Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-* SYYSQ-04 PERA *-*

05.01.2007 |

Tulkaahan tänne

jatu

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mies teki sen!!!!!!!!!! Toiveet joskus toteutuu kun ne uskaltaa ääneen kertoa :)

Mies siis lähti lasten kanssa mökille tänään :)

Tällä on juotavaa, herkkuja (hyvästi painonhallinta tää vkl) ja paljon hyvää luettavaa huomiseksi :))

Reeli, laitan sulle s-postia. Jotain tiiän, kaikkee varmaan en...

Huh huh, olipas työpäivä! Pääsin menemään töihin jo puoli kolme. Sellasta ryysistä oli, mut päivä meni nopeesti ja nyt on viikonloppu vapaata, oikeesti vapaata, nam. Mies ja lapset tulevat ehkä vasta su kotiin, toivottavasti :).

Enkelille enkeleitä ja haleja **************XXXXXXXXXXXX*********

Nyt taas herkkujen kimppuun :)

Ihan hyvällä omallatunnolla :)

Nam.

Kerppu, nautiskellen :)

p.s. taitaa olla eka kerta ihan yksin sit Poitsun (5,5v) syntymän jälkeen......

Vierailija
22/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on ollu kiirettä tänään, aamulla oltiin neuvolassa pienen kanssa ja sit iltapäivällä ulkoiltiin, illalla oli kaverit kylässä.

Ida oli ekaa kertaa luistelemassa tänään, vaikka on tosi liikunnallinen ja taitava tyttö niin oli kyllä aika haparointia :) meinasi mennä selälleen mut sit sai avuksi sellaisen kehikon jonka kanssa pääsi eteenpäin. Autossa totes silmät loistaen et oli kivaa. Lisäks jään (teko sellaisen) lähellä oli isot lumikasat, joissa oli NIIN kiva kiipeillä. Vauva nukku vaunuissa, kerran heräs syömään, ihme kyllä pelkkä tissi riitti, mut oli hiukan vaivaantunu olo imettää siellä pukuhuoneen puolella... ei mulla mut ehkä niillä kolmellakymmenellä pikkupojalla :)

Neuvolassa poitsulla oli kaikki hyvin, on tosi jäntevä vauva ja mahallaan ollessaan pitää päätään hienosti ylhäällä. Hiukan on vatsavaivoja ja nyt kun on saanu korviketta lisäksi niin on alkanu puklailemaan hiukan. Tulee se maito kuitenkin pullosta niin paljon nopeammin et syö sitten liikaa kerralla. Suurin osa maidosta on kuitenkin vielä rintamaitoa, saa nähdä miten kauan pärjätään näin. Painoa pojalla oli 3320g eli hienosti on syntymäpaino ylittyny, ja pituutta oli jo 54cm! Olin ihan ihmeissäni ku kuulin pituuden, siis Ida oli 54cm sillon ku neiti oli 7vkoa ja syntymäpituus molemmilla lapsilla on sama 50cm. Ei siis ihme et ekat 50cm vaatteet on jo pieniä, varsinkin kun pojalla on tosi pitkät kädet ja jalat. Taitaa olla tullu isäänsä, mies kun on pitkäraajainen ja ärsyttävän hoikka...

Huomenna pitäis ristiäisiä suunnitella mun äidin kanssa, tänään saatiin pyydettyä kavereita kummeiksi. Olivat iloisesti yllättyneitä ku pyydettiin ja suostuivat heti. Kiva, koska jos eivät olisikaan halunneet niin en tiedä ketä oltais pyydetty...

Vauveli valvoo vieläkin, päivän ainoa valvomisjakso osuu tähän iltaan... josko tunnin päästä päästäis nukkumaan. Mikäköhän siinä on et päivällä voi nukkua jopa 3,5h putkeen mut yöllä ei... No kaipa se tästä kääntyy vielä toisinpäin.

Ida ei varsinaisesti oo mustis vauvasta mut muuten on kyllä käytös ihan mahdotonta ja Idastakin on tullu ihan vauva. Ei osaa syödä eikä pukea ollenkaan, vaippa pitää olla koko ajan... Yöllä heräilee ja huutelee äitiä tulemaan, onneks riittää et käy vaan peittelemässä. Tahallaan heittelee tavaroita, ei suostu kävelemään ulkona, riehuu ja vinkuu... no palapelejä jaksaa sentään tehdä ihan rauhallisesti, ostin Idalle Puuha Pete-palapelin, jossa on 15 palaa mut se olikin liian helppo. Ida tekee melko hyvin jo 40-palasia pelejä, mä tykkään ite palapeleistä myöskin ja tein niitä lapsena ihan hulluna. 5-vuotiaana heräsin aamusin aina kuudelta tekemään palapelejä, varmaan mun äiti tykkäs kun pikkuveli oli sillon vauva ja äiti on lisäksi todella aamu-uninen henkilö...

Marille parempia yöunia, toivottavasti paranette pian!

Oisin kyllä minäkin toivonu Enkelille helpompaa vauva-arkea, onneksi Nea on tänään voinu hyvin. Toivottavasti korvatulehdus helpottaa pian ja elämä muutenkin.

Nyt poistun löpisemästä, haluan nukkumaan ja toivottavasti poikakin haluais...

Petra, Ida ja vauva kohta 2vkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Jatu???

Missä Tuttis???

Missä Saamuska???

Huhuu, yökyöpelit.....

Nyt oon mättäny suklaata, chili-pähkinöitä ja salmiakkia, sekä lonkeroa, kaikkea sopivassa määrin :))

Nam.

Öitä kaikille :))))

Anteeksi iloni ;-)

Kerppu