Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää kun mies josta en ole kiinnostunut esittää kaveria ja kokoajan hänellä on ollut taka-ajatus

Vierailija
13.12.2023 |

Nyt varmaan ihmettelee miksi muutuin tylyksi, aiemmin olen ollut ystävällinen

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin todellakin tietää, kuinka hoidella tilanne, jossa mies on kiinnostunut, mutta minä en. Mutta samaan tilaan on pakko mennä jatkossakin. Ellei se nyt ihan helvettiä ole, niin on se kumminkin tilanne, joka jatkuvasti häiritsee mielenrauhaa, kun sitä toista kerran joutuu vähän väliä näkemään.

Itse olen ajatellut, että ellei tilanne muutu, vaikka sillä tavalla, että se mies löytää jonkun toisen, niin on pakko vaihtaa paikkaa. Näin ei kyllä voi jatkua.

No esimerkiksi jos pistäisit pääsi kuntoon niin ei tarvitse murehtia. En nyt ihan ymmärrä mistä sinun mielenrauhasi järkkyy jos olet ilmaissut ettet ole kiinnostunut, niin se o n siinä. Paitsi jos päässäs kehittelet kaikkea sairasta, niin kuin teillä naisilla on tapana.

Tyyppi ei ole osannut olla ns. normikäytöksinen

Sitä hävettää. Ja kenties haluaa eroon ihastuksesta, poissa silmistä, poissa mielestä. Eikö se ole ihan selvää ettei tuossa tilanteessa ole mitään järkeä enää jatkaa kavereina?

Vierailija
42/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin todellakin tietää, kuinka hoidella tilanne, jossa mies on kiinnostunut, mutta minä en. Mutta samaan tilaan on pakko mennä jatkossakin. Ellei se nyt ihan helvettiä ole, niin on se kumminkin tilanne, joka jatkuvasti häiritsee mielenrauhaa, kun sitä toista kerran joutuu vähän väliä näkemään.

Itse olen ajatellut, että ellei tilanne muutu, vaikka sillä tavalla, että se mies löytää jonkun toisen, niin on pakko vaihtaa paikkaa. Näin ei kyllä voi jatkua.

No esimerkiksi jos pistäisit pääsi kuntoon niin ei tarvitse murehtia. En nyt ihan ymmärrä mistä sinun mielenrauhasi järkkyy jos olet ilmaissut ettet ole kiinnostunut, niin se o n siinä. Paitsi jos päässäs kehittelet kaikkea sairasta, niin kuin teillä naisilla on tapana.

<

Ei mies voi osata tuntea häpeää. Tuo ei ainakaan, vaikuttaa siltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku alempiarvoinen mies on ihastunut kauniiseen naiseen. Toivottavasti älyävät joskus etteivät ole meidän kiinnostuksen arvoisia.

Nosta syyte, niin oppii olemaan.

Vierailija
44/66 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mieskään ole välttämättä yhtään ihastunut tai kiinnostunut edes. Varmasti panisi kyllä, jos saisi. Kuten aivan jokainen terve mies tekisi.

Miehet kykenevät käyttämään naista itsetyydytyksen välineenä halutessaan. Eikä siihen tarvitse olla mikään tunnekylmä ihminen.

Vierailija
45/66 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sellainen mies, jonka kanssa en nuorena halunnut seurustella, on ottanut yhteyttä vielä vuosien ja vuosikymmenien jälkeen, viestitellyt ja lähettänyt kuvia. Joskus törmäämme yhteisissä kuvioissa. Hänestä tulee sellainen olo, että hän haluaisi jotenkin taivuttaa ja manipuloida minua lämpenemään hänelle, jotta hän voittaisi minut ja pääsisi loukkaamaan parisuhdettani. Ei tuo ole häneltä edes mitään välittämistä ja rakkautta, vaan vallankäyttöä ja ilmeisesti myös katkeruutta omasta elämäntilanteestaan. Minä en ole ollut hänestä koskaan sillä tavalla kiinnostunut, eikä se asia tule muuttumaan.

Vierailija
46/66 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että jos saa pakit toiselta niin pitäis olla niinku ei mitään? Olla vaan ja käyttäytyä "normaalisti"? Nimenomaan on normaalia, jos käytös on jäykkää ja kylmää pakkien jälkeen. Tulee vaan lamannuttava häpeä, kun kuvittelee toisen olevan kans kiinnostunu ja tuo kuvitelma osoittautuu vääräksi.

Huomaa, että ihminen joka ajattelee että pitäis sormia napsauttamalla palautua pakeista, ei ole joko koskaan tullut torjutuksi tai ole koskaan tehnyt edes aloitetta. Ja jos on käynyt molempia, niin eipä ihastus ole tainnut kovin voimakas ollakkaan, jos olkia kohauttamalla pääsee yli.

Ja mä olen nainen, oon saanut pakit useamman kerran ja tiedän tasan tarkkaan, millainen olo niille on tullut, joille mä itse olen antanut pakit. En todellakaan vaadi, että toisen pitäisi olla niinku ei mitään ois tapahtunu. Kauheeta vaatia moista.

Vierailija
47/66 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies stalkkasi ja vainosi tosi aggressiivisesti suhteen päättymisen jälkeen. Olin erehtynyt seurustelemaan hänen kanssa, vaikka en ollut lähtökohtaisesti ihastunut häneen ja kun en vielä tiennyt hänen pimeästä puolestaan. Aistin vaan jotakin outoa ja sivuutin sen. Tämä on hyvä esimerkki siitä, että EI kannata alkaa seurustella ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole kemiaa ja sitoa ihastusta ja odottaa, että tilanne paranisi.

