Luistimet 2-vuotiaalle?
Tarhassa aloittavat kohta luistelun. Minkäikäisinä olette kokeilleet lapsille luistimia? Lapsi nyt 2v 4kk.
Kommentit (8)
ja en ajatelllut vielä tänä talvena laittaa luistimille. Sukset odottaa varastossa kunnon lumia jotta pääsee niillä ensin harjoittelemaan. Päiväkotiin ilmoitin ettei tänä talvena vielä hiihdä eikä luistele, harjoitellaan kotona ensin sitä hiihtämistä. Katselin pk:n seinällä listaa ja näytti siltä ettei kaikki 3-vuotiaatkaan osallistu luisteluun vaikka hiihtämään saattaisivat lähteäkin.
Tyttöllä on pieni jalka, kokoa 21-22. Pienimmät luistimet, jotka olen löytänyt on kokoa 25, joten tältä talvelta taitaa jäädä väliin. Mieli tekisi kokeilla. Sukset löytyy. Kevättalvella olisi kiva ottaa tyttö myös rinteeseen mukaan, mutta pienimmät laskettelumonot ovat myös kokoa 25, mutta ehkä tuo jalka vähän ehtisi pääsiäiseksi kasvaa ;)
Ensi talvena saa sitten kokeilla oikeilla luistimilla, kun jalat vahvistuvat.
Nyt 3 vuotias ja kengän koko 24, luistimet ja sukset odottavat että talvi vihdoin tulisi...
3-vuotiaana lapsi oppi pysymään itse pystyssä ja 4 tai 5-vuotiaana luistelemaan ihan kunnolla.
nuo harjoitusluistimet on kengän päälle laitettavat luistimet, joten sopii pieneenkin jalkaan.
KAveriperheessä isä oli tehnyt vanhasta muovituolista selkänojan poistamalla samaan tyyliin toimivan.
mutta ei siitä mitään tullut. Kaksin käsin jouduin pitämään kiinni. Seuraavana talvena pysyi sitten jo itse pystyssä