Anni Vuohijoki laskuttaa lääkärinä jopa 500e/h
Annin mielestä lääkäreitä ei silti pidä syyttää rahanahneiksi vaan ongelma on muualla.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a59c5cc9-e12e-4380-ad47-071cbc7e3…
Toki se ongelma on siinä ettei lääkäreitä kouluteta Suomessa tarpeeksi vaan lääkäreistä on krooninen pula ja he voivat rahanahneina pyytää lähes mitä tahansa
Kommentit (73)
Rosvoamista tuo on. Tai lääkärinetiikkaa ei enää ole.
Anni ei halua köyhiä potilaikseen, pelkkiä rikkaita.
Siisti sisätyö potilaat tulevat toisenkin kerran, kunnon millä maksaa käynnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärityöhön kun vielä yhdistäisi of-tilin niin saisi monta kertaa suuremman tuntitaksan.
Niin, nythän ne näyttää vain henkisesti persettä potilaalle eikä tutki. OF:ssä saisi näyttää ihan konkreettisesti ja hommatkin jäisi yhä tekemättä.
Oikeasti, olen kyllästynyt lukemaan itseäni lääkäriksi joka ongelman kohdalla kun meidän lääkäreiden taito ei riitä kuin olemattomien mt diagnoosien antamiseen. Yhden miespuolisen pässin kanssa väittelin siitä voiko yli 40v naisella olla pms, koska hyypiö ihan pokkana väitti päin naamaa, että PMS oireita voi olla vasta menopaussin JÄLKEEN! Mistä saatanan muropaketista nämä on sen tutkintonsa saaneet?!
Toinen yritti saada minua leimattua psyykkisesti sairaaksi ja käski mennä juttelemaan sairaanhoitajalle ja taas google päälle ja siellähän ne minun oireet oli sanasta sanaan käypähoitosuosituksessa eikä mi
Niin. Samaa. Mieltä.
Sillä on kohtuullinen taksa. Olen maksanut puolesta tunnista suunnilleen saman verran ts. 250e ja Kela loput. Kela maksaa sellaiselle lääkärille tuon verran 500e tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin inhottavan oloinen ihminen luonteeltaan. Sellainen perus itseään täynnä oleva, rahanahne ja "kaikkitietävä, mitä lääkäreistä löytyy hirveästi. Sori kun kirjoitan näin ikävästi. Olen vaan saanut hänestä tosi huonot vibat hänen tositeevee-esiintymisten perusteella.
Sama täällä. Jotenkin epämiellyttävä besserwisser-tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on kohtuullinen taksa. Olen maksanut puolesta tunnista suunnilleen saman verran ts. 250e ja Kela loput. Kela maksaa sellaiselle lääkärille tuon verran 500e tunnissa.
Vuokra/keikkalääkäreiden tuntitaksoja ei maksa potilaat suoraan itse, paitsi tietenkin verojen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärityöhön kun vielä yhdistäisi of-tilin niin saisi monta kertaa suuremman tuntitaksan.
Hemmetin hyvä idea! Ja miksei vielä jonkun asuntoflippauksen? Tai kerrostaloyksiönvuokrauspyramidihuijausbisnes? Ja sit takaisin julkisuuteen hehkuttamaan, miten aikoo jäädä lopullisesti eläkkeelle viimeistään neljävitosena.
Tätä meistä jokainen voi tehdä. Menkää lukemaan lääkäriksi . 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Veronmaksaja maksaa loppupeleissä lääkärienkin lihavat liksat.
Vierailija kirjoitti:
Myös juristeja voisi tällä perusteella kouluttaa nykyistä enemmän.
suomessa koulutetaan vain valtavasti insinöörejä ja hoitajia. insinöörejä on työttömänä jo kymmeniä tuhansia ja hoitajia aletaan kohta potkimaan pihalle tuhansittain
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksaja maksaa loppupeleissä lääkärienkin lihavat liksat.
eikä kukaan saa hoitoa, kun noilla riistopalkoilla ei ole varaa palkata riittävästi lääkäreitä julkiselle
Huhhuh. 500e sisältää jo tutkimuksen ja diagnoosin, sekä reseptit?
Ihan perus yksityisen taksa. 3 potilasta ehtii katsoa tunnissa. About 170 erkkiä nuppi kun veloittaa, niin siitähän se kertyy.
Vuoden 2022 verotiefoista ei Vuohijokea löydy eli tuolloin ilmeisesti vielä pienituloinen ollut.