Katsoin Stockan vaatetarjontaa: makuupussitakkeja.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten muuta sieltä löytänyt? Yrititkö edes etsiä?
Kyllä. Oli myös poolokauluksellisia villasekoitepaitoja monta riviä. Siinä se melkein sitten olikin. Ap
Miten olis Almada, Repeat, Samsoe&Samsoe jne.? Niillä on kasmir- ja merinovillapooloa joka lähtöön. Löytyy Stockalta, mutta ei Henkkamaukkahintaan, koska eivät ole henkkamaukkaa.
Miksi hoet merkkejä? Haluan jotain kivaa, mitä ei ole muilla. Sitä ei selvästikään Stockmannilta löydä. Ap
Äsken piti olla eri värejä. Yritä nyt keksiä, mitä mieltä oot. Ja onhan niillä ollut kalliilla luksusmerkkejö, mutta kun ei porukalla oo rahaa ostaa, niin miksi pitäisivät hyllyssä? Ja pidän Stockan palvelua todella hyvänä, toivon, etteivät markkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ylisuuri toppatakki, maiharit ja Marimekon laukku. Niistä tunnistaa suomi neidot.
No mihin sitä pitäisi pukeutua?
Ei tarvitse olla sopuli. Voi käyttää vaikka sitä viiden vuoden takaista villakangastakkia. Vähän edes persoonallisuutta peliin.
Syksyllä oli huvittavaa, kun joka mammalla oli yhtäkkiä pitkä toppaliivi.
Mulla on pohjepituinen kevyttoppatakki. Hyvin tarkenee kovemmallakin pakkasella, kun pukee järkevästi alle. Näyttää myös tyylikkäältä eikä miltään michelin-ukolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ylisuuri toppatakki, maiharit ja Marimekon laukku. Niistä tunnistaa suomi neidot.
On yleinen kombo.Tosi kekseliäs se mm-logohihna laukussa.
Huvittaa just tuo että korkoja ei voi enää kukaan käytää, kun ne alistaa.
Saako naiset jotain tyydytystä siitä että näyttävät toistensa kopioilta?
Korkoja ei kukaan enää käytä, sillä ne ovat hankalat kävellä (etenkin talvella liukkaalla), niissä tulee jalat todella kipeäksi ja lisäksi ne aiheuttaa pidemmän päälle vaurioita ja virheasentoja, sillä ihmisen ei ole tarkoitus kävellä paino päkiöillä. Niissä ei ole mitään järkeä. Mä mielummin nautin elämästäni mukavissa kengissä kun miellytän jonkun ääliön silmää, joka kuvittelee että mun tehtävä on toimia jonkinlaisena koristeena hänelle.
1000/5
Onko mikäänVITTUkamalampi kuin tällainen:
https://www.stockmann.com/the-north-face-metropolis-parka--untuvatakki/…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla sopuli. Voi käyttää vaikka sitä viiden vuoden takaista villakangastakkia. Vähän edes persoonallisuutta peliin.
Mä voin lahjoittaa sulle persoonallisen 12vuotta vanhan untuvatakin. Ei ole musta, ei makuupussi, mutta on lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän sitä villakangastakkia silloin kun sää on sopiva, mutta se on paljon raskaampi ja kylmempi kuin mun ihana makuupussitoppatakki, joka on höyhenen kevyt ja todella lämmin. Lisäksi mun villakangastakissa on napit, eli se päästää viimaa hieman edestä, eikä siinä ole huppua. Mun untsikka ei päästä viimaa ja siinä on muhkea ja lämmin huppu.
Miksi sun mielestä naisten pitää aina mennä kaikessa esteettisyys edellä, vaikka se olisi epämukavaa ja epäkäytännöllistä? Noi makuupussitakit on järkevin trendi mitä on aikoihin nähty. Toimivat ihan täydellisesti Suomen talvessa.
Jep, muoti ollut jo pitkään kuin jotain lahkomeininkiä. Kaikki vaatteet laatikon muotoisia, ei värejä, ei kuvioita, lähinnä vaan niitä brändilogoja, joilla jengi korvaa persoonallisuuden puutteen. Suurin syyllinen varmaan sisäänostajat, jotka eivät uskalla ottaa riskejä. Lisäksi tietty sekin, että suomalaiset naiset on olleet aina sopuleita, halveksuneet naisellisuutta ja yrittäneet aina esittää jotain kovaa jätkää.
