nykyhallituksen kirjailuissa ei ole järjen hiventä; pakko-ja orjatyökö on parasta sosiaaliturvaa? hah!
lobbarit mukana luulee että maan tuottavuus, muukin kuin talouden "kehitys" lähtisi "nousuun" kun sanellaan neuvotteluista oman mieleinen, mielivaltaan perustuva ratkaisu.
tyhmää.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Aivan aivan olemme yhtä mieltä siitä että yrityksiä kauhistuttaa kun joutuu maksamaan palkkaa työntekijöille. Huiiii pelottava TES!!!
Säälittävä TES. Niin kuin normaali aikuinen ei osaisi tehdä itse sopimuksiaan.
Mitä vikaa siinä työnteossa on, vassarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan aivan olemme yhtä mieltä siitä että yrityksiä kauhistuttaa kun joutuu maksamaan palkkaa työntekijöille. Huiiii pelottava TES!!!
Eikun ne sopimukset tehdään yhdessä työnantajan kanssa eikä vain itse. Etkö edes tätä tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
EK:n harjoittama hyväksikäyttö ja riisto.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noista vioista välillä uutisissakin sun muissa medioissa.
Etkö lue mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletään siis EK ja SAK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun ne sopimukset tehdään yhdessä työnantajan kanssa eikä vain itse. Etkö edes tätä tiennyt?
Hyvä työntekijä pääsee sanelemaan vapailla markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minua nukuttaa aamuisin. Usein myös krapulaa.
Suomessa on pula palkanmaksajista ei ihmisistä ketkä haluaisivat tehdä töitä. Kukaan ei ole niin tyhmä että tulee ilmaiseksi töihin vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Se, että työnantaja ei halua maksaa työstä kunnon palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekisit työsi paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä työntekijä pääsee sanelemaan vapailla markkinoilla.
Kai nyt edes sen tiesit ettei se TES nyt estä hyvää työntekijää sanelemasta? Voi voi jos olet luullut että joku TES sinua pidättelee ja siksi jättänyt sanomatta mitä palkkaa haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkovoima toimii paremmin ihan kaikissa asioissa.
Suomessa on lähes mahdotonta saada hyviä työntekijöitä. Laiskoja ay-julleja vain makaa työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkovoima toimii paremmin ihan kaikissa asioissa.
Koeta joskus omilla jaloillasi seisomista. Onnistuu yleensä aikuiselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt edes sen tiesit ettei se TES nyt estä hyvää työntekijää sanelemasta? Voi voi jos olet luullut että joku TES sinua pidättelee ja siksi jättänyt sanomatta mitä palkkaa hahaluat.
TES ohjaa työnantajien rahat laiskamadoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekisit työsi paremmin?
Minä olen aina tehnyt työni hyvin. Pidin hinnat alhaalla vaikka niitä kovasti on koitettu nostaa. Parempaa palkkaa en saanut, syyksi se ettei ole varaa koska toisella "osastolla" mennyt huonommin. Minä siis en hyödy mitään siitä että näen vaivaa joten lopetin sen. Yrityksen tulos ei ole sama kuin minun. Eikä häiritse surkeat talousnäkymät kun minä tiedän mistä osasta tullaan ensimmäisenä vähentämään väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on lähes mahdotonta saada hyviä työntekijöitä. Laiskoja ay-julleja vain makaa työpaikoilla.
Minä makaan koska palkkani ei ole kaukana siitä mitä työttömänä saisin. Työpanoksesta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletään siis EK ja SAK.
Kielletään pelkkä EK. SAK:n tyypit on ihan cooleja.
Petteri Orpo haluaa orjatyön takaisin mutta ei tule onnistumaan