Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikuisuusaihe: miten lähestyä tuntematonta miestä

Vierailija
12.12.2023 |

Olen aikuinen nainen (37) eronnut ja minulla on lapsi.

Käyn samassa avantosaunassa kerran viikossa yhden erittäin mielenkiintoisen miehen kanssa. Emme koskaan puhu toisillemme siellä vaikka muuten osallistumme yhteisiin keskusteluihin. En siis tiedä hänestä mitään, en parisuhdestatusta, ikää jne. Olen koko syksyn miettinyt erilaisia keskustelun avauksia, yrittänyt selvittää hänen nimeään, jotta voin lähettää vaikka viestiä hänelle mutta tuloksetta. Antakaas nyt vinkkejä miten asian suhteen voi edetä. Ilman että teen itsestäni idiootin. 

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voi hitto enää talviuintiakaan harrastaa rauhassa. Älkää nyt hyvät yh-mammat tulko riipputisseinenne häiriköimään meitä miehiä. Jos haluamme panna juuri teidän kanssanne, hakeudumme kyllä seuraanne.

Vierailija
82/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On se vaan aikamoinen ruko, minkä mies päivässä pölliä tekköö!"

Kyllä tuosta juttu lähtee kulkemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään kansikuvapoika. Aika hiljaiselta silti vaikuttaa vaikka joskus jollekin juttelee. Ei siis ole mikään tarinanheittäjä. Ihan tavallinen vaan. Omaan silmään tosi ok. 

ap

Nämäkin on niin kovin suhteellisia käsitteitä. Jonkun mielestä kansikuvapoika on ehkä joku nuori Brad Pitt mutta tavallinen sitten joku vähän rosoisempi Hugh Jackman.

*reps* Se on just näin!

Vierailija
84/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yhden naisen mielestä tosi ookoot miehet on sitä monen muunkin naisen mielestä. Olen itsekin nainen ja naiset tuppaa aliarvioimaan miesten ulkonäköä. Ite olen jo oppinut minkä näköiset miehet on out of my league eikä kukaan niistä nyt ole konkreettisesti kansikuvapoika mutta hyvännäköisiä kuitenkin. Minun liigaa on ei-hyvännäköiset miehet joten mieluummin olen yksin.

Mutta siis, kannattaa joku aloite tehdä tai muuten jää harmittamaan. Riittää että alat puhumaan jostain perus normaalista asiasta. Mies tietää siitä, että sinua kiinnostaa. Jos mies on kiinnostunut, se jatkaa juttua innostuneena. Ei tarvitse erikseen iskeä koska kuten todettu, yhtään sosiaalisesti normaalit ei-täysin-kädettömät miehet tekee kyllä aloitteen  jos saavat signaalia että naista kiinnostaa yhtään. 

"Olen ennemmin yksin ellen saa parasta mahdollista"

Ei parasta vaan sellaista jota on kiva katsoa. Tähän asti olen saanut vain kaikin puolin rumia miehiä joten mieluummin olen tietenkin ilman. Oma ulkonäkö sen suurimmaksi osaksi määrittää mihin rahkeet riittää, hyvin kauniit ja komeat voi käyttäytyä miten vaan ja sitä siedetään koska heitä on kiva katsoa. 

Vierailija
85/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille postikortti ja rakkauskirje, anna vaikka jossai vaivihkaa käteen ja sitten juokse nopsaan niin kauas kuin jaksat. muuta enuvoa ei ole, t: spykiatrisi

Vierailija
86/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hankalaa. Eikö kukaan pysty samaistumaan? Juttelen saunan papparaisille mutkattomasti ja osallistun keskusteluun, jota yhdessä puhutaan ja jonka joku muu on aloittanut kuin minä. Mutta en itse ala spontaanisti puhua mistään aiheesta hiljaisessa saunassa. Jos joku aloittaa keskustelun, kyllä tartun siihen. Ja tämä mies on samanlainen. Emme me yhdessä puhu tai toisillemme. Mutta kyllä me tervehdimme.

jos saunassa istuu joku eläkeläispappa niin kyllä mä saatan sanoa jotain hauskaakin mutta jos siellä istuu minun mielestäni komea nuori mies, jota en tunne, pidän turpani kiinni. Elämäni on hankalaa, kyllä. Olen loppuelämäni yksin jos ei kukaan tule tekemään aloitetta. Mutta saatan mä mennä vaikka salilla paniikkiin jos joku kiva mies tulee jutuille. Menen lukkoon. Joten ei musta ole rupattelemaan niitä näitä miehen kanssa josta olen kiinnostunut. 

