Vaimo laittoi viestiä pikkujouluista: "Olen yötä Tiinan luona, ei tarvii odottaa mua"
Nimi muutettu.
Onko epäilyttävää? Sain hänet myös kiinni sheivaamasta alapäätään, ennen kuin lähti.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Siellä käy kielet koloissa... hihihi
Ken uskoo, mutta Barbie huijaa.
Tiinat on vähintään 6-kymppisiä. Ketä voi itkettää?
Vierailija kirjoitti:
Tiinat on vähintään 6-kymppisiä. Ketä voi itkettää?
Älä väitä. Esim 1980-1999 on nimi Tiina annettu 8773 naispuoliselle. Ovat enintään 43-vuotiaita vanhimmat heistä.
Täälläkin herätty sunnuntaihin ja lapset kysyy missä äiti on? Vaimo lähti perjantaina pikkujouluihin ja laittoi viestiä, että jäi yöksi Helin luokse. Puhelin hälyttää muttei vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin herätty sunnuntaihin ja lapset kysyy missä äiti on? Vaimo lähti perjantaina pikkujouluihin ja laittoi viestiä, että jäi yöksi Helin luokse. Puhelin hälyttää muttei vastaa?
Soita Helille ja kysy.
Tositarina: Mies laittoi samantyyppisen viestin "älä odottele, menen Samin luokse yöksi". Myöhemmin kävi ilmi, että mukaan oli lähetenyt baarista myös pari pubiruusua. Lopun voitte arvata.
Minä olen oikeasti saannut ap:n tapaisen viestin yli 10 vuotta sitten. Ei olisin tarvinnut silloisen nyxän, nykyisen exän edes vaivautua lähettämään viestiä, en ollut enää huolissani. Pari kertaa kävin poliisilaitokselta seuraavana aamuna hakemassa kun oli lähdetty edellisenä iltana parilla käymään.
Vierailija kirjoitti:
Lesboseksiä...
ONKO K U V I A ???!!!!!
No varmista onko se todella Tiina vai Jari.