Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nykyhallituksen kirjailuissa ei ole järjen hiventä; pakko-ja orjatyökö on parasta sosiaaliturvaa? hah!

Vierailija
10.12.2023 |

lobbarit mukana luulee että maan tuottavuus, muukin kuin talouden "kehitys" lähtisi "nousuun" kun sanellaan neuvotteluista oman mieleinen, mielivaltaan perustuva ratkaisu.

tyhmää.

Kommentit (255)

Vierailija
161/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en äänestänyt yksissäkään vaaleissa, joten yksikään hallituksista ei ole minun hallitukseni. Vaadin miljoona euroa vuodessa tililleni, koska en ole valinnut tätä hallitusta. Minulle kuuluu miljoonani, koska olen tärkeä.

Vierailija
162/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen tulisi kerätä tietoa kaikilta portailta. Työnantajilta, työttömiltä ja te-virkailijoilta. Näistä saadun datan avulla näkee sokeakin missä ne oikeat kipukohdat on. Nykyinen järjestelmä on kauniisti ilmaistuna älytön.

Vasemmisto ja ammattiliitot ymmärrettävästi pitävät meteliä, mutta se on vain sen merkki, että nyt ollaan oikealla tiellä.

Tai nimetkää yksikin kohta hallitusohjelmasta mikä rankaisee tunnollista työntekijää?

Mitä hyötyä tästä on sinulle? Et ole tunnollinen etkä työntekijä.

Persuäänestäjät on astetta pahempi versio kokoomusta äänestävistä köyhistä jotka luulee pääsevänsä äänestämällä vuorineuvosten etujen puolesta eliittiin itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Miksi meidän ahkerien pitäisi elättää laiskoja?

Koska se on velvollisuutesi. Lisäkdi autat torjumaan rikollisuuden kasvua. Raha rauhoittaa, rahalla lähtee nälkä ja epätoivoiset ajatukset pois.

Mulla ei ole mitään velvollisuutta elättää yhtäkään ventovierasta ihmistä, eikä kellään muullakaan veronmaksajalla 

Niin, silti et mahda sille mitään että palkanlaskija ottaa palkastasi väkisin ison siivun jotta minä pääsen aamulla kaljakauppaan kun sinä rämmit töihin😁

Helvetin hyvä, että se loppuu nyt, etkä sinä mahda sille mitään 

Heh no ei

Heh minunkaan tukirahat ei ole mihinkään loppumassa. Ennen hain vain asumistukea mutta syyskuun jälkeen alan hakea myös toimeentulotukea. Saa ainakin millälie harkinnan varaisella sitten uuden pyykinpesukoneen kun tuo vanha tulee pian hajoamaan.

Vierailija
164/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti hinnat nousee oikeen kunnolla että voi olla perseauki kaikkinee tukineen.mitä kerrostaloon muute kuuluu.harmi ku kela ei maksa omakotitaloa ni joutuu luukussa asuu.

Vierailija
165/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen hallitus on pelkkä EK:n sätkynukke.

Ei sillä mitään omia tavoitteita ole. Se järjestää nyt yrityksille ilmaista, siis veronmaksajien maksamaa työvoimaa, koska EK niin haluaa.

Ihan tarkoituksella tekee pienituloisten töissä käymisestä mahdotonta, jotta voi velvoittaa heidät "vastikkeellisen sosiaaliturvan" nimissä tekemään työnsä ilmaiseksi.

Ihana uudistus, joka nyhdetään suoraan veronmaksajien taskuista.

Miten niin? Naurettavaa propagandaa. Koittakaa nyt keksiä jotain edes hieman uskottavaa.

Vierailija
166/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä mitään omia tavoitteita ole. Se järjestää nyt yrityksille ilmaista, siis veronmaksajien maksamaa työvoimaa, koska EK niin haluaa.

Ihan tarkoituksella tekee pienituloisten töissä käymisestä mahdotonta, jotta voi velvoittaa heidät "vastikkeellisen sosiaaliturvan" nimissä tekemään työnsä ilmaiseksi.

Miten niin? Naurettavaa propagandaa. Koittakaa nyt keksiä jotain edes hieman uskottavaa.

Mikä muu olisi ratkaisu siihen kun kaikki on kohta opeiskellut itsenä pois matalapalkkahommista? Hallituksella on se valmiina, helpotetaan irtisanomista ja se irtisanoattu menee ilmaiseksi töihin. Kannattaa pitää ne oman työpaikan Hr-kalkkunat tyytyväisinä jatkossa ettet löydä itseäsi opettelemasta miten vanhus oikeaoppisesti kylvetetään.

Vierailija
167/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satun tietämään, että tämä on totta. Lounailla keskustelevat näiden porvaripomojen kanssa ja saavat ohjeita. Älä kysy miten tiedän, en voi kertoa. Mutta... Näin se on. Te oikeistolaiset ette osaa edes väittää, ettei se olisi näin, niin sen sijaan kylvätte epäilyksen siemeniä kuin hyvät EK:n sylikoirat ainakin. Vuh, vuh!