Vierailija
87/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka   taas se hiiva nostaa päätän mutta onneksi herpes eittää sen oireet

siitähän onkin kiva jatkaa

Vierailija
88/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehessä on kiinnostavaa? Et ole jutellut hänen kanssaan, et tiedä hänestä mitään. Onko ainoa kiinnostava asia miehen ulkonäkö? Olet katsellut lähes alastonta miestä saunassa ja hän sinua. Entä henkinen puoli, luonne ja persoona? Aika teinimäistä meininkiä ihastua vain ulkokuoreen.

Vierailija
89/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytsä usein täällä?

Vierailija
90/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit et rupattele ja jätät asian sikseen 

Vierailija
91/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas hankalaa. Eikö kukaan pysty samaistumaan? Juttelen saunan papparaisille mutkattomasti ja osallistun keskusteluun, jota yhdessä puhutaan ja jonka joku muu on aloittanut kuin minä. Mutta en itse ala spontaanisti puhua mistään aiheesta hiljaisessa saunassa. Jos joku aloittaa keskustelun, kyllä tartun siihen. Ja tämä mies on samanlainen. Emme me yhdessä puhu tai toisillemme. Mutta kyllä me tervehdimme.

jos saunassa istuu joku eläkeläispappa niin kyllä mä saatan sanoa jotain hauskaakin mutta jos siellä istuu minun mielestäni komea nuori mies, jota en tunne, pidän turpani kiinni. Elämäni on hankalaa, kyllä. Olen loppuelämäni yksin jos ei kukaan tule tekemään aloitetta. Mutta saatan mä mennä vaikka salilla paniikkiin jos joku kiva mies tulee jutuille. Menen lukkoon. Joten ei musta ole rupattelemaan niitä näitä miehen kanssa josta olen kiinnostunut. 

Olet loppuelämäsi yksin jos kukaan mies ei tee aloitetta...? Mutta sitten jos mies tulee ja tekee aloitteen, niin sekin menee metsään, kun et uskalla sanoa mitään...? Jösses, näitä naisten pariutumisen ongelmia.

Vierailija
92/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk sun autossa hyvä lämmitys (=mikä auto sillä on)?

Vierailija
93/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä muu sitten auta kuin kunnon rohkaisuryyppy.

Vierailija
94/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sinä 37-vuotias ne nuoret miehet rauhaan. Ei niitä kiinnosta. Juttele niiden pappojen kanssa vaan.

Vierailija
95/104 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääppimällä, otat kiveksistä kiinni :D

Vierailija
96/104 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies, ja tykkään jutella tuntemattomien miesten ja naisten kanssa. Suomessa on sellainen tapa, että kukaan ei aloita keskustelua, ellen tee sitä itse. Lähes aina kuitenkin syntyy puolin ja toisin vaivatonta ja luontevaa small talkia, kun tekee itse keskustelun avauksen. Toki joskus sattuu kohdalle mykkäkin ihminen, joka ei osaa taikka halua puhua. Sekin on hyväksyttävää.

Vierailija
97/104 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka ote boltseista ja klassinen lausahdus: Meille vai teille!

toimii aina

Vierailija
98/104 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies, ja tykkään jutella tuntemattomien miesten ja naisten kanssa. Suomessa on sellainen tapa, että kukaan ei aloita keskustelua, ellen tee sitä itse. Lähes aina kuitenkin syntyy puolin ja toisin vaivatonta ja luontevaa small talkia, kun tekee itse keskustelun avauksen. Toki joskus sattuu kohdalle mykkäkin ihminen, joka ei osaa taikka halua puhua. Sekin on hyväksyttävää.

Mitä tuolla turhanhöpöttelyllä ajat takaa?

Vierailija
99/104 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko seksipommi, joka käy yhteissaunoissa? Tiesitkö, että miehillä menee sinä vaiheessa kaikki huomio siihen, että seisokki ei iske päälle. 

Vierailija
100/104 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on muuten niin totta! Noin se Suomessa menee!