mika on nopein tapa palautua entisiin mittoihin synnytyksen jalkeen? Tarkkoja ohjeita pliis! esim. mika urheilulaji, ruokavalio yms.
Kiloja on kertynyt ja nahka venynyt asiaan kuuluvalla tavalla...
Kommentit (5)
Sen olen saanut todeta ja tuloksia saa ihan parissa viikossa, mutta tuskin vanhoihin mittoihin 2 viikossa pääsee.
Ei ole vippaskonsteja, harmi kyllä. Itse olen ollut tyytyväinen mittoihini n. 2kk synnytyksestä (suurin osa vaatteista mahtuu), mutta varsinaisesti omissa mitoissa takaisin vasta n. puolen vuoden kuluttua. En siis turhaan hermostu, kun kuitenkin tiedän, että vähitellen elimistö palautuu. Ja toisilla tietenkin nopeammin kuin toisilla.
Itse olen imettänyt molempia n. vuoden ja syön terveellisesti ja liikun (minkä lapsilta ehdin..).
kertymään...Taitaa silti olla aika yksilöllinen juttu, johon tietysti ennen kaikkea terveelliset elämäntavat vaikuttavat positiivisesti. Itse olen palautunut molemmista raskauksistani entisiin mittoihini noin viikossa. Imetys laihdutti minua entisestään, vaikkei siis ylimääräisiä kiloja ollut yhtään. Ystäväni taas lihoi imetyksen aikana enemmän kuin raskaana ollessaan.
mutta imettäessä tippui reilussa kahdessa kuukaudessa 14 kg. Johtui varmaan siitä että en jaksanut syödä riittävästi kun aina vaan nukutti....
suosittelee korsettia. Ja laihdutuskeinona sen aterian pois jättämistä, jolla syö eniten.
:D