Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukortit tiputettu äsken postilaatikkoon! Tulipa hyvä mieli siitä.

Vierailija
12.12.2023 |

Mites muut?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama!

Vierailija
2/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea muita ketjuja aiheesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äläs nyt kierrä veistä haavassa😉. Eilen lähdin tällä asialla kaupoille, 18 joulukorttia jäi keittiön pöydälle!!! Uus yritys.

Vierailija
4/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit! 

Vierailija
5/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaanottaja heittää samantien roskakoriin. Ei kukaan halua rumia joulukorttejanne.

Vierailija
6/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen laitoin viisi korttia postiin, kaksi korttia annan käteen kun tavataan ennen joulua.

Vierailija
7/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vastaanottaja heittää samantien roskakoriin. Ei kukaan halua rumia joulukorttejanne.

Tämä. Sama valokuvakorttien kanssa.

Vierailija
8/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, homma hoidossa, tosin Posti on lakossa torstaina, joten ehtivätköhän täksi jouluksi?

Vierailija
9/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että heittävät roskiin. Ovat kaikki noin 70-80 vuotiaita. t.ap

Vierailija
10/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee AINA ja JOKA KERTA hyvä mieli jo siitä, kun saan aloittaa joulukorttien ostamisen ja valitsemisen, sitten postitus. Tein reippaan kävelylenkin ja vein samalla kortit, kyllä vain, tuli niiiiin hyvä mieli, kortit lootaan, reipas liikunta ja raikas talvisää, mikäs sen parempaa, noh ehkä kesä...

Vierailija
11/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki 4 kappaletta meni eilen postilaatikkoon. Hyvä Joulumieli tuli.

Vierailija
12/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortit menevät roskiin. 

Vierailija
13/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydällä kirjoittamatta.  Kaikki 8.  Ehkä huomenna saan ne postiin.  En laita kuin yli 80 vuotiaille ja muutamalle ihmiselle joihin on vain "joulukorttisuhde."

Vierailija
14/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat lähettivät aina hurjan määrän joulukortteja, eikä niissä koskaan ollut kyse sydämellisistä toivotuksista, vaan silkasta urakasta, jolla saatiin yksi rasittava joulumuodollisuus hoidettua. Aina kaivettiin piirongin laatikosta joku ikuisuuksia lojunut "kyllä tämä nyt sille kelpaa"-kortti, niille jotka muistinvaraiselta listalta olivat unohtuneet. Osoitteet tietenkin tulostettiin tarrana, jottei tule liikaa vaivaa.

Kyllä lämmitti saada heiltä joulutoivotus!

Vierailija
15/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortit on suloinen tapa muistaa ! Tykkään !!

Vierailija
16/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin yhden joulukortin. Tiedän että en itse saa yhtään korttia. Joskus ehkä pari vuotta sitten viimeksi sain aina joulukortin sellaiselta henkilöltä, jota en ole nähnyt vuosikausiin, eikä muutenkaan olla oltu yhteyksissä. Viime tai sitä edellisenä vuonna taisi sekin luovuttaa ja ei tullut sitäkään korttia, kun en itse koskaan lähettänyt. Joskus aikoinaan tuli läheteltyä ihan hirveästi joulukortteja ja niiden askartelu alkoi jo hyvissä ajoin syksyllä. Nyt on piirit pienentyneet ja olen pudottanut kaikki pelkät joulukorttien varaan jääneet kontaktit pois.

Vierailija
17/17 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähetä vain joulukorttia, etsin jokaiseen vastaanottajalle sopivan ja sydämeen osuvan jouluisen runon, välillä itken kun kortteja väsään, mutta itku tulee sydämestä, siitä, että saan toivottaa hyvää joulua sydämestäni, pelkkä kortti ja kylmä teksti on jotenkin "tyhjää helisevä juttu". Joulu tulee sydämeeni etsimällä runon joka lämmittää myös omaa mieltäni ja sydäntäni. Mielestäni joulukortti ei ole vain pakkomuistamisen muoto, se voi myös olla pieni lahja, josta vastaanottaja toivottavasti noteeraa, että tämä ihminen lähestyy juuri minua, persoonallisella tavalla.