Yksi mies, joka olisi halunnut seurustella, suhtautui pakkeihin asiallisesti. Hän otti vielä muutaman kerran yhteyttä kertoakseen yhdestä tärkeästä asiasta. Yksi oli sellainen, joka halusi pakkien jälkeen jäädä ystäväksi, mutta on myöhemmin erinäisillä yhteydenotoilla ja monimerkityksellisillä viesteillä kokeillut kepillä jäätä. Koen tuon epäkunnioittavana ja tunkeilevana käytöksenä.

Vierailija
48/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Mutta eihän sinulla koskaan ole edes ollut naista, incel :(

Vierailija
49/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ei kannata olla "vain kavereita". Mies äärimmäisen harvoin sitä haluaa.

Silti ne roikkuu naisen "kaverina". Eikö miehellä ole vapaata tahtoa päättää lopettaa kaveri suhde siihen paikkaan jos ei tunteet kohtaa ja nainen haluaa olla kaveri !? 

Kokematon mies uskoo naisen antavan jossain vaiheessa piparia palkinnoksi kovasta työstä, jonka mies on tehnyt naiselle olemalla hänen seurassa ja keskustellut hänen kanssa.

Vierailija
50/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja netissä monet naiset haukkuvat, kun joku sanoo, että miesten ja naisten välillä ei voi olla vain ystäviä.

Ehkä 1/10000 tapauksessa mies ja nainen ovat läheisiä kavereita ilman seksuaalista kipinää heidän välillään, mutta kaikissa muissa on.

Naiset eivät ole vain halukkaita hyväksymään sitä, että heillä ei ole mitään muuta tarjottavaa miehillle kuin se yksi lihapala

Vierailija
51/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset eivät ole vain halukkaita hyväksymään sitä, että heillä ei ole mitään muuta tarjottavaa miehillle kuin se yksi lihapala"

No ei se että miehet haluavat naiselta muutakin kuin ystävyyttä joihda siihen että miehet haluavat vain seksiä. Kyllä suurin osa miehistä haluaa ihan oikean parisuhteen johon sisältyy sekä se seksi että ystävyys ja kumppanuus.

Vierailija
52/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja netissä monet naiset haukkuvat, kun joku sanoo, että miesten ja naisten välillä ei voi olla vain ystäviä.

Ehkä 1/10000 tapauksessa mies ja nainen ovat läheisiä kavereita ilman seksuaalista kipinää heidän välillään, mutta kaikissa muissa on.

Naiset eivät ole vain halukkaita hyväksymään sitä, että heillä ei ole mitään muuta tarjottavaa miehillle kuin se yksi lihapala

Kokemattomien incel-miesten kohdalla toki näin 

Vierailija
53/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti ne roikkuu naisen "kaverina". Eikö miehellä ole vapaata tahtoa päättää lopettaa kaveri suhde siihen paikkaan jos ei tunteet kohtaa ja nainen haluaa olla kaveri !? 

Jos mies on rakastunut, siinä ei vapaa tahto paljon paina.

Vierailija
54/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsytystaktiikkaa.

Aika lailla turhaa ajanhukkaa, en ole koskaan huolinut miestä joka roikkuu minussa kuin koiranpentu. Hyi. Miksi miehet alennutte tähän?

Vierailija
55/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on rakastunut, siinä ei vapaa tahto paljon paina.

Ja rakastumisesta saa energiaa, vaikkei saisikaan vastarakkautta.

Vierailija
56/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsytystaktiikkaa.

Mulla on pirun sitkeitä kavereita siinä tapauksessa, kolmekymmentä vuotta ja ylikin odotelleet josko lohkeaisi. Osa on naimisissakin tahoillaan, hämäystaktiikka viety äärimmilleen..

Ihan normaalia. Minäkin olen ollut yli 20 vuotta naimisissa mutta en epäröisi hetkeäkään nusauttaa niitä naispuolisia tuttaviani joiden kanssa pidän tuota tu

Kyllä on typerää touhua, säälin teidän tyhmiä vaimoja.

Vierailija
57/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos sillä olis audi, kireät farkut, villakangastakki, kaulahuivi ja keinonahkakengät, niin silloin ei harmittais ilmeisesti.

Ainiin, pitää olla myös 190 cm pitkä ja laiha

Vierailija
58/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies uskoo naisen antavan jossain vaiheessa piparia palkinnoksi kovasta työstä, jonka mies on tehnyt naiselle olemalla hänen seurassa ja keskustellut hänen kanssa.

Onpa typerä mies sitten. 

Vierailija
59/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on myrkyissään läpikyllästetty äkäinen vanhapiika.

Vierailija
60/66 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsytystaktiikkaa.

Aika lailla turhaa ajanhukkaa, en ole koskaan huolinut miestä joka roikkuu minussa kuin koiranpentu. Hyi. Miksi miehet alennutte tähän?

Kokematon ihastunut mies uskoo viimeiseen saavansa naisen lopulta ihastumaan itseensä. Vasta sitten kun nainen löytää toisen miehen, totuus viimein valkenee miehelle ja mies katoaa naisen elämästä.