Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestositeitä/kestovaippoja ommelleet!

Vierailija
05.01.2007 |

Kysyisin ihan materiaaleista..

Saako niitä matskuja (PUL, hamppu, jne.) ihan normaalista kangaskaupasta, vai mistä olette niitä hankkineet? Sain viimein uuden ompelukoneen, nyt meinasin koittaa jotain saada aikaan :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kankaat mutta enpäs tietenkään muista että mistä, eikä tässä työkoneella ole muistissa. Googlaa kestoside niin löytyy paljon sivuja joista saa vinkkejä ja löysimpä kaavojakin ym.

Vierailija
2/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä tilaaminen oiskin vaivattomampi vaihtoehto.

Jos jollain on lisätietoa tähän asiaan, otan kaiken kiitollisena vastaan :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hamppu ei ole ollenkaan välttämätön, myös ihan tavallinen puuvillaflanelli käy. Kangaskaupastakin saa vettä läpäisemättömiä sadetakki ja ulkoilukankaita eri nimillä...

Vierailija
4/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne sadetakkikankaat ole turhan hiostavia? (Joo, myönnän, mielleyhtymä oli heti sellanen vanhanajan hengittämätön sadetakki) Juuri siitä syystä teen muksulle vaippoja ja itselle siteitä, koska ne kertakäyttöiset aiheuttavat molemmille aika rutkasti punoitusta ja ärsytystä. Luulen, että johtuu just siitä, kun eivät hengitä yhtään.

-ap

Vierailija
5/5 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on siis paljon ohuempia ja vähemmän tönkköjä ja TOISEEN suuntaan hengittäviä.

Mutta itse asiassa minä olen käyttänyt myös sellaista vahattua kangasta(ssitä ohuempaa pöytäliinakangasta, jossa on 40 asteen pesuohje ja jossa kangas näkyy selvästi myös oikealla puolella. Se paksu olisi varmaan liian tönkköä) pari kertaa kun sitä on sattunut kotona olemaan ja kyllä sekin toimii. Hengittävyyttä lisää yllättävän paljon se puuvillaflanelli - verrattuna kaupan libresseihin jne flanellissa on aika paljon vähemmän muovia;) Ja oikealla puuvillalla ja mainoksessa toisestellulla " puuvillan tunnulla" on myös eroa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi