Toivoin mieheltä Louis Vuittonin korttikoteloa joululahjaksi
Hän riehaantui täysin. Olen kuulemma totaalinen debiili - 300 euroa korttikotelosta. Mulle se oli tärkeä toive, ja kehtasin sen hänelle kertoa. Mietin jopa nyt, olenko oikean miehen kanssa kun suhtautuu tuolla tavoin.
Kommentit (32)
Haloo tässä puhutaan JOULULAHJASTA. Onks sillä väliä onko se 300e mihin? Ellei mies kuvitellut että toivot jtn mistä hänkin hyötyis lol
Tuoko on ainoa toiveesi?
Itse saan vaikka ja mitä, joten ei käy kateeksi😇
Minä toivoin mieheltä joululahjaksi helmet. Näytin oikein kultasepän ikkunasta millaiset.
Mies ei kieltänyt eikä myöntänyt ostavansa, totesi vaan, että katteelaan nyt.
Olen varma, että saan ne. Eivätkä maksa yhtä paljon kuin
joku L.Vuttonin korttikotelo, ja helmistä on minulle suurta iloa, kun tykkään käyttää kaulakoruja.
Helpoin koru käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Haloo tässä puhutaan JOULULAHJASTA. Onks sillä väliä onko se 300e mihin? Ellei mies kuvitellut että toivot jtn mistä hänkin hyötyis lol
Löllöl löö, teini🤪
Ehkä miehesi hämmästyi pyyntösi järjettömyyttä - tuskin hintaa? Mun ex korosti aina, kuinka hän ei Halua Viettää mitään, etenkään joulua tai minun merkkipäiviäni. Se oli aivan selvää mihin tuolla hokemisella pyrittiin; tekemään kaikki minulle ja minuun liittyvä tärkeä tyhjäksi, ja unohtamaan. Alistamaan. Tulin allergiseksi ihan kaikelle tuollaiseen vihjaavaankin käytökseen!
Vierailija kirjoitti:
mammalle kun ostaa Louis Vuitton, niin Luulis saavan Vittuu
😂🤣
Kannattaa vaihtaa järkevämpään mieheen, hän ei ansaitse sinua. Hän tulisi varmasti löytämään myöskin kukkarollensa sopivamman naisen. Kannattaa muistaa myös sekin totuus että summa on aika suhteellisen suuri ja valitettavasti materiaalit ovat kokeneet manipulaatiota samassa kaiken muutoksen kanssa. Edullisemmallakin saa noita korttikoteloita. Ymmärrän merkkien päälle minäkin mutta varmista laadukkuus ettet pety pian pahasti. Muille samoja ajatuksia.
Nuo Louis Vuittonin selvästi tunnistettavat logolaukut ovat oikeastaan aika hupaisia. Järjettömän ylihintaisia muovitavaroita, mutta köyhät ja keskituloiset voivat niiden avulla näyttää toisilleen, että rahaa on ollut tällainenkin ruma turhake ostaa. Ja nyt näyttää, että näillä Vuittonin bageilla selvitetään sekin, että rakastaako mies tarpeeksi.
Aivan hullua touhua. Ja LV:n porukat nauravat matkalla pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivoin mieheltä joululahjaksi helmet. Näytin oikein kultasepän ikkunasta millaiset.
Mies ei kieltänyt eikä myöntänyt ostavansa, totesi vaan, että katteelaan nyt.
Olen varma, että saan ne. Eivätkä maksa yhtä paljon kuin
joku L.Vuttonin korttikotelo, ja helmistä on minulle suurta iloa, kun tykkään käyttää kaulakoruja.
Helpoin koru käyttää.
Jännä miten jotku tykkäävät helmistä. Itse inhoan yli kaiken. Sain aidoista helmitä tehdyn rannerenkaan lahjaksi. Kertaakaan en käyttänyt, pidin yli 10 v laatikossa ja viimein laiton vähän aikaa sitten löytökissatalon hyväntekeväisyyshuutokauppaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Päästä mies vapaaksi. Mokomakin hyttynen (lue verenimijä).
vain naarashyttyset imevät verta
Vierailija kirjoitti:
Nuo Louis Vuittonin selvästi tunnistettavat logolaukut ovat oikeastaan aika hupaisia. Järjettömän ylihintaisia muovitavaroita, mutta köyhät ja keskituloiset voivat niiden avulla näyttää toisilleen, että rahaa on ollut tällainenkin ruma turhake ostaa. Ja nyt näyttää, että näillä Vuittonin bageilla selvitetään sekin, että rakastaako mies tarpeeksi.
Aivan hullua touhua. Ja LV:n porukat nauravat matkalla pankkiin.
Juurikin tämä. Hirveän näköisiä tuotteita hintaansa nähden. Käsittämätöntä että ovat jostain syystä niin suosittuja.
Vestiairesta käytettynä, maksaa vielä +15e authentikoinnin niin välttyy feikkihuijareilta joita tuollakin valitettavasti on.