Jos joutuisit ainoana ihmisenä aikakoneella takaisin dinosaurusten maailmaan
Kommentit (13)
Tuskin eläisin pitkään. En jaksaisi lähteä riistalle etsimään ruokaa, missä olisi dinosauruksia.
Menen ensimmäisenä naimaan T. Rexin vaimoa ja näytän, että sheriffi on saapunut kaupunkiin.
Alkaisin kouluttaa dinoja siellä älykkäiksi. Hankkisin makupaloja ja lihoja piiloon. Kehittäisin kommunikointikielen ja eleet. Aloittaisin pienistä ensin. Tähän päivään mennessä niistä on tullut jo älykkäitä toisella dimensiolla ja kenties maan uumenissa on jokunen. ;)
En ehkä kauaa, mutta haluaisin lentää isolla lentoliskolla.
Ei elukat oo kauaa eläneet yksin maapallolla. Ihminen luotiin ihan samalla viikolla.
Ehkä mä viikon pysyisin elossa, riippuen paikallisesta lajistosta. Jos on raptoreita riesana, voi viikkokin tehdä tiukkaa.
Miksi mennä menneisyyteen, kun kuulemma on niitä reptiliaaneja tässäkin ajassa...?
-winner-
No mä oon niin Lara Croft, että kyllä mää pärjäisin. Tissit ei vaan törötä niin haitolla.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon niin Lara Croft, että kyllä mää pärjäisin. Tissit ei vaan törötä niin haitolla.
Etkä ole.
Eipä se ilmakehä taitais olla ihmiselle sopivaa hengitettävää, eli taitais tyssätä jo siihen.
Pysyisin hengissä varmaan pari sekuntia, koska hengitysilman koostumus on erilainen mitä nykyaikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole.
No oonpa kyllä. Mun ei tarvis ku huutaa nii kaikkois dinosauruksetkin.
Olishan seillä varmaan ainaki Aatami vastassa ja Eevakin sekä aika paljo muita ihmisiä. kai ne dinosauriiden kanssa pärjäsivät