Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen presidenttikysely: Stubb vahvisti ykkössijaansa, mutta kymppikerhossa muhii suurin muutos

Vierailija
13.12.2023 |

https://yle.fi/a/74-20064581

Jussi Halla-aho ja Jutta Urpilainen ohittivat Mika Aaltolan Ylen presidentinvaalien kannatusmittauksessa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä mihin tuo Jutta-ilmiö vie. Voi nousta vielä potentiaalisesti Haaviston lukemiin jos syövät toisiltaan ääniä.

Meneehän Jutta reippaasti ohi Haaviston ja onhan Jutta muutaman kerran Haavistoa parempi kaikin puolin.

.

Vierailija
42/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltolaa alkaa jo käydä hieman sääliksi. Media sai yllytettyä miehen mukaan kun näytti siltä että presidentin virka on hänelle noin vain otettavissa, mutta nyt kannatus lähentelee jo Anon kannatuslukemia. Muualla maailmalla, muun muassa jenkkilässä, ehdokkaat vetäytyvät kisasta kun mahdollisuudet menevät. Suomessa tämä ei ole ollut tapana, mutta Aaltolan kannattaisi tehdä se siitä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubukka se seuraava pressa on.

Ei, vaan mestari 😎🔥💪🏻

Stubukka on seuraava mestari?

Vierailija
44/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb on seuraava presidenttimme.

Aika varmalle näyttää ja onkin hyvä pressa ja komea kuin mikä.

Vierailija
45/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on MTV3:n tentti. Kello 20.00 tämä alkaa.

Vierailija
46/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaviston pressahaaveet kaatuu väriin, ikään ja sukupuoleen. Kukaan ei tykkää valkoisista setämiehistä, jotka saattaa olla vielä boomereita. Luonnonsuojelu on kauan sitten siirtynyt luonnosta kaupunkien keskustoiden erikoisihmisten suojeluun.

Al-holin tapaus ei unohdu. Ei Haaviston pakonomainen muukalaisten hakeminen Suomeen, jopa niiden jotka eivät olleet koskaan edes Suomessa käyneet eivätkä tänne halunneet mutta joilla oli jostain syystä Suomen passi.

Haavistolle alkuperäinen suomalainen on vasta toisena, muunmaalaisten jälkeen.

Haaviston ulkomailta tulleiden myönteisyys näkyy ja onhan hän sen myös todistanut hakemalla 

emännän itselleen etelän mailta

Vierailija
47/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Haavistoa

äänestä vaan. Eläkeläiset eivät homoseksuaalia ylioppilasta äänestä, Pekasta ei pressaa tule

Kyllä vain eläkeläisistä aika moni äänestää Haavistoa. Ajat ja ajatukset muuttuvat. Minä olen 74 vuotias ja äänestän Haavistoa, samoin sukulaiseni ja monet, monet muut "boomerit". Stub on niin ylimielinen että tekee pahaa katsella ja varsinkaan kuunnella.

Vierailija
48/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkulttuuri on rikkautta...

Vierailija
49/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän se skaba vasta alkaa, kun pääsevät Ylen ja Maikkarin televisiotentteihin.

Monet eivät katso netti-tv.tä.

Kyllähän kärkiehdokkaat tunnetaan muutenkin, eikä TV-väittelyt vaikuta kuin aniharvan äänestyspäätökseen.

Vierailija
50/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Haavistoa

äänestä vaan. Eläkeläiset eivät homoseksuaalia ylioppilasta äänestä, Pekasta ei pressaa tule

Pekasta ei takuuvarmasti tule presidenttiä. Olen varma, että iäkkäämmät ihmiset eivät tule äänestämään homoa presidentiksi. Olen tästä useitten vanhempien kanssa keskustellut.

Vierailija
51/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kuka äänestää suomenruotsalaista koulukiusaajaa. Samankaltaiset? 

Ja minä en ymmärrä ihmistä joka ei anna sitä koulukiusaamistaan anteeksi. 

Elkeidensä perusteella samanlainen edelleen. Pressa-ainesta mielestäsi?

No presidenteiksi harvoin valitaan nössöjä ja yliempaattisia ihmisiä. Se tehtävä vaatii tietynlaista itsetuntoa ja kovuuttaa. 

