Haluaisitko viedä minut yllätyksenä joululounaalle?
Ja ei, ei tarvitse viedä kotiin, eikä edes jouluaattona, ennen ja jälkeenkin kelpaa. Enkä halua sinulta, joka muutenkin laittaa muihin viimeisensä, vaan Sinulta, jolla on siihen oikeasti varaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
En. Ei mulla ole aikaa.
Sinulla ei ole _halua_ - kaikilla joilla on varaa, löytyy myös aikaa jos tällaisen priorisoi.
Vierailija kirjoitti:
Veisin mielelläni. Mutta olen nainen, pitikö olla mies?
Miksi ihmeessä pitäisi olla _mies_? 😅 Nainen käy loistavasti!
Saatko järjestettyä lennon Tampaan Floridaan, niin voisin viedä sinut lounaalle erittäin romattiseen paikkaan Siesta Key:n saarelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, enhän edes tunne sinua.
Miksi sinun pitäisi tuntea ihminen jolle osoitat hyväsydämisyyttä ja apua?
Koska ei mua kiinnosta lounastaa ventovieraiden ihmisten kanssa. Muilla tavoin olen tuntemattomia auttanut niin ruokaa ostamalla kuin muutenkin.
Se on sinun ongelmasi, tosi moni Suomessa kärsii juurikin yksinäisyydestä; sairastaa, joutuu eristyksiin tms. Se seura on monelle juurikin se issue.
Ja sen takia Suomessa on ihmisiä, jotka antavat aikaa ventovieraille ja käyvät lukemassa kirjoja vanhainkodeissa yms. Kaikkien kannalta on parempi, että sitä seuraa tarjoavat ne henkilöt, jotka siitä nauttivat.
Mentäiskö mökille katsomaan revontulia ? Glögiä mukaan ja vaikkapa graavisiikavoileipiä. Voidaan lämmitellä välillä saunakamarissa. Voi saunankin lämmittää jos siltä tuntuu.
Miksi veisin juuri sinut, enkä jotain muuta ventovierasta?
Aika jännä kysymys. Ei yllätystä liene, kun itse on täällä kysynyt ja jos lounas oikeasti toteutuisi niin toki pitäisi etukäteen sopia vähintään aika ja paikka, tai vaihtoehtoisesti ainakin yhteystiedot ja siltikin missä välissä ylipäätään pääset lounaalle.
Tarjoan usein lounaita, mutta tutuilleni. Vieraille ihmisille puhuminen on mielestäni rasittavaa ja kuluttavaa, joten ymmärrettävästi en halua lounastaa tuntemattomien kanssa jollei ole pakko.
Miten ap sinuun saa yhteyden, jos oikeasti haluaa viedä sinut lounaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä myy itseäsi joululounaasta. Veloita ennemmin rahana ja käy sen jälkeen joululounaalla. Yhtään sielua et tästä maasta löydä, joka ilman takaa-ajatuksia lounaan tarjoaisi.
Tämän tiedän toki. Haluaisin silti uskoa ihmisyyteen ja siihen, että joku saisi siitä joulufiiliksen!ap
Minä voisin viedä sinut, mutta jos välimatka on satoja kilometrejä ja päivä menee matkustaessa voi ruokailuhetki jäädä lyhyeksi, mitäs tehdään?
En tiedä onko tämä lähinnä retorinen kysymys, mutta itse sanoisin että joo, voisin viedä. Perusteluina minulla ei ole hyväntahtoisuuteni, vaan se, että joku kysyy nätisti tällaista - lähtisin ihan mielenkiinnosta. En erityisesti pidä jutustelusta, mutta ventovieraan kanssa joululounas olisi ajatuksena aika kiva; voisi kertoa ja kuulla elämästä hetken ilman ennekko-odotuksia tai toiveita.
No mikä nottei. Toisin kuin näillä tämän palstan kielteisillä pölvästeillä, rahaa nimittäin on.
Veisin mielelläni. Mutta olen nainen, pitikö olla mies?