon urheilen😅
tulevaisuudessa istunemme nyt rakenneltavissa vartin vankilakaupungeissa 23 h sisätiloissa ja saamme urheilla juuri sen tunnin päivässä, koska ilmatonpelastus
Ei Stubbia presidentiksi kun niitä sammakoita päästelee. Urheilkoon itse muttei tarvi toisia siihen yllyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voisiko joku lycraan pukeutuva selittää hyötyliikuntaa harrastavalle, miten toi käytännössä toimii? Äkkiseltään maalaisjärjellä ajateltuna tunti käytettynä johonkin asiaan X on pois muista asioista. "
Voin hyvin selittää. Jos heittäydyn kotiin tulon jälkeen sohvalle niin kohta jo väsyttääkin kamalasti ja loppu ilta menee siellä sohvalla saamatta aikaan mitään.
Jos taas lähden lenkille niin olen koko loppuillan virkeä ja energinen eli saan paljonkin aikaan.
Ihan noin yksinkertaisesti se minulle itselläni toimii.
No ei toimi minulla noin. :D olen aina väsynyt tunnin kävelyn jälkeen, jolloin alan haaveilla omasta sängystäni.
T. Normaalipainoinen
Tarkoittaa sitä, että peruskuntosi on huono. Noin oli minullakin ennen, olen muutaman viime vuoden lisännyt systemaa
Tuskin nyt sentään normaali ihminen on niin huonokuntoinen, että pelkkä lyhyt kävely sen takia väsyttäisi. Sen sijaan monista tuntuu olevan vaikea käsittää, että kaikkien keho ei toimi sillä tavalla, että liikunnasta tulee hyvä mieli ja onnellisuus ja hirveän virkeä olo, ah ihanaa. Harmihan se on, mutta kun ei sitä oman kehonsa fysiologisia prosesseja pysty tahdolla muuttamaan, että alkaisi tuottaa hyvän mielen hormoneja liikunnasta. Tai toinen mitä toistellaan, kuinka hirvittävän hyvä ja energinen olo tulee siitä, että syö terveellisesti kasviksia ja väsymys on tipotiessään.
Uuvuin juuri lopullisesti kun luin tämän.
Menen arkkuuni makaamaan.
Spandexhessujen mielipiteitä ei yleensä noteerata kuin vitsinä.
"Tuskin nyt sentään normaali ihminen on niin huonokuntoinen, että pelkkä lyhyt kävely sen takia väsyttäisi. Sen sijaan monista tuntuu olevan vaikea käsittää, että kaikkien keho ei toimi sillä tavalla, että liikunnasta tulee hyvä mieli ja onnellisuus ja hirveän virkeä olo, ah ihanaa. Harmihan se on, mutta kun ei sitä oman kehonsa fysiologisia prosesseja pysty tahdolla muuttamaan, että alkaisi tuottaa hyvän mielen hormoneja liikunnasta. Tai toinen mitä toistellaan, kuinka hirvittävän hyvä ja energinen olo tulee siitä, että syö terveellisesti kasviksia ja väsymys on tipotiessään."
Ei mullekaan tule hyvä olo ja mieli liikunnasta, mutta liikkumattomuudesta tulee kyllä todella väsynyt ja kaamea olo. Säännöllisellä liikkumisella pysyn toimintakykyisenä. Sama ruuan kanssa. En saa mitään euforiaa terveellisestä ruuasta, mutta epäterveellinen ruoka kyllä vie viimeisenkin jaksamisen rippeen
Vierailija kirjoitti:
"Tuskin nyt sentään normaali ihminen on niin huonokuntoinen, että pelkkä lyhyt kävely sen takia väsyttäisi. Sen sijaan monista tuntuu olevan vaikea käsittää, että kaikkien keho ei toimi sillä tavalla, että liikunnasta tulee hyvä mieli ja onnellisuus ja hirveän virkeä olo, ah ihanaa. Harmihan se on, mutta kun ei sitä oman kehonsa fysiologisia prosesseja pysty tahdolla muuttamaan, että alkaisi tuottaa hyvän mielen hormoneja liikunnasta. Tai toinen mitä toistellaan, kuinka hirvittävän hyvä ja energinen olo tulee siitä, että syö terveellisesti kasviksia ja väsymys on tipotiessään."
Ei mullekaan tule hyvä olo ja mieli liikunnasta, mutta liikkumattomuudesta tulee kyllä todella väsynyt ja kaamea olo. Säännöllisellä liikkumisella pysyn toimintakykyisenä. Sama ruuan kanssa. En saa mitään euforiaa terveellisestä ruuasta, mutta epäterveellinen ruoka kyllä vie viimeisenkin jaksamisen rippeen
Tämä, sohvaperunoilla tuntuu olevan aivan hirveät yliodotukset tuon liikunnan tuoman hyvän olon suhteen. Aika harvoin siitä mitään euforiaa tulee. Liikun päivittäin ja yleensä se hyvä olo tulee siitä, että tietää tehneensä itselleen hyvää. En suinkaan leiju jossain pilvessä loppuiltaa.
