Kumppani oksensi lattialle
Oon nyt jonkun aikaa seurustellut miehen kanssa ja perjantaina juotiin ekaa kertaa hiukan enemmän. Mies jäi mun luokse yöksi ja lauantai aamuna oksensi mun makkarin lattialle. Miehen reaktio tähän oli nauraa ja kun kysyin et eikö aio siivota niin sano et tää on sun kotis. No hetken vääntämisen jälkeen kuitenkin siivosi. Oli oksentanut myös vessassa niin et oksennusta oli pöntön ympärillä, tämän huomasin vasta sen jälkeen kun oli jo lähtenyt. Nyt mietin suhteen päättämistä tämän miehen toiminnan vuoksi, mutta en tiedä onko se ylireagointia
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sikamaista jättää oksennukset siivoamatta. Olisin kyllä muutenkin kuollut häpeästä, jos olisin aikuisena ihmisenä juonut niin paljon että oksennus tulee, osui pönttöön tai ei.
Usko huviksesi, se on joillekin tietyn kansanluokan ihmisille ihan normaalia, että niin kauan juodaan että oksennus tulee ja sammutaan ja saattaa pissatkin tulla housuun. Sitten kärsitään darra, hävetä ei osata, kuin ehkä hetkellisesti, mutta se unohtuu ja taas seuraavana viikonloppuna sama setti. Oppimiskäyrää ei ole, häpeää ei ole, kuvitellaan että eletään täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli vieraana = sinä siivoat
Miks miinustatte tätä? Eihän vieraat myöskään tiskaa tai imuroi niin kyllä kotinsa siivoaminen on alottajan vastuullaSun kotiis voi tulla ja vaikka paskantaa lattialle ja sinä siivoot?
Ei kannata kutsuu kotiinsa ihmisiä jotka oksentaa tai paskantaa lattialle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pojalta. Ei kuitenkaan mikään "mies" ole edes ja ootte molemmat jotain 20 v.
Mies yli 30, minä ihan hiukan alle
Ap
Miehelläs on sitten huono viinapää. Vaihto uuteen ettei nolaa teitä molempia.
Haluun nyt vielä myös tarkentaa että ollaan seurusteltu jo reilu puoli vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta kun juotiin enemmän kuin yksi viinilasillinen yhdessä. Itse juon kerran tai kaksi kertaa vuodessa enemmän, ja myös mies on sanonut näin. En siis usko, että kummallakaan meistä on alkoholiongelmaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Itse mieluummin haluan miehen, jonka kanssa voi aamuisin tehdä aamupalaa, meemitellä yhdessä, olla kainalossa, jutella, rakastella yms. Ei missään nimessä semmoista, jonka kanssa päivä alkaa oksentamisella.
Olisi se voinut alkaa ripulillakin. Elämässä kun ei kaikki aina mene sun käsikirjoituksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluun nyt vielä myös tarkentaa että ollaan seurusteltu jo reilu puoli vuotta ja tämä oli ensimmäinen kerta kun juotiin enemmän kuin yksi viinilasillinen yhdessä. Itse juon kerran tai kaksi kertaa vuodessa enemmän, ja myös mies on sanonut näin. En siis usko, että kummallakaan meistä on alkoholiongelmaa
Ap
Kuinka paljon mies sitten oikeasti joi?
Anna vielä mahdollisuus. Seuraavan kerran ämpäri jo valmiiksi sängyn viereen.
No hyvä ettei sentään kattoon oksentanut.
Jauhot APlle nokkaan ja raivosiivoamaan vain.
Jos ryyppäämisen takia oksentaa toisen lattialle niin todellakin itse pitää siivota jäljet. Ei olisi ryypännyt niin paljoa jos ei ole valmis semmoiseen.
Oliko yhtään häpeissään? Onko muulloin empaattinen? Ottaako muulloin huomioon?
Eli oliko tämä ainutkertainen tilanne vai onko vastaavaa ollut aiemmin?
Oksentamista voi sattua kaikille. Mutta tuo asenne että ei itse jälkiään siiivoa, siitä on syytä jutella jos haluat vielä jatkaa... Todellakin jokainen omat sotkunsa siivoaa.
M45
Olette varmaan kummatkin akateemikkoja?
Laadukkaita miehiä siellä Porvoossa.
Ap on kakara. Lapsellista uhkailla erolla missään tilanteessa mut sit vielä et tällasen pikkujutun takia. Kasva aikuiseksi ja harkitse seurustelua sen jälkeen uudelleen
Ja ootko ap ees harkinnut et ehkä miehelles iski esim vatsatauti. Ja sinä silti pistät toisen siivoomaan ja tulet nettiin haukkumaan juopoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka paljon mies sitten oikeasti joi?
En osaa tarkkaa määrää antaa, koska oltiin baarissa hänen kavereidensa kanssa, enkä nyt muutenkaan kyttää muiden juomisia. Mut pari lasia viiniä, jokusen oluen ja kaks shottia, jotka kaverinsa tarjos
Ap
Yök.
Itse mieluummin haluan miehen, jonka kanssa voi aamuisin tehdä aamupalaa, meemitellä yhdessä, olla kainalossa, jutella, rakastella yms. Ei missään nimessä semmoista, jonka kanssa päivä alkaa oksentamisella.