Haluaisin matkustella, mutta yksin se masentaa
Euroopassakin olisi paljon paikkoja, joissa haluaisin käydä. Mutta yksin matkustaminen masentaa. Matkoilla näkisi onnellisen oloisia pariskuntia ja sitten itse masentuneena tallustelee siellä yksin ja joutuu katselemaan näitä pariskuntia.
Talvisin varsinkin masennus enemmän ja käperryn vain omiin oloihini. Aamulla töihin toimistolle, iltapäivästä/alkuillasta kotiin ja neljästi viikossa salille.
En ole itse esim. koskaan kiinnostunut yöelämästä ja vastaavista asioista, niin en tietenkään mitään naista ole koskaan edes kohdannut. Yökerhossa olen käynyt kerran elämässä 18 vuotiaana. Baareissa ehkä 4 kertaa elämäni aikana.
Kesäaikana piristyn kyllä aina. Silloin pyöräilen, käyn vaeltamassa, juoksemassa jne.
Älkää sanoko, että laske rimaa. Kun olen käynyt matkoilla, olen nähnyt ikäisiäni pariskuntia, joissa nainen on vähintään perusnätti ja hyväkuntoisen oloinen. Ei siellä matkoilla käy ne naiset, joita ehkä voisin saada.
M38
Kommentit (26)
Kannattaa sitten yrittää löytää jollain tavalla tyttöystävä, jonka kanssa matkustella. Voin myös paljon matkustateena naisena sanoa, että olisi kiva jos mies olisi jo matkustellut yksin tai muuten ennen suhdetta, niin ei tarvitse kaikkia matka-asioita yksin hoidella, jos toinen ei ole ikinä käynyt missään. Kivaahan se olisi oman kullan kanssa matkustella, mutta kun ei ole niin yksinkin on mukavaa :)
Sama homma. Ei jaksa yksin minnekkään lähteä. Olin rukalla viime talvena viikon laskettelemassa ja siellä oli pääasiassa tylsää yksin. En nähnyt muita yksinäisiä vaan ravintiloissa ja baareissa kaikilla oli joku kaveri tai kumppani.
Netistä löytyy ystävä- ja matkaseurahakuja. Oletko kokeillut?
Voisit kuule vaikka kirjoituksesi perusteella olla mun tyyppinen mies (matkustaminen, vaeltaminen jne), mut sun itsetunto ei nyt vaikuta järin korkealta. Ei nykypäivänä parisuhteettomuus tarkoita että olis jotenkin kelvoton. Eikä edes pidä kelpuuttaa siihen ketä tahansa. Toivon että kohtaat sinulle sopivan tyypin ja sitten olet tyytyväinen ettei se ensimmäinen Maija Meikäläinen kiinnostunut sinusta. Tsemppiä!
N31
Itse tykkään tehdä kaikenlaista yksin. Jos odottaisin, että minulla olisi parisuhde, jotta voisin matkustaa, käydä leffassa tai vaikka kävelyllä valuisi elämä ihan hukkaan. Parisuhde ei mitenkään takaa, että se matka olisi parempi tai mukavampi kuin, jos sen tekisi yksin. On myös olemassa ryhmämatkoja eri teemoilla, jos seuraa kaipaa.
Fb:ssä on ryhmiä joissa etsitään matkaseuraa. Tai jossain kohteen omassa ryhmässä voi myös kysellä seuraa reissuun.