Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani oksensi lattialle

Vierailija
10.12.2023 |

Oon nyt jonkun aikaa seurustellut miehen kanssa ja perjantaina juotiin ekaa kertaa hiukan enemmän. Mies jäi mun luokse yöksi ja lauantai aamuna oksensi mun makkarin lattialle. Miehen reaktio tähän oli nauraa ja kun kysyin et eikö aio siivota niin sano et tää on sun kotis. No hetken vääntämisen jälkeen kuitenkin siivosi. Oli oksentanut myös vessassa niin et oksennusta oli pöntön ympärillä, tämän huomasin vasta sen jälkeen kun oli jo lähtenyt. Nyt mietin suhteen päättämistä tämän miehen toiminnan vuoksi, mutta en tiedä onko se ylireagointia

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. 

Itse mieluummin haluan miehen, jonka kanssa voi aamuisin tehdä aamupalaa, meemitellä yhdessä, olla kainalossa, jutella, rakastella yms. Ei missään nimessä semmoista, jonka kanssa päivä alkaa oksentamisella. 

Vierailija
22/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sikamaista jättää oksennukset siivoamatta. Olisin kyllä muutenkin kuollut häpeästä, jos olisin aikuisena ihmisenä juonut niin paljon että oksennus tulee, osui pönttöön tai ei.

Usko huviksesi, se on joillekin tietyn kansanluokan ihmisille ihan normaalia, että niin kauan juodaan että oksennus tulee ja sammutaan ja saattaa pissatkin tulla housuun. Sitten kärsitään darra, hävetä ei osata, kuin ehkä hetkellisesti, mutta se unohtuu ja taas seuraavana viikonloppuna sama setti. Oppimiskäyrää ei ole, häpeää ei ole, kuvitellaan että eletään täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli vieraana = sinä siivoat

Miks miinustatte tätä? Eihän vieraat myöskään tiskaa tai imuroi niin kyllä kotinsa siivoaminen on alottajan vastuulla

Sun kotiis voi tulla ja vaikka paskantaa lattialle ja sinä siivoot? 

Ei kannata kutsuu kotiinsa ihmisiä jotka oksentaa tai paskantaa lattialle

Vierailija
24/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pojalta. Ei kuitenkaan mikään "mies" ole edes ja ootte molemmat jotain 20 v.

Mies yli 30, minä ihan hiukan alle

Ap

Miehelläs on sitten huono viinapää. Vaihto uuteen ettei nolaa teitä molempia.

Vierailija
25/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun nyt vielä myös tarkentaa että ollaan seurusteltu jo reilu puoli vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta kun juotiin enemmän kuin yksi viinilasillinen yhdessä. Itse juon kerran tai kaksi kertaa vuodessa enemmän, ja myös mies on sanonut näin. En siis usko, että kummallakaan meistä on alkoholiongelmaa

Ap

Vierailija
26/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Itse mieluummin haluan miehen, jonka kanssa voi aamuisin tehdä aamupalaa, meemitellä yhdessä, olla kainalossa, jutella, rakastella yms. Ei missään nimessä semmoista, jonka kanssa päivä alkaa oksentamisella. 

Olisi se voinut alkaa ripulillakin. Elämässä kun ei kaikki aina mene sun käsikirjoituksen mukaan.

Vierailija
27/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, satut olemaan oksettava.

Vierailija
28/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluun nyt vielä myös tarkentaa että ollaan seurusteltu jo reilu puoli vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta kun juotiin enemmän kuin yksi viinilasillinen yhdessä. Itse juon kerran tai kaksi kertaa vuodessa enemmän, ja myös mies on sanonut näin. En siis usko, että kummallakaan meistä on alkoholiongelmaa

Ap

Kuinka paljon mies sitten oikeasti joi?

Vierailija
29/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vielä mahdollisuus. Seuraavan kerran ämpäri jo valmiiksi sängyn viereen.

Vierailija
30/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette luotuja toisillenne.

Vierailija
31/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettei sentään kattoon oksentanut.

Vierailija
32/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhot APlle nokkaan ja raivosiivoamaan vain.

Vierailija
33/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryyppäämisen takia oksentaa toisen lattialle niin todellakin itse pitää siivota jäljet. Ei olisi ryypännyt niin paljoa jos ei ole valmis semmoiseen.

Vierailija
34/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko yhtään häpeissään? Onko muulloin empaattinen? Ottaako muulloin huomioon?

Eli oliko tämä ainutkertainen tilanne vai onko vastaavaa ollut aiemmin?

Vierailija
35/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentamista voi sattua kaikille. Mutta tuo asenne että ei itse jälkiään siiivoa, siitä on syytä jutella jos haluat vielä jatkaa... Todellakin jokainen omat sotkunsa siivoaa.

M45

Vierailija
36/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan kummatkin akateemikkoja?

Vierailija
37/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita miehiä siellä Porvoossa.

Vierailija
38/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kakara. Lapsellista uhkailla erolla missään tilanteessa mut sit vielä et tällasen pikkujutun takia. Kasva aikuiseksi ja harkitse seurustelua sen jälkeen uudelleen

Vierailija
39/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ootko ap ees harkinnut et ehkä miehelles iski esim vatsatauti. Ja sinä silti pistät toisen siivoomaan ja tulet nettiin haukkumaan juopoksi

Vierailija
40/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka paljon mies sitten oikeasti joi?

En osaa tarkkaa määrää antaa, koska oltiin baarissa hänen kavereidensa kanssa, enkä nyt muutenkaan kyttää muiden juomisia. Mut pari lasia viiniä, jokusen oluen ja kaks shottia, jotka kaverinsa tarjos

Ap