Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän voisi ostaa

Vierailija
11.12.2023 |

tuon yhden laulajjattaren, jonka kainalokarvoista mainittiin, asuja. Ne ovat hienoja ja ajattelin olla jouluna tuhmana miehelle. tämä varmaan poistetaan, mutta en usko, että mistään suomesta noin upeita asuja löytyy. seksipalstalle siksi, että kyseinen henkilö osaa tuoda itsensä ja asunsa hyvin ilmi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei vauvamammat tuollaisiin koske. täältä tuskin saa tietoa. laulajattareen ottaisin yhteyttä jotenkin.

Vierailija
2/6 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräkaupoissa myydään kalaverkkoja, kannattaa niistä kysellä! Parturista voi ostaa hiuksia ja liimailla kainaloihin, tai minne nyt ihan itse keksii ja huvittaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kyseisen laulajan on esiinnyttävä perse paljaana, kun ei tuo laulataito ala yhtään kohenemaan! 

Vierailija
4/6 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissithän sillä on keikoilla jo melkein paljaana. Ja eikö se persekin vilku. Mun mies tykkää erikasta. Siksi vein kerran keikalle yllätyksenä. Itse en niin siitä välitä. Sai sitten oikein kunnolla katsella ja kuunnella. Kumpaa nyt mieluummin tekikään.

Vierailija
5/6 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta..

vaikka

..Kaupasta.

Vierailija
6/6 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista tuhmakaupoista saa aika tylsiä asuja. laulajatterella ne ovat hienoja. olen itsekin uhkea, enkä läski, kuten jotkut hänestä sanovat. olisi hienoa tietää, mistä moisia voi hankkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän