Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan tänä vuonna yhden lahjan/perhe

Vierailija
10.12.2023 |

Mietin, että eikös se ole ihan ok, jos ostan tutuille yhden perhekohtaisen lahjan? En siis jokaiselle omaa. Olen yksinasuva, eikä kukaan anna minullekaan yleensä yhtä lahjaa enempää, vaikka perheessä olisi monta henkilöä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä sitten sisarelleni, hänen miehelleen ja kummitytölleni ostaisin, että kaikki olisivat tyytyväisiä? Tähän saakka nuo kaikki kolme lahjaa on kyllä löytyneet samalla puolen tunnin kauppareissulla.

Vierailija
2/5 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli

Jos heillä on tiettyä astiasarjaa, niin siihen jokin osa

Henkseliheijastimet kaikille

Ruoka/herkkulahja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle yleensä lahja, ellei ole jo liikaa niitä. Tai jos on köyhä aikuinen tai mummo. Muut pärjäävät. Koko perheen lahja on joku palapeli yleensä tai lahjakori.

Vierailija
4/5 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisille perheille edes pitäisi ostaa lahja? Mulla on tapana ostaa vain niille, joiden kanssa vietän joulua.

Vierailija
5/5 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisille perheille edes pitäisi ostaa lahja? Mulla on tapana ostaa vain niille, joiden kanssa vietän joulua.

Ainakin minulla on läheisiä, joiden kanssa en kuitenkaan vietä jouluaattoa yhdessä. Esimerkiksi isäni ja äitini ovat eronneet. En voi olla aattona molemmissa paikoissa pitkän välimatkan takia ja silti haluan muistaa molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan