Lue keskustelun säännöt.
Jos jään kotiin 2½ vuotiaan kanssa niin miten nopeasti se käy kelan puolesta?
05.01.2007 |
Työnantaja on sanonut että voi jäädä heti kotiin jos kelan osalta kaikki ok.
Kommentit (2)
Haet vain toimistosta ne kaavakkeet joilla haet sitä kotihoidontukea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietty sinä voit jäädä heti.