Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työhaastatteluun laittaa neuletakin?

Vierailija
13.12.2023 |

Vai pitääkö olla paitapusero? kauluspaita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi. Varsinkin jos kyseessä on julkisen sektorin paikka jollain tietyllä pätevyysvaatimuksella tms.

Menetät pätevyytesi neuletakkia käyttämällä.

Vierailija
22/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI EI EI EI EI miksei Suomessa osata pukeutua! Kauluspaita ja kynähame, mieluiten jakku. Ja tukka kauniisti, ei mitään linnunpesiä.

Sinut naurettaisiin pihalle meidän firmasta. Kansainvälinen yritys, liikevaihto vuosittain n. 70 miljoonaa. Minä olen talouspäällikkö ja käytän töissä hupparia ja farkkuja.

Joo sama.. siisti pukeutuminen on toki toivottavaa, mutta kynähame nyt on epäkäytännöllisinpiä vaatekappaleita mitä kuvitella saattaa. Toki saattaisin huvittuneena seurailla, kuinka haastateltava sipsuttelee portaita kynähameessaan vitoskerroksen neukkariin vai mahtaako mieluummin käyttää varaston tavarahissiä ylös päästäkseen :)

Ei kynähameessa ole mitenkään hankala liikkua, siksi siinä on halkio. En tykkää siitä tyylis

Okei, voi olla, että löytyy sellaisia, missä tämä onnistuu tai riippuuko sitten vartalon mittasuhteista? Olen pari kertaa testannut kynähametta ja olen hyvin pitkä ja pitkäjalkainen (erityisesti pitkäreitinen, mikä kuulostaa hiton tyhmältä) nainen ja todella vaikea pystyä askeltamaan luontevasti asiallisen mittaisessa kynähameessa ihan tasaisellakin, saati sitten portaissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu neuleesta. Laadukas ohut neuletakki on tyylikäs, sen kanssa samantasoiset muut vaatteet.

Vierailija
24/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI EI EI EI EI miksei Suomessa osata pukeutua! Kauluspaita ja kynähame, mieluiten jakku. Ja tukka kauniisti, ei mitään linnunpesiä.

Sinut naurettaisiin pihalle meidän firmasta. Kansainvälinen yritys, liikevaihto vuosittain n. 70 miljoonaa. Minä olen talouspäällikkö ja käytän töissä hupparia ja farkkuja.

Joo sama.. siisti pukeutuminen on toki toivottavaa, mutta kynähame nyt on epäkäytännöllisinpiä vaatekappaleita mitä kuvitella saattaa. Toki saattaisin huvittuneena seurailla, kuinka haastateltava sipsuttelee portaita kynähameessaan vitoskerroksen neukkariin vai mahtaako mieluummin käyttää varaston tavarahissiä ylös päästäkseen :)

Ei kynähameessa ole mitenkään hankala liikku

Ehkä pidemmällä on pidemmät askeleet. Omilla töpöjaloillani ei tuota ongelmia.

Vierailija
25/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse en koskaan palkkaa naista ellei haastattelussa näy vähän boobsia. 

Vierailija
26/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta itse en koskaan palkkaa naista ellei haastattelussa näy vähän boobsia. 

Niin no, amatööripokea varten tehtävissä "rekryissä" odotukset on ehkä vähän erilaiset, mutta tässä puhuttiin nyt varmaan ihan aikuisten työpaikoista. Niissä tarvitaan yleensä osaamista, joka ei yleensä korreloi tissien koon tai paljaan ihon määrän kanssa.

Vierailija
27/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, amatööripokea varten tehtävissä "rekryissä" odotukset on ehkä vähän erilaiset, mutta tässä puhuttiin nyt varmaan ihan aikuisten työpaikoista. Niissä tarvitaan yleensä osaamista, joka ei yleensä korreloi tissien koon tai paljaan ihon määrän kanssa.

No jos tarvitaan osaajia niin palkataan tietysti mies. 

Vierailija
28/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kunhan se on siisti ja puhdas.

Vierailija
29/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, millaiseen tehtävään haet ja minkälainen neuletakki. Toisiin haastatteluihin voi, osassa olisi selvää alipukeutumista.

Olin tulossa vastaamaan ihan samaa. Ja mieluummin sellainen siistimpi ohut preppy-tyylinen/business casual villatakki. 

Vierailija
30/30 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kannattaa pukeutua mahdollisimman fiksusti niin ei vahingossakaan päädy firmoihin missä on typeriä kaltaisia pomoja.