Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh. Miksi meidän asunnon patterit ovat edelleenkin ihan viileitä, vaikka ovat olleet täysillä marraskuusta asti?

Vierailija
05.01.2007 |

Olemme asuneet tässä kämpässä 2 ja puoli vuotta. Koskaan nuo patterit eivät ole kokonaan lämmenneet (tai itseasiassa, ne ovat aina olleet yhtä haaleita). Keittiön patteri on ihan kylmä, toinen patteri on haaleanviileä; yläosa on haaleanlämmin ja alaosa on ihan kylmä). Asutaan isossa yksiössä (36 neliötä). Isännöitsijälle ollaan ilmoitettu ties kuinka monta kertaa ja mitään ei ole tapahtunut (he ovat luultavasti käynneet meidän poissa ollessa).

Alkaa vaan pikkuhiljaa kyrsimään, kun vauvaa ei voi pitää lattialla. Vauva on nyt 2kk vanha. Tarkoitus olisi muuttaa isompaan kämppään heti kun sopiva löytyy, mutta kyllä tämäkin riittää vielä vähän aikaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pujotat sukan siihen termostaatin päälle ja kastelet sen kylmällä vedellä niin johan alkaa lämpenee! Testattu juttu ja toimii!!

Vierailija
22/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaadit, että talonmies tulee heti laittamaan ne patterit. Muuten vauva ja sinä itse palennutte! Nyt se luuri käteen prkl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa lukea ketjua (sorry) mutta patterit pitää ILMATA, ts. ottaa liika ilma pois, jotta lämmin vesi pääsee kiertämään. Jos ette itse osaa, niin soittakaa huoltoyhtiölle tai talonmiehelle (tai googlatkaa ohjeita). Hoituu muutamassa minuutissa.

Vierailija
24/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

patteritermostaatteja ei pidä mennä omatoimisti repimään irti! Siinä käy hyvin herkästi niin että koko järjestelmän tasapaino mene sekaisin ja verkosto täytyy tasapainottaa. Ja kukapas muu sen maksaa kuin osakkaat / vuokralaiset.

Jos kämpässä on selvästi kylmä niin silloin ei muu auta kuin ottaa isännöitsijä pihteihin että ongelmaan tulee korjaus. Alilämpöisistä asunnosta on oikeus saada hyvitystä vastikkeeseen tai vuokraan...

Nyrkkiä siis isännöitsijän pöytään ja korvausvaade. Sano vaikka että hommaat sähkölämmittimen ja taloyhtiö maksaa siihen menevät eurot... raha yleensä saa liikkeelle.

Ja jos minä asuisin tuollaisessa osakeyhtiössä missä isännöitsijä on noin veltto että ei saa hommaa kuntoon (eli ei siis hoidaa töitään) , vaatisin isännöitsijän vaihtoa. Tyhjästä on turha maksaa.

Vierailija
25/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan vuokrissa tai vastikkeissa isännöitsijöille ja huoltofirmoille mutta sitten itse teutaroidaan epätoivoisia hommia joista ei seuraa kuin vahinkoa ja lisää maksamista

Vierailija
26/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole käynyt ollenkaan. Nyt vaadit, että talkkari tulee heti sinun läsnäollessasi käymään, eikä poistu, ennekuin patterit ovat lämpimät.

Ei niitä kenenkään itse pidä mennä ronkkimaan, kun eivät kerran ole omia.

Vierailija
27/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen patteri on nyt ennallaan; viileä alhaalta ja haaleahko ylhäältä ja tuo " putki" on lämmin. Pitää käydä huomenna hakemassa tuttavalta lainaksi jakoavain ym. millä tuon saa auki, luin netistä, että tuolla on joku tukos ja sen takia vesi ei pääse kunnolla liikkumaan patterissa ja se on laitettu joskus vahingossa/tarkoituksella liian tiukalle.

Vierailija
28/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Syytän teitä" , " Puhutte täyttä p*skaa" ...

Vierailija
29/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllä mä olen vetänyt se mötikän irti satoja kertoja" ja sitten kuitenkin kävi ilmi, ettei sitä olisi saanut ottaa irti.

Vierailija
30/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sitä kylmyyttä tänne valitat, opettele hoitamaan asioitasi.

Vierailija
31/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme soittaneet isännöitsijälle ties kuinka monta kertaa ja mitään ei ole tapahtunut, patterit eivät ole lämmenneet. Isännöitsijä on luultavasti käynyt meidän poissaollessa. Ja olen soittanut hänelle jälleen kerran, mutta tuo ei ole vastannut.

Ja sulle, joka nauroi mun kimpaantumista. Kyllä mulla on kuules ihan oikeus kimpaantua, turhaan sä siellä röhötät.

Vierailija
32/32 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin voit uhata isännöitsijää vaikka millä. Jos ei tee mitään asialle, osta patteri ja lähetä lasku isännöitsijälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme