Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää kun mies josta en ole kiinnostunut esittää kaveria ja kokoajan hänellä on ollut taka-ajatus

Vierailija
13.12.2023 |

Nyt varmaan ihmettelee miksi muutuin tylyksi, aiemmin olen ollut ystävällinen

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, mä en tajua mitään ja nyt sä vaan mökötät siellä. Kannattaisiko ehkä puhua asiasta eikä harrastaa taas jotain naisellista "kyllä sun pitäis tietää mistä suutuin"-hommaa.

Vierailija
22/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ei kannata olla "vain kavereita". Mies äärimmäisen harvoin sitä haluaa.

Ei koskaan. Miehet pitävät naisia alempiarvoisempins kuin itseään, eivät ole kaveriainesta. Vain pilluja tai potentiaalisia pilluja.

Vain homomies voi olla aito ystävä.

T. Katkeroitunut vanhapiika jolla ei ikinä ole ollut poikaystävää oman happamuutensa takia  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tajua. En "kaveeraa" naisen kanssa ellei, joissain todella harvinaisissa tilanteissa, ollaan oikeasti seurusteltu aiemmin ja on jäänyt ihan hyvät välit. Toisaalta ei tämäkään ole usein järkevää, koska tunteita saattaa edelleen olla puolin ja toisin, mikä ei ole terveellinen tilanne. Mutta muuten ei. Jos nainen on tarpeeksi viehättävä tulen haluamaan tätä vakavasti tai kevyesti, ja koska olen itse tarpeeksi komea mies, myös nainen yleensä osoittaisi lopulta oman mielenkiintonsa. Luuserimiesten hommia tämä "beta orbiting".

Vierailija
24/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todellakin tietää, kuinka hoidella tilanne, jossa mies on kiinnostunut, mutta minä en. Mutta samaan tilaan on pakko mennä jatkossakin. Ellei se nyt ihan helvettiä ole, niin on se kumminkin tilanne, joka jatkuvasti häiritsee mielenrauhaa, kun sitä toista kerran joutuu vähän väliä näkemään.

Itse olen ajatellut, että ellei tilanne muutu, vaikka sillä tavalla, että se mies löytää jonkun toisen, niin on pakko vaihtaa paikkaa. Näin ei kyllä voi jatkua.

Vierailija
25/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on samoissa piireissä mies, joka oli kehitellyt jotain ihastusta minuun ilman minun myötäavustustani ja yritti saada kanssani treffejä aikaan. Annoin pakit, koska en todellakaan ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä. Mutta joudun silti näkemään häntä ajoittain. Ällöttää, kun tietää toisen romanttiset taka-ajatukset ja joutuu pakkonäkemään sellaista tyyppiä.

Onneksi pääsen muuttamaan pois tältä paikkakunnalta, kunhan sopiva hetki siihen tulee. 🙌

Sitä miettii, miten ihminen muuttuu näin sairaaksi kuin sinä olet. Mietitkö yhtään mitä juuri kirjoitit. Mielestäsi sinä saat päättää ketkä ovat sinusta kiinnostuneita vai?

Mahtaako sulla olla kaikki ihan kohdillaan? Kun olen jo sanonut, ettei kiinnosta, mutta silti kiinnostus jatkuu, ei vika minussa ainakaan ole.

Vierailija
26/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti ne roikkuu naisen "kaverina". Eikö miehellä ole vapaata tahtoa päättää lopettaa kaveri suhde siihen paikkaan jos ei tunteet kohtaa ja nainen haluaa olla kaveri !? 

No, jos pääsidi edes kerran vetäseen, vaikka takaapäin.

Vierailija
27/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin todellakin tietää, kuinka hoidella tilanne, jossa mies on kiinnostunut, mutta minä en. Mutta samaan tilaan on pakko mennä jatkossakin. Ellei se nyt ihan helvettiä ole, niin on se kumminkin tilanne, joka jatkuvasti häiritsee mielenrauhaa, kun sitä toista kerran joutuu vähän väliä näkemään.

Itse olen ajatellut, että ellei tilanne muutu, vaikka sillä tavalla, että se mies löytää jonkun toisen, niin on pakko vaihtaa paikkaa. Näin ei kyllä voi jatkua.

No esimerkiksi jos pistäisit pääsi kuntoon niin ei tarvitse murehtia. En nyt ihan ymmärrä mistä sinun mielenrauhasi järkkyy jos olet ilmaissut ettet ole kiinnostunut, niin se o n siinä. Paitsi jos päässäs kehittelet kaikkea sairasta, niin kuin teillä naisilla on tapana.

Vierailija
28/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa taas hyvin naisten sekopäisyyden.

Vierailija
29/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti ne roikkuu naisen "kaverina". Eikö miehellä ole vapaata tahtoa päättää lopettaa kaveri suhde siihen paikkaan jos ei tunteet kohtaa ja nainen haluaa olla kaveri !? 

Väsytystaktiikkaa.

Mulla on pirun sitkeitä kavereita siinä tapauksessa, kolmekymmentä vuotta ja ylikin odotelleet josko lohkeaisi. Osa on naimisissakin tahoillaan, hämäystaktiikka viety äärimmilleen..

Ihan normaalia. Minäkin olen ollut yli 20 vuotta naimisissa mutta en epäröisi hetkeäkään nusauttaa niitä naispuolisia tuttaviani joiden kanssa pidän tuota tuttavuussuhdetta yllä.

