Ikuisuusaihe: miten lähestyä tuntematonta miestä
Olen aikuinen nainen (37) eronnut ja minulla on lapsi.
Käyn samassa avantosaunassa kerran viikossa yhden erittäin mielenkiintoisen miehen kanssa. Emme koskaan puhu toisillemme siellä vaikka muuten osallistumme yhteisiin keskusteluihin. En siis tiedä hänestä mitään, en parisuhdestatusta, ikää jne. Olen koko syksyn miettinyt erilaisia keskustelun avauksia, yrittänyt selvittää hänen nimeään, jotta voin lähettää vaikka viestiä hänelle mutta tuloksetta. Antakaas nyt vinkkejä miten asian suhteen voi edetä. Ilman että teen itsestäni idiootin.
Kommentit (104)
Ota pari sauna kaljaa mukaan ja tarjoo miehelle myös. Mies varmaan sitten aloittaa keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Säästähän suomalaiset aina puhuu. Siitä on hyvä lähteä.
"On se ilmoja pidellyt"
Pyydä sitomaan löysät bikinin narusi : D
Jos naisen pitää oikein miettiä miehen lähestymistä niin se on varma että kyseisellä miehellä on muitakin naisia jonossa.
Itsellä koulussa (aikuisamis) ihastus, mutta ei oikein koskaan jutella. Sen sijaan usein katsellaan toisiamme ja hymyillään. Mutta toi nyt ei oo mikään merkki yhtään mistään. En edes suunnittele alottavani keskustelua hänen kanssaan, vaan odotan, että ihastus menee aikanaan ohi.
Ei sillä loppujen lopuksi ole suurta merkitystä mitä sanot. Jos se mies pitää sinua viehättävänä, hän kyllä juttelee kanssasi mielellään.
Ei ole mikään kansikuvapoika. Aika hiljaiselta silti vaikuttaa vaikka joskus jollekin juttelee. Ei siis ole mikään tarinanheittäjä. Ihan tavallinen vaan. Omaan silmään tosi ok.
ap
"Mehän ollaankin nähty jo monta kertaa, minä olen Marja." Ja ojennat käden kätelläksesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään kansikuvapoika. Aika hiljaiselta silti vaikuttaa vaikka joskus jollekin juttelee. Ei siis ole mikään tarinanheittäjä. Ihan tavallinen vaan. Omaan silmään tosi ok.
ap
Nämäkin on niin kovin suhteellisia käsitteitä. Jonkun mielestä kansikuvapoika on ehkä joku nuori Brad Pitt mutta tavallinen sitten joku vähän rosoisempi Hugh Jackman.
Vierailija kirjoitti:
ap
Jossei ole mikään pelimies niin voit ihan suoraan mennä sanomaan että vaikutat kiinnostavalta haluatko lähteä kahville yms joskus?
Itselle ainakin miehenä tulisi vain hyvä mieli ja imarreltu olo vaikka olenkin onnellisesti varattu tai ei kiinnostaisi muuten. Ei miehet yleensä kyllä selän takana naura tai pidä ahdistelua tuollaista.
Miksi ihmeessä pitää oikein iskemällä iskeä? Parempi aluksi rupatella niitä näitä, siinä sitten selviää onko kiinnostusta tai onko vaikka varattu. Ja voihan mies olla homokin?
Teennäistä kutsua treffeille jonnekin kahvilaan, jos ei saa sanaa suustaan siellä saunassakaan.
Yleensä yhden naisen mielestä tosi ookoot miehet on sitä monen muunkin naisen mielestä. Olen itsekin nainen ja naiset tuppaa aliarvioimaan miesten ulkonäköä. Ite olen jo oppinut minkä näköiset miehet on out of my league eikä kukaan niistä nyt ole konkreettisesti kansikuvapoika mutta hyvännäköisiä kuitenkin. Minun liigaa on ei-hyvännäköiset miehet joten mieluummin olen yksin.