Harva presidenteistämme on ollut sellainen jonka kanssa haluaisin oikeasti lähteä kaljalle. Mutta ihan hyvin ovat hommansa silti hoitaneet.

Niinistö ollut presidentti, jonka kanssa lähtisin kyllä kaljalle. Suuret saappaat on täytettävänä, eikä näistä ehdokkaista y

Kyllä nämä ehdokkaat valehtelussa kansalle pärjää siinä missä Niinistökin. 

Vierailija
52/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Haavistoa

Kyllä vain eläkeläisistä aika moni äänestää Haavistoa. Ajat ja ajatukset muuttuvat. Minä olen 74 vuotias ja äänestän Haavistoa, samoin sukulaiseni ja monet, monet muut "boomerit". Stub on niin ylimielinen että tekee pahaa katsella ja varsinkaan kuunnella.

Älä viitsi valehdella. Homot on olleet heidän nuoruudessaan sairaita ja halveksittujakin.

Yleensä nuoruudessa opittu ja ajatusmaailma seuraa mukana elämässä vanhanakin.

Vierailija
53/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaviston pressahaaveet kaatuu väriin, ikään ja sukupuoleen. Kukaan ei tykkää valkoisista setämiehistä, jotka saattaa olla vielä boomereita. Luonnonsuojelu on kauan sitten siirtynyt luonnosta kaupunkien keskustoiden erikoisihmisten suojeluun.

Al-holin tapaus ei unohdu. Ei Haaviston pakonomainen muukalaisten hakeminen Suomeen, jopa niiden jotka eivät olleet koskaan edes Suomessa käyneet eivätkä tänne halunneet mutta joilla oli jostain syystä Suomen passi.

Haavistolle alkuperäinen suomalainen on vasta toisena, muunmaalaisten jälkeen.

Haaviston ulkomailta tulleiden myönteisyys näkyy ja onhan hän sen myös todistanut hakemalla 

emännän itselleen etelän mailta

Emännän :DDD... oikein Anttoonia-leidin.

Vierailija
54/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  olen 77 vuotias ja en ikinä tulisi äänestämään Haavistoa, en minkäänlaisesta kehoituksestakaan.  Tiedän useita omaa ikä luokkaani olevia, jotka ovat sanoneet, että he eivät tule homoa äänestämään.

Vierailija
55/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän sitä, joka on eniten Venäjä vastainen. 

Vierailija
56/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä mihin tuo Jutta-ilmiö vie. Voi nousta vielä potentiaalisesti Haaviston lukemiin jos syövät toisiltaan ääniä.

Nyt kehiin Taktinen äänestäminen.

Vierailija
57/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Haavistoa

Pekasta ei takuuvarmasti tule presidenttiä. Olen varma, että iäkkäämmät ihmiset eivät tule äänestämään homoa presidentiksi. Olen tästä useitten vanhempien kanssa keskustellut.

On monta muutakin syytä, miksi Haavistosta ei tule presidenttiä. Puuttuva koulutus, vihreys ei kiehdo läheskään kaikkia, al-hol oli monessakin mielessä ongelmallinen, aseman väärinkäyttö josta selvisi vain rimaa hipoen joutumatta valtakunnan oikeuteen, rikoksiin ihmisyyttä vastaan syyllistyneiden 'pelastaminen' joutumasta vastaamaan teoistaan ja heidän maallemme aihauttama riski. Ainakin minusta myös Etelä-Amerikan huumemaista haettu toy boy presidentin vaimona on kaiken muun lisäksi myös turvallisuusriski.

Vierailija
58/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Haavistoa

Täällä eläkeläinen, nainen, yksi ääni Haavistolle varma.

Vierailija
59/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Anteeksi antaminen muuta uhrin kokemusta mihinkään se vain helpottaa tekijän vastuuta

En ymmärrä kuka äänestää suomenruotsalaista koulukiusaajaa. Samankaltaiset? 

Ja minä en ymmärrä ihmistä joka ei anna sitä koulukiusaamistaan anteeksi. 

Vierailija
60/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubukka se seuraava pressa on.

Ei, vaan mestari 😎🔥💪🏻

Stubukka on seuraava mestari?

On vain yksi Mestari. Älä pidä muita Mestareita.