Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsappin käyttäjät

Vierailija
12.12.2023 |

Onko kenenkään onnistunut poistaa yhteystieto?

En tahtoisi roikuttaa turhia/käyttämättömiä numeroita listalla. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih?

Vierailija
2/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne tule suoraan puhelimen yhteystiedoista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule.

Vierailija
4/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule.

Mulla ne tulee ja kun poistan yhteystiedon puhelimesta niin se poistuu myös whatsappistä. Juuri testasin. 

Vierailija
5/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule.

Mulla ne tulee ja kun poistan yhteystiedon puhelimesta niin se poistuu myös whatsappistä. Juuri testasin. 

Mulla on uusi puhelin, 5G-Samsung. Tätä en ole vielä testannut, mutta edellisissä ei ole onnistunut. 

Lisäksi tässä on yhteystietoja, joita ei löydy muualta kuin whatsappista. Jos samasta numerosta lähetetty tekstiviesti on poistettu, se ei vaikuta whatsappiin. Pitääkö numero ensin tallettaa ja sitten poistaa?

Vierailija
6/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule.

Mulla on uusi puhelin, 5G-Samsung. Tätä en ole vielä testannut, mutta edellisissä ei ole onnistunut. 

Lisäksi tässä on yhteystietoja, joita ei löydy muualta kuin whatsappista. Jos samasta numerosta lähetetty tekstiviesti on poistettu, se ei vaikuta whatsappiin. Pitääkö numero ensin tallettaa ja sitten poistaa?

No sitten en osaa auttaa. Mullakin on uusi Samsung 5G, malli S23 ja tässä yhteystiedot ovat synkassa. Jos poistan yhteystiedon puhelimesta, häviää se myös wa:stä. Mahdollinen vanha keskustelu jää jäljelle mutta sen voi halutessaan poistaa. Kun klikkaan wa:stä "Yhteytiedot" niin se siirtyy suoraan puhelimen yhteystietoihin.

Tekstiviestit ei linkity whatsappiin millään lailla.

Vierailija
7/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nyt että keskusteluissa roikkuu sellaisia keskusteluja joita et tarvitse? Paina niitä pitkään ja valitse poista.

Vierailija
8/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp -> Keskustelut ->klikkaa alareunasta uuden keskustelun kuvaketta -> klikkaa yläreunan kolmea pistettä ja valitse sieltä Yhteystiedot. Wa siitää sinut puhelimen yhteystietoihin. Klikkaa sieltä sitä yhteystietoa minkä haluat poistaa ja poista se. 

Vierailija
9/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko nyt että keskusteluissa roikkuu sellaisia keskusteluja joita et tarvitse? Paina niitä pitkään ja valitse poista.

Turhat numerot pitäisi hävittää. 

Vierailija
10/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule.

No sitten en osaa auttaa. Mullakin on uusi Samsung 5G, malli S23 ja tässä yhteystiedot ovat synkassa. Jos poistan yhteystiedon puhelimesta, häviää se myös wa:stä. M

Omani on A34. Täytyy tsekata, jos tiedot voi synkata. Kiitos neuvosta. 

Vierailija
11/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhat numerot pitäisi hävittää. 

Kuulostaa kyllä äärimmäisen oudolta että sulla olisi whatsappissa numeroita, joita ei puhelimen yhteystiedoissa ole. Miten ja missä ne numerot näkyy sulla?

Vierailija
12/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, onnistuihan se. Paljon kiitoksia. Tätä ei osannut edes DNA:n myyjä kertoa. 

Vierailija
13/13 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, onnistuihan se. Paljon kiitoksia. Tätä ei osannut edes DNA:n myyjä kertoa. 

Paitsi ettei toimikaan...todella outoa.

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän