Suuttuisitko, jos sinulle selviäisi että joku peukaloisi teidän syömisiä?
Peukaloiminen olisi siis tahallista jonkun toimesta, mutta kuitenkin vaaratonta. Eli ei mitään myrkyttämistä, mutta sellaista että se olisi vastoin teidän ruokailutottumuksia. Esim. olisitte vegaani ja teidän ruokiin laitettaisiin teiltä salaa ei vegaaneja tuotteita. Tai ette haluaisi juoda sokeria sisältäviä juomia, mutta joku laittaisi tarkoituksella sokerittoman juoman sekaan sokerillista.
Suuttuisitteko jos tällainen selviäisi teille ja kuinka paljon? Sanotaan, että vaikka joku perhenejäsen tekisi näin, esim. puoliso tai oma vanhempi.
Kommentit (30)
Mulle tehtiin tuo ja laitoin välit poikki. Mun exän mielestä olin liian laiha. Valehteli ruokaan käyttämästään rasvasta ja sen määrästä, join illalla usein kuumaa mustaherukkamehua ja mies alkoi haluta tehdä sen samalla kun keitti itselleen kahvia ja alkoi lisätä siihen sokeria, salaattiin saattoi lisätä rypsiöljyä.
Entinen kaveri teki tuon. Lettuja tavalliseen maitoon. Illalla istuin tunteja ripulilla ja vessa haisi kuin mädännyt ruumis,olin heillä yötä ja kumpikaan ei päässyt pissalle tai pesulle. Kaverin mies paljasti minulle aamulla vaimonsa teon,oli vihainen kun oli joutunut pissaamaan takapihalle talvella (luhtitalon eka kerrros).
Kaveri ei osannut selittää motiiviaan eikä pyytänyt anteeksi,se ystävyys oli sitten siin-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Tottakai.
Kenen ruokaa ajattelit peukaloida ja miksi?
Minä en ajatellut peukaloida kenenkään ruokia, mutta epäilen että minulle tehdään niin. Mietin, että kuinka paljon tällaisesta voisi suuttua, esim olisiko liioittelua laittaa välit poikki.
Tuohan on ihan sairasta.
Miksi olet tällaisen sairaan yksilön kanssa missään tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Olen syöttänyt lukemattomille vegaaneille voilla leivottuja leivonnaisia ja samoin mielestään laktoosivamnaisille kunnon maitoon tehtyjä korvapuusteja ym.
Oletko tietoinen millaiset vatsaoireet on tullut tuosta laktoosista jälkikäteen.
Et taida olla kovin terve ihminen. Et edes tajua miksi.
Kuulostaa skitsofrenian oireilta ap oireet.
Suuttuisin, koska on dm, eikä ruokaani tai juomaani saa piilottaa mm. sokeria, josta en tiedä. Makuaisti on vähän huono, joten en välttämättä huomaisi. Tuollaisella piilottamisella voi olla vakavat seuraukset ja aika ymmärtämätön on ihminen, joka niin tekee.
eli siis oletan että ap:n puolisi tai lapsi on vegaani, ja ap sotkee tällä lailla hänen ruokiansa, laittamalla lihaa sinne joukkoon toisen osapuolen tietämättä.
tuohan on tosi sikamainen teko ja siitä todellakin saa ja pitää suuttua jos sen saa tietoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Olen syöttänyt lukemattomille vegaaneille voilla leivottuja leivonnaisia ja samoin mielestään laktoosivamnaisille kunnon maitoon tehtyjä korvapuusteja ym.
Mulle on tehty näin ja sen jälkeen olenkin istunut tuntikausia ripuloimassa. Kun mietin että mistä johtuu kämppis paljasti että käytti ns. kunnollista maitoa laktoosittoman sijaan.
Persu sukulainen päätti näpäyttää ja osoittaa että laktoosi-intoleranssi on vain luulosairautta kun "mitä se nyt haittaa jos vähän pierettää, pitääkö sitä olla niin hienohelma". Ripuloin monta päivää enkä saanut mitään nestettä pysymään sisällä joten päädyin tiputukseen.
Toivottavasti ne ripuloi sun pöntön tukkoon