Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Identifioidutko toppahousumuumiksi?

Vierailija
12.12.2023 |

Ja minkä ikäinen olet?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai naisten pitäisi talvellakin olla mikroshortseissa, että miehillä olisi kivaa? Juu, en rupea palelemaan. Jos ei ikinä harrasta ulkoilua, niin kai sitä ilman ulkovaatteita pärjää. 

Mitään muita housuja tai alaosia ei ole olemassa kuin mikroshortsit ja toppahousut? Itse käytän talvisinkin hameita eikä tule kylmä, kun laittaa paksut sukkahousut ja pitkät villasukat, kylmimpinä päivinä vielä villaiset mamelukit.

Ap

Ihan vapaasti. Mutta itse palelisin enkä lähde lenkille hameessa. Enkä muutenkaan meikkaa lähikauppaan mennessä. 

Lenkkivaatteet on taas erikseen, mutta ilmeisesti kaikki on koko ajan lenkillä toppahousuineen, kauppaankin voi ajaa autolla lenkkeilemään :)

Ap

Vierailija
22/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47v. Kävelen työmatkat ja kovilla pakkasilla toppikset ovat ehdottomat. 

Toppahousumuumi käyttää talviaikana toppahousuja kaikkialla. Usein vielä niin, että pukevat ne toppikset pyjaman päälle ja laittavat pipon peittämään likaisia hiuksia.

Ap

Ihan pipojakin kehtaavat pakkasilla käyttää. Voi ei. 

Käytän minäkin tarvittaessa pipoa, mutta en peittämään pesemättömiä hiuksia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen makuupussitoppahousu muumi ja ylpeä siitä miten lämmin minun on. Olen myös aikuinen enkä nauti palelusta.

Vierailija
24/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai naisten pitäisi talvellakin olla mikroshortseissa, että miehillä olisi kivaa? Juu, en rupea palelemaan. Jos ei ikinä harrasta ulkoilua, niin kai sitä ilman ulkovaatteita pärjää. 

Mitään muita housuja tai alaosia ei ole olemassa kuin mikroshortsit ja toppahousut? Itse käytän talvisinkin hameita eikä tule kylmä, kun laittaa paksut sukkahousut ja pitkät villasukat, kylmimpinä päivinä vielä villaiset mamelukit.

Ap

Ihan vapaasti. Mutta itse palelisin enkä lähde lenkille hameessa. Enkä muutenkaan meikkaa lähikauppaan mennessä. 

Lenkkivaatteet on taas erikseen, mutta ilmeisesti kaikki on koko ajan lenkillä toppahousuineen, kauppaankin voi ajaa autolla lenkkeilemään :)

Ap

Miksi pitäisi lähteä kauppaan erikseen, kun voi käydä siellä lenkin yhteydessä? Aivan järjetöntä edes takaisin ramppaamista. Ja miksi kaupassa edes pitäisi näyttää hyvältä. Itselläni on arki erikseen ja muut riennot erikseen. 

Vierailija
25/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yli 50.

Vierailija
26/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstarunkku taas vauhdissa. Mitäpä jos keskittyisit ihan siihen omaan ulkonäköösi. Lenkki pakkasessa voisi tehdä sinullekin hyvää. 

Vierailija
27/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on parhaimmillaan luonnonkauniina. 

Vierailija
28/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen henkeen ja vereen hameihminen. Luonnollisesti hameen alla pakkasilla kerroksia ja pitkät villasukat. Tosikoitoksiin on kelkkahaalarit, ja löytyy se makuupussitakkikin.

Vierailija
29/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei, identifioidun makuupussimammaksi ja välillä saumatiiraksi.

Minä olen toppahousumuumi tai makuupussimamma. Riippuen minkä sortin ulkoilua on. Pulkkamäessä, rinteessä tai lenkkeillessä se makuupussi on vähän epäkätevä, joten silloin toppahousut ja lyhyempi toppatakki. Töihin tai kaupungille mennessä makuupussitakki ja pitkät saappaat. 

Vierailija
30/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiennytkään, että toppahousut korreloi likaisten hiusten kanssa. Ja että jos jalassa on toppikset, ei voi pitää välillä hameita? No en mä tiedä, muutuinko iän myötä sivistyneemmäksi vai en, kun tajusin, että eri tilanteisiin voi pukeutua eri tavoilla, ja että aina ulkonäkö ei ole se tärkein seikka? 

Vierailija
31/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Juu niin ihan totta, toiset tosiaan liikkuu jalan paikasta toiseen eikä ajele kaikkialle autolla ja lenkkeile sitten erikseen. 

Itse pidän enimmäkseen ulkona toppahousuja, mutta tietenkin pukeutuminen sen mukaan minne on menossa. Jos menee autolla ovelta ovelle niin ei tietty tartte toppiksia sitten. 

Vierailija
32/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi olla palstarunkulle nukke, joka istuu talvipäivät sisällä ja odottaa kevätkelejä, jolloin voi taas pukea naiselle sopivasti eli riittävän kevyesti. Liikunnassa on kaikkia huonoja puolia. Voi tulla hyvä mieli ja itsevarmuus kasvaa. 

Vierailija
33/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on talvisin hame, paksut sukkikset, villashortsit ja polviin asti yltävät nahkasaappaat. Villakangastakki. 

Toppahousut eivät kuulu kaupunkiin. 

Vierailija
34/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on parhaimmillaan luonnonkauniina. 

Totta. Musta tulee uskomattoman hehkeä, kun iho muuttuu pinkiksi ja huulet sinertyy näillä pakkasilla, siksi kuljen säällä kuin säällä vaatteetta. Kävely on sulokkaan tönkköä, ja kananlihalla oleva nahka korostaa täriseviä muotojani. Kaiken kruunaa sisäistä luonnollista kauneuttani korostava toisten pukeutumista halveksiva katse. 

Vierailija
35/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on toppahousumuumi? Mikään muumi en ole, vaikka päällä olisi mitä.

Vierailija
36/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on talvisin hame, paksut sukkikset, villashortsit ja polviin asti yltävät nahkasaappaat. Villakangastakki. 

Ja liikut ulkona vain minimimäärän? Minäkin saatan liikkua noin jos menen vaikka elokuviin tai teatteriin, autolla kotiovelta siihen teatterin viereen. Tai käyn ostoksilla. Mutta jos enemmän on ulkona niin tarvitsee ihan kunnolliset ulkovaatteet, oli sitten kaupungissa tai maalla. 

Vierailija
37/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis liikutko sä noissa tamineissa esim. lenkkipolulla? Mä asun kaupungissa, mutta takapihalta alkaa metsä, jossa on latu ja lenkkipolkua, eikä mulle tulisi mieleenkään mennä sinne villakangastakissa reippailemaan.

Käyttämäsi yhdistelmä ei myöskään kuulosta kauhean kätevältä työmatkapyöräilyä ajatellen. Kävellen liikkuessa voisi ehkä olla ok.

Vierailija
38/38 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiöön kuuluu. Ei lähiötä ilman toppahousutätejä.