Mutta siis, kannattaa joku aloite tehdä tai muuten jää harmittamaan. Riittää että alat puhumaan jostain perus normaalista asiasta. Mies tietää siitä, että sinua kiinnostaa. Jos mies on kiinnostunut, se jatkaa juttua innostuneena. Ei tarvitse erikseen iskeä koska kuten todettu, yhtään sosiaalisesti normaalit ei-täysin-kädettömät miehet tekee kyllä aloitteen jos saavat signaalia että naista kiinnostaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Sano esim. No hei. Katso reaktiota kannattaako enää seuraavalla kerralla tervehtiä.
Muuten, mies tervehtii aina ensiksi. Jos joku ei tiedä, kannattaa haalia itselleen opus jossa opetetaan käytöstavat.
Kyllä, näin asia on. Ja sama opas kertoo, että nainen on hiljaa kun mies puhuu ja lopuksi sitten vasta kehuu kuinka viisas mies onkaan! Ja antaa miehen totta kai tehdä ne päätökset, samalla kun nainen itse leipoo pullaa keittiössä. On muuten hieno opas!
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaistettuna: mies ei ole kiinnostunut ap:sta. Tai
jos mies on kiinnostunut ap:sta, mutta ei tervehdi, kuka haluaa tutustua mieheen kenellä ei ole käytöstapoja?
Miksi nainen ei ole tervehtinyt? Emme enää elä jossain 1800-luvulla, jolloin naiset eivät saaneet edes lähteä kotoa yksin ulos.
Suutu ja loukkaannu kun se ei ole lähesty yt sinua vaikka kuinka olet valinnut silmäpelillä ja kehonkielellä hänet lähestymään sinua antamaan huomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitä haaste. Esim. "Moi Kalevi! Lyön vetoa että muistan enemmän NHL-joukkueiden nimiä kuin sinä!".
Huom! Ei ole väliä onko tyypin nimi Kalevi vai ei.
Paitsi, että vain murto-osaa miehistä kiinnostaa nhl tai olut. Ja jos kalevia nyt sattuu kiinnostamaan niin hänet voi unohtaa samantien, mikä lie kaljapummi.
Kyllä näin on. Saat aika kauan muuten etsiä miestä joka tykkää juoda olutta. Sen verran harvinaisia kyseessä olevat tapaukset nimittäin!
Kysy siltä onko sillä iso stondis ja kerro että sun exällä oli aika pieni ja huomasit hänellä olevan aika mukavasti kokoa
Vierailija kirjoitti:
Suutu ja loukkaannu kun se ei ole lähesty yt sinua vaikka kuinka olet valinnut silmäpelillä ja kehonkielellä hänet lähestymään sinua antamaan huomiota
No niinpä! Ja sitten miehet valittaa ettei naiset muka tee aloitteita! Mikä tämä sitten on jos ei aloite? Kysyn vaan!!
Terkuin
Irma
Vierailija kirjoitti:
Yleensä yhden naisen mielestä tosi ookoot miehet on sitä monen muunkin naisen mielestä. Olen itsekin nainen ja naiset tuppaa aliarvioimaan miesten ulkonäköä. Ite olen jo oppinut minkä näköiset miehet on out of my league eikä kukaan niistä nyt ole konkreettisesti kansikuvapoika mutta hyvännäköisiä kuitenkin. Minun liigaa on ei-hyvännäköiset miehet joten mieluummin olen yksin.
Mutta siis, kannattaa joku aloite tehdä tai muuten jää harmittamaan. Riittää että alat puhumaan jostain perus normaalista asiasta. Mies tietää siitä, että sinua kiinnostaa. Jos mies on kiinnostunut, se jatkaa juttua innostuneena. Ei tarvitse erikseen iskeä koska kuten todettu, yhtään sosiaalisesti normaalit ei-täysin-kädettömät miehet tekee kyllä aloitteen jos saavat signaalia että naista kiinnostaa yhtään.
"Olen ennemmin yksin ellen saa parasta mahdollista"
kaikki ei vain ansaitse omalla toiminnallaan ja käytöksellään sitä parasta mahdollista
Näytä sille tissit ja kysy onko ne kauniit?