Ihmisillä kyllä löytyy aina tekosyitä kun pitäisi tehdä jotain mikä ei tunnu "hyvältä". "Ei ole motivaatiota" "liikunta on pakkopullaa" "en jaksa yksin lähteä kävelemään" "saan enemmän lohtua karkeista ja oluesta" ja miehillä yleinen "en liiku kun en saa naistakaan" jne. Lopettaisitte sen itsepetoksen ja olisitte rehellisiä itsellenne...olette laiskoja.
Minulle ainakin antoi lisäenergiaa, kun pyöräilin lakkopäivän aamuna terveyskeskukseeni lääkärin ajalle tunnin verran lumisateessa ja moikkasin paluumatkalla lakkovahteja. Oli rankka reissu, mutta kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä kyllä löytyy aina tekosyitä kun pitäisi tehdä jotain mikä ei tunnu "hyvältä". "Ei ole motivaatiota" "liikunta on pakkopullaa" "en jaksa yksin lähteä kävelemään" "saan enemmän lohtua karkeista ja oluesta" ja miehillä yleinen "en liiku kun en saa naistakaan" jne. Lopettaisitte sen itsepetoksen ja olisitte rehellisiä itsellenne...olette laiskoja.
Hys hys, laiskojen säkkien rahat kelpaavat meille.
Yst. Sokeriteollisuus, Alkoholiteollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voisiko joku lycraan pukeutuva selittää hyötyliikuntaa harrastavalle, miten toi käytännössä toimii? Äkkiseltään maalaisjärjellä ajateltuna tunti käytettynä johonkin asiaan X on pois muista asioista. "
Voin hyvin selittää. Jos heittäydyn kotiin tulon jälkeen sohvalle niin kohta jo väsyttääkin kamalasti ja loppu ilta menee siellä sohvalla saamatta aikaan mitään.
Jos taas lähden lenkille niin olen koko loppuillan virkeä ja energinen eli saan paljonkin aikaan.
Ihan noin yksinkertaisesti se minulle itselläni toimii.
No tässähän se tuli, mitä itsekin olin kommentoimassa.
En ole kumpaakaan noista ukoista äänestämässä, mutta jos arvioin heitä arjenhallinnan kannalta, niin H:n tapauksessa haastattelujen perusteella vaimo hoitaa kotityöt, että mies pääsee verkkaisesti citypyöräilemään ja kävelemään. S:n tapauksessa kotityöt menee puoliksi ja mies on suunnitellut liikuntansa mahdollisimman paljon tätä tukemaan.
Varmaan näin, mutta täysmatkan triathlon vaatii viikossa aivan valtavasti treenitunteja. Eikö hän useamman vuoden tai jopa kymmeniä ole täysmatkoja vetänyt. Hän käyttää aikansa sitten todella optimaalisesti tai nipistää jostain (mistä?).
"Juuri luin tutkimuksesta, jossa todettiin että himoliikkujat vanhenevat muita nopeammin. Liittynee kovatehoisen treenin aiheuttamaan kuormitukseen ja stressiin elimistölle (esim. kilpaurheilevilla naisilla loppuu usein kuukautiset tuosta syystä)."
Tämä ei koske 99,9 % tämän palstan lukijoista, joten sen suhteen ei huolta :)
Näkeehän tuon naamasta, ettei ole terve, koska rasvakerros puuttuu.Seiskan kuvassa ei näkynyt trikoissa muuten sitäkään, mikä miehen erottaa vielä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Stuppi saisi sntaa viisaita neuvoja myös meille sairaille ja vammautuneille jotka emme kykene urheilemaan päivittäin ylikireissä pukimissa. Hän mielii koko kansan pressaksi, meitä on aika paljon jotka emme saa fysioterapiaa, ja kuntoutusta vähennetään jopa puoleen nyt säästöjen nimissä.
Muutenkin rasittaa tämä ainainen liikunnan tuputtaminen terveiltä ihmisiltä.
Kukaan tuskin tuputtaa liikuntaa kireissä pukineissa juuri sairaille ja vammautuneille. Ihmeellistä aina olettaa, että jokainen kommentti maailmassa olisi juuri itselle suunnattu. En minäkään ärsyynny, vaikka lehdet ovat täynnä vanhemmille suunnattua asiaa, vaikka juuri minulla ei lapsia olekaan. Harva kommentti voidaan jokaikistä kohdentaa koskemaan.