Vierailija kirjoitti:
1000/5
Onko mikäänVITTUkamalampi kuin tällainen:
https://www.stockmann.com/the-north-face-metropolis-parka--untuvatakki/…
Onko sulla varaa edes tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Jep, muoti ollut jo pitkään kuin jotain lahkomeininkiä. Kaikki vaatteet laatikon muotoisia, ei värejä, ei kuvioita, lähinnä vaan niitä brändilogoja, joilla jengi korvaa persoonallisuuden puutteen. Suurin syyllinen varmaan sisäänostajat, jotka eivät uskalla ottaa riskejä. Lisäksi tietty sekin, että suomalaiset naiset on olleet aina sopuleita, halveksuneet naisellisuutta ja yrittäneet aina esittää jotain kovaa jätkää.
Ja sulle naisellisuus on koreat korot ja mahdollisimman vähän päällä? Siitä viis jos sattuu ja palelee, sillä tärkeintä naisellisuudessa on olla miehille mahdollisimman houkutteleva ja nätti? Mene hankkimaan itsellesi tuolta idästä vaimo ja jätä meidät rauhaan.
Ihan sama tarjonta se on Suomen ulkopuolellakin.
Mutta nuo makuupussitakit on kyllä oikein lämpimiä ja mukavia kovilla pakkasilla ja alle voi pukea mitä tahansa eikä palele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän sitä villakangastakkia silloin kun sää on sopiva, mutta se on paljon raskaampi ja kylmempi kuin mun ihana makuupussitoppatakki, joka on höyhenen kevyt ja todella lämmin. Lisäksi mun villakangastakissa on napit, eli se päästää viimaa hieman edestä, eikä siinä ole huppua. Mun untsikka ei päästä viimaa ja siinä on muhkea ja lämmin huppu.
Miksi sun mielestä naisten pitää aina mennä kaikessa esteettisyys edellä, vaikka se olisi epämukavaa ja epäkäytännöllistä? N
😆🤣 👧🏻VITTU MIKÄ LAMMAS
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama tarjonta se on Suomen ulkopuolellakin.
Mutta nuo makuupussitakit on kyllä oikein lämpimiä ja mukavia kovilla pakkasilla ja alle voi pukea mitä tahansa eikä palele.
No mitä väliä sillä on onko naisella lämmin ja mukava olla, jos hän ei tarjoa miehille silmäniloa? On nykyajan naisilla prioriteetit ihan sekaisin ja feminismi tuhonnut maailman. t. Palstamies
Onpas massalampailla valtava tarve puolustella sitä että ovat persoonatonta michelinukkomassaa.
Mäkin ostin sellaisen mutta en mustaa ja marimekkolaukku mulla on kaapissa mutta maiharit löytyy. Nyt tuntuu, että olen hyvin varustautunut talveen.
Keväällä sitten kuoriudun tästä kuin toukka kotelosta ja muutun koreaksi perhoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun mielestä naisten pitää aina mennä kaikessa esteettisyys edellä, vaikka se olisi epämukavaa ja epäkäytännöllistä? N
Tyylikkyys on elämäntapa jota sinulla selvästikin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Onpas massalampailla valtava tarve puolustella sitä että ovat persoonatonta michelinukkomassaa.
Ei mua haittaa olla persoonatonta massaa. Miksi ihmeessä mun pitäisi jotenkin tuoda itseäni katukuvassa esille ja olla erikoinen ja toteuttaa itseäni pukeutumisen kautta?
Sä varmaan pidät onnessasi jotain nevöhöörd-rockbändipaitoja ja kävelet rinta rottingilla kun ihmiset näkee sun t-paidan ja käsivarsitatuoinnit ja ajattelevat mielessään, että onpa mielenkiintoinen ihminen kun kuuntelee nevöhöörd-rokkia ja on tatuointejakin ottanut. Varmaan oikein syvällisiä merkityksiä niissä. Todellinen vaihtoehtokulttuuri-ihminen. Ei mikään massalammas.
Outo kommentti.