Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teillä lapset lopettaneet lelujen toivomisen?

Vierailija
13.12.2023 |

Meillä 2 luokkalainen tyttö joka leikkii vielä ihan täysillä. Mm. Erilaisia mielikuvitusleikkejä luokkakavereidensa kanssa.  Ja niin tuntuu nähdäkseni leikkivän kaveritkin, ainakin siis ne, joiden kanssa lapseni on. 

Isovanhemmat olleet nyt sitä mieltä, että ei lahjaksi enää leluja tuon ikäiselle. 

Olen vähän hämmentynyt. Tottakai isovanhemmat saa ostaa lahjaksi mitä haluaa, tai olla kokonaan ostamatta. Mutta olen hämmentynyt siitä että heidän mielestä tuon ikäinen ei enää leiki. 

Miten teillä? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v ja 9v toivovat vielä leluja ja leikkivät. Lähinnä legoilla isompi, mutta pienempi tykkää kaikista leluista ja leikkimisestä ylipäätään. Molemmat leikkivät pehmoleluilla. 

Vierailija
2/6 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8 vuotias leikkii, ei ole tullut lahjatoiveita. Ostamme arpomalla  😅

Isommat ovat kyllä toivoneet, ei kuitenkaan leluja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että lapset vielä leikkii!

T. Ap

Vierailija
4/6 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhin lapsi 9v ei ole tänä vuonna toivonut mitään leluja, viime vuonna halusi vielä jotain legoja.

Hänellä muutenkin taitaa murrosikä lähetystä varhain kun naama kukkii ja on venähtänyt muita ikäisiään päätä pidemmäksi.

Leikkii kuitenkin vielä ainakin pienempien sisarusten kanssa leluilla.

Vierailija
5/6 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanhin lapsi 9v ei ole tänä vuonna toivonut mitään leluja, viime vuonna halusi vielä jotain legoja.

Hänellä muutenkin taitaa murrosikä lähetystä varhain kun naama kukkii ja on venähtänyt muita ikäisiään päätä pidemmäksi.

Leikkii kuitenkin vielä ainakin pienempien sisarusten kanssa leluilla.

Täyttää siis alkuvuodesta 10v, 3lk.

Vierailija
6/6 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Että 2-luokkalainen olisi liian vanha leikkimään leluilla noiden siovanhempien mukaan?

Mihin tää maailma on menossa, tuon ikäisethän on vielä ihan lapsia.

Meillä 12v tyttö toivoi tänä vuonna Sylvanian hahmoja, leikkii vielä leluilla ja annan leikkiä niin kauan kuin vain haluaa. Muistan omasta lapsuudestani kun olin 13v niin vanhemmat päätti että olen liian vanha leikkimään ja antoivat ja myivät leluni pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän