Tapailukumppani on jo kyllästynyt seksiimme (minun arkuudestani johtuva vaisu seksi)
Arvostan rehellisyyttä suuresti ja olen iloinen, että mies otti asian puheeksi, varsinkin kun olinkin ihmetellyt miksi seksi on vähentynyt koko ajan ja nopeasti.
Olen itse hyvin varautunut ja arka sängyssä, olen ollut koko 40-vuotisen elämäni ajan, tai siis siitä lähtien kun seksielämän aloitin. Olemme tavallaan puhuneetkin arkuudestani minun aloitteestani, mutta lähinnä mies kerta kaikkiaan aistii arkuuteni makuuhuoneessa.
Mies näyttää kokevan, että hänen täytyy varoa kanssani. Minä taas toivoisin, ettei hän imisi minun energioitani ja lässähtäisi, vaan olisi määrätietoinen, jolloin minä päin vastoin imisin hänen energiaansa.
Kysynkin mielipiteitä ja ajatuksia: olemmeko yksinkertaisesti seksuaalisesti epäyhteensopivia, vai onko tälle tilanteelle tehtävissä jotain? Keskustelua on jo kokeiltu, eikä se seksiä parantanut.
Onko joku päässyt arkuudesta eroon vaikkapa suhteen edetessä ja ajan kuluessa? Vai onko tähän jotain konkreettisempia keinoja?
Kannattaako jäädä ikään kuin odottelemaan että klikkaa, vai onko teillä kokemusta siitä, että jos seksi on alussa syystä tai toisesta vaisua, niin se on sitä aina?
Paljon kiitoksia kaikista vastauksista.
Kommentit (601)
Mies ei sitä arkuutta sinusta voi poistaa. Kyllä sinun pitää tehdä se ihan itse.
Aloita vaikka miettimällä mikä sinua oikein pidättelee.
Mitä tuo arkuus siis käytännössä tarkoittaa? Ja millä lailla seksi on vaisua?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei sitä arkuutta sinusta voi poistaa. Kyllä sinun pitää tehdä se ihan itse.
Olen miettinyt ja pohtinut, mutta en silti tiedä vastausta. Seksuaaliterapeutti lienee oikea osoite.
ap
Ei kaikki ihmiset pysty heittäytymään estottomaksi vieraan ihmisen kanssa. Mikä järki ylipäätään harrastaa sitä seksiä, jos ollaan vasta tapailemassa? Kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan sitten, kun ollaan kunnolla tutustuttu ja valmiita aloittamaan oikea parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ja pohtinut, mutta en silti tiedä vastausta. Seksuaaliterapeutti lienee oikea osoite.
ap
Kyllä ja paljon oikeampi osoite kuin Vauva-palsta.
Mies selkeästi haluaa kunnioittaa sinun oloasi sängyssä. Mietin voisiko kokeilla, että hän saisi ns vapaat kädet ja sinulle turvasana jolla ilmaiset, jos meno ei enää sovi sinulle. Enkä tarkoita turvasanalla, että pitäisi olla jotain kinkyä seksiä vaan ihan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä en siis vain vapaudu. En ehkä kosketa kauhean luontevasti ja mieluiten suljen silmäni. Vaisulla seksillä tarkoitan tässä tapauksessa sitä, että kokeillaan kaavamaisesti kahta asentoa ja se siitä. Ns. survaisu ja suihkuun -metodi.
Ei siis mitään kokeilunhaluista ja villiä, vaan kaavamaista ja vieläpä harvoin eli 1-2 kertaa viikossa (enkä ihmettele ettei hän halua).
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ihmiset pysty heittäytymään estottomaksi vieraan ihmisen kanssa. Mikä järki ylipäätään harrastaa sitä seksiä, jos ollaan vasta tapailemassa? Kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan sitten, kun ollaan kunnolla tutustuttu ja valmiita aloittamaan oikea parisuhde.
Kyllä ne samat ongelmat usein tulevat tavalla tai toisella vastaan myös myöhemmin.
Olet jo noin vanha ja vaikeuksia seksin kanssa? Pääkopassa on nyt kyllä jotain ongelmia sulla. Voit itse omat ongelmat korjata. Terapeutille mars.
Vierailija kirjoitti:
Mies selkeästi haluaa kunnioittaa sinun oloasi sängyssä. Mietin voisiko kokeilla, että hän saisi ns vapaat kädet ja sinulle turvasana jolla ilmaiset, jos meno ei enää sovi sinulle. Enkä tarkoita turvasanalla, että pitäisi olla jotain kinkyä seksiä vaan ihan muutenkin.
Tämä olikin hyvä ajatus, kiitos.
ap
Puuttuuko teidän väliltä luonnollisuus, tykkääminen, aito välittäminen.
Toinen toistansa tukien lutviutuu, muutoin ei.
Oletteko oikeat toisillenne?Odotukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä en siis vain vapaudu. En ehkä kosketa kauhean luontevasti ja mieluiten suljen silmäni. Vaisulla seksillä tarkoitan tässä tapauksessa sitä, että kokeillaan kaavamaisesti kahta asentoa ja se siitä. Ns. survaisu ja suihkuun -metodi.
Ei siis mitään kokeilunhaluista ja villiä, vaan kaavamaista ja vieläpä harvoin eli 1-2 kertaa viikossa (enkä ihmettele ettei hän halua).
ap
Hyvin pienin askelin vain eteenpäin. Sinulle "villiä" voisi olla aluksi vaikka se että olet päällä. Silloin olet väkisin aktiivisemmin mukana mutta se seksi ei sisällä vielä mitään sen ihmeellisempää.
Ei se ukon homma ole sua opettaa tai parantaa, 40v kuitenkin jo. Menee vielä enemmän pieleen.
Hoitoon.
Voit löytää yhteensopivamman kumppanin. Ja mies toki myös. Mulle riittää aivan täysin perusseksi, kunhan saan. Miehelleni riittää aivan täysin perusseksi, kunhan saa. Ja kun molemmat saa, ollaan tyytyväisiä tähän. Arjen kannalta kaiken kaikkiaan vain hyvä juttu että seksi on suht nopea rutiinisuoritus. Näin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Voit löytää yhteensopivamman kumppanin. Ja mies toki myös. Mulle riittää aivan täysin perusseksi, kunhan saan. Miehelleni riittää aivan täysin perusseksi, kunhan saa. Ja kun molemmat saa, ollaan tyytyväisiä tähän. Arjen kannalta kaiken kaikkiaan vain hyvä juttu että seksi on suht nopea rutiinisuoritus. Näin ajattelen.
Minä ajattelin täsmälleen samoin ex-aviomieheni kanssa eläessäni, ja niin ajatteli kyseinen exäkin. Olimme selkeästi seksuaalisesti yhteensopivampia, ja juuri tällaista vastausta osasin odottaa. Kiitos siis tästä, tämä on vakavan miettimisen paikka.
ap
Minä olen aika ihan toisistaan syistä. Useimmiten miehille on ihan liikaa ja käsittämätöntä kaltaiseni kinky sm domina joka osaa hyvän seksin salat.
Lopeta tapailu. Sinun ei tarvitse muuttua miellyttääksesi miestä. Sinulle löytyy kumppani, jolle kelpaat omana itsenäsi.
Jep, ime sen energiaa. Kunnolla.