Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Li Anderssonilla on näköjään erinomaiset yo-paperit

Vierailija
10.12.2023 |

Äidinkieli, ruotsi: laudatur

Toinen kotimainen kieli, suomi, pitkä oppimäärä: eximia cum laude approbatur

Englanti, pitkä: laudatur

Historia: laudatur

Yhteiskuntaoppi: laudatur

Matematiikka, lyhyt: magna cum laude approbatur

Ranska, lyhyt: laudatur

Venäjä, lyhyt: laudatur

Ei hassummin.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010042007.html

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehnin todistus tosi hyvä. (Ja sen M voisi olla E, kun E tuli vasta 1996.) Ääni Olli Rehnille eli järjelle ja kunnollisuudelle.

Vierailija
122/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on fiksu. Ilahduttavaa, että on noin fiksu,mutta harmi, että on väärässä puolueessa - siis minun mielestäni.

Minulla on erilaiset arvot, enkä siksi ole monestakaan asiasta kanssaan samaa mieltä.

No, sellaista demokratia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon pohtinut edestakas  Halla-ahon, Stubbin, Rehnin ja Haaviston välillä.

Haavisto muuten kiva mutta tökkii ettei minkäänlaista korkeakoulututkintoa ja tökkii myös se kampaajapuoliso. Vähän tökkii sekin että sivari.

Stubbissa tökkii tänään erityisesti tuo että on puhunut lapsilleen aina ruotsia perheessä jonka kotikieli on englanti. Eli ei arvosta suomenkieltä. Myös tökkii se että Stubb ajaa EUsta samantyyppistä liittovaltiota kuin USA, eli ei olisikaan enää itsenäistä Suomea jolla oma lainsäädäntö ja presidentti

Rehn on tasapainoinen ja luotettavan tuntuinen suomalainen. Ehkä ei haittaa vaikka keskustalainen, olen kai minäkin keskituloisena aika keskikastia, en klyhää vasemmistoa enkä rikasta  oikeistoa. Rehnissä ei siis oikeastaan taida  tökkiä mikään.

Halla-ahosta tökkii liiallinen jyrkkyys ja ärtyneen oloinen  suorapuheisuus. Hänestä ei säteilee yhtään hyväntahtoista isällisyyttä vaan ainoastaan kuivaa katkeruutta 

Vierailija
124/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lyhyt matematiikka paljoa vaatinut. En edes aikonut kirjoittaa, mutta menin tekemään yo-kokeen päätettyäni edellisiltana, että voisihan tuotakin kokeilla.

Se, ettei kokeisiin ole tarvinnut joidenkin panostaa johtunee siitä ,että oppivat kuulemastaan. Minulle ei jää mitään mieleen. Pitää lukea. Koin yliopiston luennot täysin turhiksi. Meni vartti ja ajatukset olivat sitten muualla.

Valitsin aikanani kielilinjan päästäkseni helpolla. Luultavasti pitkä matematiikka olisi teettänyt töitä. Kielet olivat helppoja eikä niitä nyt niin kamalasti pitänyt päntätä. Historia jäi mieleen kirjoista melkein valokuvina.

Vierailija
125/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkis jonkun vaalitentin tms. jossa kaikkia haastatellaan samaan aikaan?

En tiedä ketä äänestän, mutta EN ainakaan Stubbia.

Vierailija
126/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt matikka m. Luultavasti kovalla pänttäämisellä. Ei hurraamista.

Mites kommentoit Stubbin osaamista matikassa? :D

Vierailija
127/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A Lindersson.

Vierailija
128/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt matikka m. Luultavasti kovalla pänttäämisellä. Ei hurraamista.

Mites kommentoit Stubbin osaamista matikassa? :D

Tai Halla-ahon :D

Vierailija
129/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li on aina ollut skarppi eikä yo-todistuksen arvosanat yllätä. Veikkasinkin että hänellä jos jollain on parhaat paperit.

Vierailija
130/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Listä presidenttiä  tule. Ei tule Haavistostakaan.

tv. ennustaja.

Vierailija
131/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea nähdä tuollaista sammakkonaamaista lautaa edustamassa Suomea missään. Ei jatkoon. 

Vierailija
132/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehnin todistus tosi hyvä. (Ja sen M voisi olla E, kun E tuli vasta 1996.) Ääni Olli Rehnille eli järjelle ja kunnollisuudelle.

Rehn taitaa olla se fiksuin. Ei ole myöskään tarvetta korostaa itseään, sirkuspellemäisyys puuttuu, on harkitseva, analyyttinen ja rauhallinen.   Vähän kuin Sale.

Vierailija
133/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjallis Harkimolla paha lukihäiriö eikä tuohon aikaan ole saanut apua tai lisäaikaa kirjoituksissa tai koulussakaan. 

Hjallis on ihmisenä ihan ok ja koulumenestyksestä huolimatta pärjännyt hyvin elämässä. 🙂

Vierailija
134/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Rehnillä on parhaat paperit. Li sai 6 laudaturoa koska monta ainetta erikseen ,

Rehnin aikana oli vain ns reaali johon kuului kaikki:  historia, yhteiskuntaoppi, kemia, biologia, fysiikka ja mitäs vielä...

Vierailija
135/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lee Andersonin miehellä ei ole ammattia lainkaan

Vierailija
136/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Rehnillä on parhaat paperit. Li sai 6 laudaturoa koska monta ainetta erikseen ,

Rehnin aikana oli vain ns reaali johon kuului kaikki:  historia, yhteiskuntaoppi, kemia, biologia, fysiikka ja mitäs vielä...

...lisäksi vielä  psykologia.

Vierailija
137/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei Halla-aholla ole mahdollisuuksia pärjätä toisella kierroksella sillä hänellä niin hirmuisesti vastustajia jotka tahallaan äänestävät ketä tahansa vastaehdokasta jottei Hallasta tulisi presidenttiä . Eli Halla-aholle annetut  äänet menisivät hukkaan tai jopa olisivat joltain toiselta ehdokkaalta pois.

Olen äänestänyt aiemmin persuja mutta nyt presidentin vaalissa saatankin äänestää suoraan  Olli Rehniä.

Kaikki sanoo että Rehn olisi  fiksuin ja luotettavin ja pätevin ehdokas, mutta haittapuolena vakavuus, se ettei ole  se äänekkäin vitsimies tai naistennaurattaja niinkuin  vaikkapa Stubb.

En minäkään ole äänekäs vitsimies. Rehn sopikoon mulle tällä kertaa.

Vierailija
138/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaiset on paperit, siihen ne sittenkin jääkin.

Vierailija
139/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea nähdä tuollaista sammakkonaamaista lautaa edustamassa Suomea missään. Ei jatkoon. 

Ei mieskään pystynyt muuttamaan prinsessaksi. Olen aina ihmetellyt, miksi Li muistuttaa kasvonpiirteiltään niin paljon Claes Anderssonia, vaikkeivät ole sukua...

Vierailija
140/171 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li on aina ollut skarppi eikä yo-todistuksen arvosanat yllätä. Veikkasinkin että hänellä jos jollain on parhaat paperit.

Sekään ei yllätä, että luvut jäivät pelkkään välitutkintoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi