Mistähän voisi ostaa
tuon yhden laulajjattaren, jonka kainalokarvoista mainittiin, asuja. Ne ovat hienoja ja ajattelin olla jouluna tuhmana miehelle. tämä varmaan poistetaan, mutta en usko, että mistään suomesta noin upeita asuja löytyy. seksipalstalle siksi, että kyseinen henkilö osaa tuoda itsensä ja asunsa hyvin ilmi.
Kommentit (6)
Eräkaupoissa myydään kalaverkkoja, kannattaa niistä kysellä! Parturista voi ostaa hiuksia ja liimailla kainaloihin, tai minne nyt ihan itse keksii ja huvittaa!
Kohta kyseisen laulajan on esiinnyttävä perse paljaana, kun ei tuo laulataito ala yhtään kohenemaan!
Tissithän sillä on keikoilla jo melkein paljaana. Ja eikö se persekin vilku. Mun mies tykkää erikasta. Siksi vein kerran keikalle yllätyksenä. Itse en niin siitä välitä. Sai sitten oikein kunnolla katsella ja kuunnella. Kumpaa nyt mieluummin tekikään.
suomalaista tuhmakaupoista saa aika tylsiä asuja. laulajatterella ne ovat hienoja. olen itsekin uhkea, enkä läski, kuten jotkut hänestä sanovat. olisi hienoa tietää, mistä moisia voi hankkia.
no ei vauvamammat tuollaisiin koske. täältä tuskin saa tietoa. laulajattareen ottaisin yhteyttä jotenkin.