Vierailija
168/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on velvollisuutesi. Lisäkdi autat torjumaan rikollisuuden kasvua. Raha rauhoittaa, rahalla lähtee nälkä ja epätoivoiset ajatukset pois.

Mulla ei ole mitään velvollisuutta elättää yhtäkään ventovierasta ihmistä, eikä kellään muullakaan veronmaksajalla 

Niin, silti et mahda sille mitään että palkanlaskija ottaa palkastasi väkisin ison siivun jotta minä pääsen aamulla kaljakauppaan kun sinä rämmit töihin😁

Helvetin hyvä, että se loppuu nyt, etkä sinä mahda sil

Osta käytetty, niitä saa halvalla. Ja mielellään  omilla  rahoillasi, pummi. 

Vierailija
169/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin hyvä, että se loppuu nyt, etkä sinä mahda sil

Tätä minäkin odottelen. Sitten saa uudet silmälasit eikä tarvitse enää esim polimaksuista huolehtia jos tarvitsee käydä hammaslääkärissä tai muualla. Minulla on säännöllinen lääkitys, ei montaa euroa maksa mutta käsittääkseni tämänkin katetaan tt-tuessa kun sitä alan hakemaan. Säästöä se on pienikin säästö.

Vierailija
170/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä päätöksiä onkin jo odotettu, meno on ollut niin vasenvetoista että oksat pois. On aikakin leikata tukiviidakko nurin ja antaa ihmisten itse kantaa myös vastuu elämästään. On näitä tukien hyväksikäyttäjiä jo elätettykkin.

Vierailija
171/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Niinpä. Olen kirjoittanut tällekin palstalle ties kuinka monta kertaa kuinka esimerkiksi hitsareista on huutava pula. Koulutuskin järjestyy te-palveluna eikä kestä kauaa. Mutta kun silloin täytyisi oikeasti mennä sinne töihin 

Ja luulet, että kaikki pystyvät hitsaamaan... Ja noissakin paikoissa on aina enemmän hakijoita kuin sinne otetaan. Samaa huutivat UPM ym. yhtiöt, että kova pula on, mutta silti hakijoita oli enemmän kuin haastatteluihin kutsuttiin. Eli edelleen jäi paljon työttömäksi.

Jos ei sulla tahdistinta ole, niin taatusti pystyt hitsaamaan. Kyse on vain siitä ettet tahdo lähteä töihin 

Hitsauksessa on pakkoasentoja, joita ei voi välttää. Meillä joillain on ihan lääkärin ja kirurgin toteamia esteitä. Töihin olen hakenut jo kauan, mutta sellaisille aloille, joilla työkykyni on 100 %.

Vierailija
172/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä päätöksiä onkin jo odotettu, meno on ollut niin vasenvetoista että oksat pois. On aikakin leikata tukiviidakko nurin ja antaa ihmisten itse kantaa myös vastuu elämästään. On näitä tukien hyväksikäyttäjiä jo elätettykkin.

Sitä tukiviidakkoa tässä vain tehdään lisää kun muita tukia vähennetään niin ihmiset siirtyvät hakemaan lisäksi toimeentulotukea.

Vierailija
173/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hirveä kauhistus vasemmistolle, että ihmiset elättäisivät itsensä työllä...

Vierailija
174/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hirveä kauhistus vasemmistolle, että ihmiset elättäisivät itsensä työllä...

Se tuntuu olevan kauhistuttavaa työnantajille. Tukia kyllä kinutaan ja kaikesta revitään enemmän tulosta ja rahaa mutta työntekijöillä se ei mitenkään näy. 

Vierailija
175/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tyhmät haukkumasssa työtänsä oikein tekevää hallitusta!

Vierailija
176/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu olevan kauhistuttavaa työnantajille. Tukia kyllä kinutaan ja kaikesta revitään enemmän tulosta ja rahaa mutta työntekijöillä se ei mitenkään näy. 

Vasemmisto on kyllä tehnyt kaikkensa, jotta työntekijöitä ei palkattaisi. Laiskimmallekin vötkäleelle pitäisi juosta TES-palkka, eikä liitto anna sanoa ketään irti.

Vierailija
177/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikein, että opiskelijoiden pakkoyhteisasumisessa alkaa lähteä ihmishenkiä?

Vierailija
178/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haukun työnantajaani. On täysin oikein että johto siellä maksaa veroina osan asumisestani koska eivät osaa pyörittää yritystä niin että sillä olisi varaa maksaa kunnon palkkoja.

Vierailija
179/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto on kyllä tehnyt kaikkensa, jotta työntekijöitä ei palkattaisi. Laiskimmallekin vötkäleelle pitäisi juosta TES-palkka, eikä liitto anna sanoa ketään irti.

Aivan aivan olemme yhtä mieltä siitä että yrityksiä kauhistuttaa kun joutuu maksamaan palkkaa työntekijöille. Huiiii pelottava TES!!!

Vierailija
180/255 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tukiviidakkoa tässä vain tehdään lisää kun muita tukia vähennetään niin ihmiset siirtyvät hakemaan lisäksi toimeentulotukea.

Kun kerran kaikkia tukia tullaan leikkaamaan niin kyllä siitä toimeen tulotuestakin vähennetään löysät pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän