Bi mieshierojaa?
Bi mieshierojaa joka ammattilainen ja tekee kotikäyntejä?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi yksi ammattihieroja, joka tekee kotikäyntejä. Mistäpäin etsit?
Minkälaista ammattihierojaa tässä ketjussa mahdetaan etsiä?🤭
Huomaan kun teillä on jo akti alkanut ja kävelen ovenraosta sisään kulli pystyssä. Annan syljelläni hieman lisää liukastetta ja katson kiimaisena kuinka oikeasti hierotaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan kun teillä on jo akti alkanut ja kävelen ovenraosta sisään kulli pystyssä. Annan syljelläni hieman lisää liukastetta ja katson kiimaisena kuinka oikeasti hierotaan.
Tulet pöydän viereen ja saat kullisi heti imettäväksi. Hetken imuttelun jälkeen vaihdetaan paikkoja. Minä menen seisomaan pöydän viereen ja kumarrun vatsalleni, saat nyt panna samalla kun imen ensimmäisen asiakkaan kalua.
Oi kuinka kuumottava tunnelma. Rasvaan kaluani ja levitän sitä myös reiällesi. Levitän pakaroitasi ja varovasti sormeilen. Alan hitaasti painamaan kullia sisääsi. Pysähdyn hetkeksi kun tunnut niin tiukalta..
Siinä pylly pystyssä odottaessani kaluasi olen saanut jo toisen asiakkaan kullin suuhuni. Imen sitä ahnaasti. Yritän olla sulle rentona että pääsisit naimaan mua kunnolla. Olet ensimmäinen joka saa minua naida.
Oi miksi mun on pitänyt syntyä naiseksi. Miksen voi olla biseksuaali mies. Tulee kuuma näitä lukiessa.🥵🤤
Ota se kulli kokonaan suuhusi,nieluun saakka ja levitä samalla käsilläsi pakaroitasi että pääsen paremmin sisääsi. Välillä kyllä maistan sun kiimalimaa mitä sun kulli valuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota se kulli kokonaan suuhusi,nieluun saakka ja levitä samalla käsilläsi pakaroitasi että pääsen paremmin sisääsi. Välillä kyllä maistan sun kiimalimaa mitä sun kulli valuttaa.
Hyi. Eikö sulla ole muuta elämää, kuin kirjoitella täällä yksinäsi näitä kuvitteellisia vuoropuheluita.
On se kumma kun pitää sitten tulla yleensä lukemaan jos on niin hyi😂 Ja en ole aloittaja vaan ihan rehellinen bi mies. On perhe ja elämä. Vaimo tietää touhuni ja siksi nai minua sträppärillä. Pukeudun myös naiseksi jotta on enemmän tunnelmaa😁 se on sitä roolileikkiä vissiin🤔😘 T: ovenraosta tirkistelevä.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun pitää sitten tulla yleensä lukemaan jos on niin hyi😂 Ja en ole aloittaja vaan ihan rehellinen bi mies. On perhe ja elämä. Vaimo tietää touhuni ja siksi nai minua sträppärillä. Pukeudun myös naiseksi jotta on enemmän tunnelmaa😁 se on sitä roolileikkiä vissiin🤔😘 T: ovenraosta tirkistelevä.
Hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Eikö sulla ole muuta elämää, kuin kirjoitella täällä yksinäsi näitä kuvitteellisia vuoropuheluita.
Kuitenkin sua kiinnostaa kun pitää niitä lukea.
Ja ihan oikeesti ei ole vain yksi kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin sua kiinnostaa kun pitää niitä lukea.
Ja ihan oikeesti ei ole vain yksi kirjoittaja.
Mua kiinnostaa. Antakaa palaa vaan.
Mäkin haluan bi-mies hierojalle.
T. nainen 29v.
Kuvitteellinen vuoropuhelu on aika teennäinen. Hierojalle ois käyttöä, mm pakarat jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Uuh ihanaa saada oikeaa kalua peppuun. Tuntuu aivan uskomattoman hyvälle. Välillä vaikeaa keskittyä imemiseen kun koko kroppa nytkyy nussimisesta heiluvalla pöydällä.
Käännän sut selälleen ja se kaveri nousee sun naamalle että voit nuolla sen palleja. Ota käsilläsi polvitaipeista että pääsen paremmin työntymään sisääsi. Itse pidän kullistasi kiinni että et pääse karkuun nainniltani. Saat samalla muutamia runkkausliikkeitä mutta ei liikaa että et vain laukea.
Tämähän on palstan paras ketju. Toivottavasti jatkatte.🥵
Hyi