Jumbon Exit-liike?
Kannattaako enää tänään käydä vai onko kaikki parhaat ale vaatteet jo menneet?Ei viitsisi täältä kaukaa lähteä Turhan reissun vuoksi. Onko kukaan käynyt lähiaikoina?
Kommentit (5)
mitä tietysti etsii..ja millaisesta tykkää :O)
Itse eilen löysin pojalle 5vee bleiserin vai pikkutakkiko virallisel nimellä? " 2 kauluspaitaa, sellaista rennompaa, vaaleanpunainen ja valkoinen jossa tesktiä vähän, ei siis jäykkiä " puku" paitoja. 2 pitkähihaista trikoopaitaa joissa kaulukset ja napit.
Tytölle 3vee löytyi 2 siistimpää hametta, 2 mekkoa, neuletakkeja 3 kpl ja 2 ihan perus trikoopaitaa. Sukkahousuja 4 kpl, mut en muista oliko noi sukkikset alessa...
Ja normaalihintaisena housut kummallekin.
Et itse ainakin löysin vielä, vaikka viikko sit kun kävi niin oli paremmat ostokset, mutta oli siis edelleenkin ;)
Jesperis taas ei minun makuuni juurikaan ollut, oli itseni mielestä sellaista ...collarivaate linjaa... Muutama lego poikkeus joukossa.
Stockal vielä musta kans ihan hyvin.
vuotiaalle löytyy, koska itse mitä himoitsin vielä saada niin kokoja oli 80-92 tai pienempää, mutta ei siis kaipaamaani 98 tai 104 :(
Eli löytyy tuon kokoista ;)
..ja edelleen riippun mistä tykkää ;)
Stokkalta taas sisävaatteita, mm. ihana Niken collegepuku 16,-.
Exit oli siis pettymys.
tällä hetkellä? Tykkään liikkeen vaatteista niin paljon, että haluaisin aina ostaa hyllyt tyhjiksi :)
4 ja 6-v. pojille siis katselin..jesper juniorista ja stokkan alesta löysin ihan mukavasti alevaatteita.