Vierailija
30/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen kannattaisi vaatia heti tiukasti sitten sitä vastausta niin kenenkään aikaa ei tuhlattaisiin."

No silloinhan mies haluaa vain sitä yhtä asiaa eikä malta ensin rauhassa tutustua.

Vierailija
31/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollilla menee faktat tunteisiin 

Vierailija
32/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen kannattaisi vaatia heti tiukasti sitten sitä vastausta niin kenenkään aikaa ei tuhlattaisiin."

No silloinhan mies haluaa vain sitä yhtä asiaa eikä malta ensin rauhassa tutustua.

Voi ne tutustumis aikeensa silti ilmaista heti ja selkeästi. Tai jos tunteet heräävätkin vasta tutustumisen jälkeen niin ilmaisee siinä kohtaa. 

Vierailija
33/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on paikkakunnalta muuttamassa pois ja helpottunut, päästessään siinä samalla epätoivotusta seurasta eroon, niin mitähän "sairasta" siinä muka on? Tykkäätkö itse elää elämäsi epätoivotussa seurassa?

Miehen kuuluu ottaa myös ne pakit tosissaan, jos sellaiset hänelle annetaan. Mennä eteenpäin. Nuolla haavansa ja toipua niistä saamistaan ohareista. Jos hän ei tee niin, miten sellainen olisi koskaan voinut olla kunnioittava kumppanikaan? Olemme lehtiotsikoista oppineet, että esim. narsistit, stalkkarit ja killerit eivät tyydy pakkeihin.

Vierailija
34/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsytystaktiikkaa.

Mulla on pirun sitkeitä kavereita siinä tapauksessa, kolmekymmentä vuotta ja ylikin odotelleet josko lohkeaisi. Osa on naimisissakin tahoillaan, hämäystaktiikka viety äärimmilleen..

Ihan normaalia. Minäkin olen ollut yli 20 vuotta naimisissa mutta en epäröisi hetkeäkään nusauttaa niitä naispuolisia tuttaviani joiden kanssa pidän tuota tuttavuussuhdetta yllä.

Tässä tulee miehen suusta totuus näistä naispuolisista "ystävistä". Jotkut roikkuvat mukana vaikka vuosikymmeniä jos on pieninkin mahdollisuus pillunsaantiin.

Vierailija
35/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi jos pistäisit pääsi kuntoon niin ei tarvitse murehtia. En nyt ihan ymmärrä mistä sinun mielenrauhasi järkkyy jos olet ilmaissut ettet ole kiinnostunut, niin se o n siinä. Paitsi jos päässäs kehittelet kaikkea sairasta, niin kuin teillä naisilla on tapana.

Tyyppi ei ole osannut olla ns. normikäytöksinen enää pakkien jälkeen. Ennen ei ollut mitään erikoista välillämme, nyt hän ei enää edes tervehdi, ei katso päin. Ei sellainen mies ole silloin hyväksynyt pakkejaan. Jos olisi, hän olisi osannut hoitaa asian ja jatkaa kaveripohjalla, jolla olimmekin ennen. Hän väitti kyllä kunnioittavansa päätöstäni, mutta mielestäni hän kyllä kunnioitti minua ennen tätä aiheuttamaansa episodia. Mutta tätä käytöstä voi kutsua vain oudoksi ja vaivaannuttavaksi.

Vierailija
36/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Miehet pitävät naisia alempiarvoisempins kuin itseään, eivät ole kaveriainesta. Vain pilluja tai potentiaalisia pilluja.

Vain homomies voi olla aito ystävä.

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Olen itse heteromies, ja minulla on elämäni aikana ollut useita naispuolisia ystäviä, joista vilpittömästi pidin ihmisinä, mutta joita kohtaan en tuntenut mitään seksuaalista vetoa. En todellakaan pitänyt näitä naisia itseäni alempiarvoisina. 

Vierailija
37/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole aika inhimillistä, että haluaa olla ihmisen seurassa, josta on kiinnostunut. Jos mies kohtelee naista hyvin, niin onko tuo oikeastaan ongelma. Yhtälailla me naiset voidaan pitää ihastunutta miestä ns. varalla nostamassa omaa itseluottamusta tai muuten vaan seurana paremman puutteessa.

Vierailija
38/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkin perustuu omiin harhoihin. Olen törmännyt itse vastaavanlaisiin naisiin kuvitellaan, että kaikki ovat kiinnostuneita.

Minulle on joskus joku mies sanonut että kuvittelen että kaikki ovat minusta ihastuneita kun sanoin eräästä ihmisestä että en jaksaisi häntä kun on minuun ihastunut ja sitten pitää varoa mitä tekee ja sanoo... Ja ihan siis oli suora ihastumisen tunnustus tullut. "Kun olen sinuun niin ihastunut että pelkään että rakastun".

Sillä leimasi minut sellaiseksi joka kuvittelee että kaikki minuun ihastuvat! Tietysti ei kaikki, mutta kyllä nuita tunnustuksia on elämäni aikana tullut kymmeniä. Minkäs minä sille mahdan, on häiritsevää ja toivoisin että näin ei ole, olen varattukin vielä. 

Vierailija
39/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Jotkut ihmiset osaavat. Ei välitetä.

Vierailija
40/66 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi ei ole osannut olla ns. normikäytöksinen

Hän häpeää ja sinä pidät sitä vaivaannuttavana? Niinkö?