Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bi mieshierojaa?

Vierailija
11.12.2023 |

Bi mieshierojaa joka ammattilainen ja tekee kotikäyntejä?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
62/87 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi ammattihieroja, joka tekee kotikäyntejä. Mistäpäin etsit?

Minkälaista ammattihierojaa tässä ketjussa mahdetaan etsiä?🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kun teillä on jo akti alkanut ja kävelen ovenraosta sisään kulli pystyssä. Annan syljelläni hieman lisää liukastetta ja katson kiimaisena kuinka oikeasti hierotaan.

Vierailija
64/87 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan kun teillä on jo akti alkanut ja kävelen ovenraosta sisään kulli pystyssä. Annan syljelläni hieman lisää liukastetta ja katson kiimaisena kuinka oikeasti hierotaan.

Tulet pöydän viereen ja saat kullisi heti imettäväksi. Hetken imuttelun jälkeen vaihdetaan paikkoja. Minä menen seisomaan pöydän viereen ja kumarrun vatsalleni, saat nyt panna samalla kun imen ensimmäisen asiakkaan kalua.

Vierailija
65/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka kuumottava tunnelma. Rasvaan kaluani ja levitän sitä myös reiällesi. Levitän pakaroitasi ja varovasti sormeilen. Alan hitaasti painamaan kullia sisääsi. Pysähdyn hetkeksi kun tunnut niin tiukalta..

Vierailija
66/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pylly pystyssä odottaessani kaluasi olen saanut jo toisen asiakkaan kullin suuhuni. Imen sitä ahnaasti. Yritän olla sulle rentona että pääsisit naimaan mua kunnolla. Olet ensimmäinen joka saa minua naida.

Vierailija
67/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi mun on pitänyt syntyä naiseksi. Miksen voi olla biseksuaali mies. Tulee kuuma näitä lukiessa.🥵🤤

Vierailija
68/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮🤮

Vierailija
69/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, sairasta touhua. 

Vierailija
70/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kulli kokonaan suuhusi,nieluun saakka ja levitä samalla käsilläsi pakaroitasi että pääsen paremmin sisääsi. Välillä kyllä maistan sun kiimalimaa mitä sun kulli valuttaa.

Vierailija
71/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se kulli kokonaan suuhusi,nieluun saakka ja levitä samalla käsilläsi pakaroitasi että pääsen paremmin sisääsi. Välillä kyllä maistan sun kiimalimaa mitä sun kulli valuttaa.

Hyi. Eikö sulla ole muuta elämää, kuin kirjoitella täällä yksinäsi näitä kuvitteellisia vuoropuheluita. 

Vierailija
72/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun pitää sitten tulla yleensä lukemaan jos on niin hyi😂 Ja en ole aloittaja vaan ihan rehellinen bi mies. On perhe ja elämä. Vaimo tietää touhuni ja siksi nai minua sträppärillä. Pukeudun myös naiseksi jotta on enemmän tunnelmaa😁 se on sitä roolileikkiä vissiin🤔😘 T: ovenraosta tirkistelevä.

Vierailija
73/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun pitää sitten tulla yleensä lukemaan jos on niin hyi😂 Ja en ole aloittaja vaan ihan rehellinen bi mies. On perhe ja elämä. Vaimo tietää touhuni ja siksi nai minua sträppärillä. Pukeudun myös naiseksi jotta on enemmän tunnelmaa😁 se on sitä roolileikkiä vissiin🤔😘 T: ovenraosta tirkistelevä.

Hyi 

Vierailija
74/87 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Eikö sulla ole muuta elämää, kuin kirjoitella täällä yksinäsi näitä kuvitteellisia vuoropuheluita. 

Kuitenkin sua kiinnostaa kun pitää niitä lukea. 

Ja ihan oikeesti ei ole vain yksi kirjoittaja.

Vierailija
75/87 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin sua kiinnostaa kun pitää niitä lukea. 

Ja ihan oikeesti ei ole vain yksi kirjoittaja.

Mua kiinnostaa. Antakaa palaa vaan. 

Vierailija
76/87 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan bi-mies hierojalle.

T. nainen 29v. 

Vierailija
77/87 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteellinen vuoropuhelu on aika teennäinen. Hierojalle ois käyttöä, mm pakarat jumissa.

Vierailija
78/87 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh ihanaa saada oikeaa kalua peppuun. Tuntuu aivan uskomattoman hyvälle. Välillä vaikeaa keskittyä imemiseen kun koko kroppa nytkyy nussimisesta heiluvalla pöydällä. 

Vierailija
79/87 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän sut selälleen ja se kaveri nousee sun naamalle että voit nuolla sen palleja. Ota käsilläsi polvitaipeista että pääsen paremmin työntymään sisääsi. Itse pidän kullistasi kiinni että et pääse karkuun nainniltani. Saat samalla muutamia runkkausliikkeitä mutta ei liikaa että et vain laukea.

Vierailija
80/87 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on palstan paras ketju. Toivottavasti jatkatte.🥵