Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaa vai Dominikaaninen tasavalta

Vierailija
09.12.2023 |

Hei! Kokemuksia kyselen kumpaan mennä.  Puolesta ja vastaan. 2 aikuista, 2 teinipoikaa. Hyvät rannat, tekemistä teineille toiveissa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa. Halvempaa, turvallisempaa, hotellialueiden ulkopuolellekin voi kivasti kävellä. 

Vierailija
2/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa. Halvempaa, turvallisempaa, hotellialueiden ulkopuolellekin voi kivasti kävellä. 

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on nykyään täynnä moukkamaisia pycciä. Jos kestät niitä, niin silloin sinne. Nimim. Ei enää milloinkaan Thaimaahan niiden pösilöiden keskelle.

Vierailija
4/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Dominikaanisessa pari kertaa. Kummallakaan kerralla emme asuneet "hotellialueella" vaan asunnossa ihan paikallisten seassa. 

En koskaan tuntenut oloani turvattomaksi vaikka esim yhdeltä kookkaalta suomalaismieheltä tempaistiinkin kultaketju kaulasta keskellä päivää. Itse jätän kaikki korut yms kotiin varkaita houkuttelemasta. Enkä kävele yksin alueilla mistä paikalliset varoittavat, en päivällä enkä yöllä. 

Thaimaa tuli onneksi kierrettyä viimeksi 10v sitten. Missä venäläiset, sieltä pysyn poissa. Ikävää thaimaalaisille, he(kin) inhoavat venäläisiä. 

Vierailija
5/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa on likaista, halpaa, rikollisia.

Vierailija
6/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa saa tauteja.

Vierailija
7/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa on kitssiä.

Vierailija
8/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa saa tauteja.

Missä maassa nyt ei saisi?

Vierailija
9/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Striimaaja Keppada oli äskettäin Dominikaaneissa. Ihan kivalta vaikutti, varsinkin pohjoisosa mitä nyt sattui pikku maanjäristys.

Vierailija
10/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muita vaihtoehtoja?

Vierailija
11/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mister Kanki kirjoitti aikanaan matkaraportin Dominikaanisesta tasavallasta Kalle lehteen. Kuulosti mielenkiintoiselta varsinkin mujer mujer show. Naapurin Tenholta taas kuulin, että on Thaimaassakin tekemistä, vaikkei kieliä osaakaan

Vierailija
12/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Thaimaassa ole mitään kohdetta, missä ei olisi likaista? Ohis.

Vierailija
13/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat paikat tunnettuja halvoista huor istaan.. että sellainen "perheloma"

Vierailija
14/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Teineille tekemistä"

Vierailija
15/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa yök. Dominikaaninen en ole käynyt mutta mitä italiassa asuessani katsoin niitten touhuja, ei todellakaan kiinnostaisi mennä sinne. 

Vierailija
16/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole muita vaihtoehtoja?

Kerro toki oma suosikki. Osa Karibian kohteista järkyttävän kalliita. Osa kiinnostavista kohteista on kaukana ajallisesti,  esim Vietnam kiinnostaisi, mutta kuljetukset on pitkät vielä lennon päälle.

Lämmintä pitää olla! Mihinkään Teneriffalle en lähde palelemaan. Lähi-Itä ei tule myöskään kysymykseen. Plussaa hyvät rannat ja joko kohtuullinen hintataso tai kohtuullisen hintainen AI. 

Vierailija
17/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä nyt on monessakin muussa paikassa. Thaimaassa on upeita perhekohteita. Ei ole pakko mennä Pattayalle.

Vierailija
18/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä nyt on monessakin muussa paikassa. Thaimaassa on upeita perhekohteita. Ei ole pakko mennä Pattayalle.

Mikä olisi siisti ja rauhallinen paikka Thaimaassa?

Vierailija
19/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H..a löytyy Helsingistäkin jos niitä tarvitsee. 

Itse olen reissannut perhelomilla molemmissa ilman yhtäkään kontaktia maksullisiin. Tosin ei ole kokemusta muidenkaan maiden maksullisista, yli 40 maata reissattu

Tai no, itseasiassa Helsingissä v 95. Yövyin mieskollegani hotellihuoneessa koska edustustilaisuus venyi pitkäksi. Aamiaisella venakkohutsu sylki mun päälle kun luuli mun vieneen potentiaalisen pokan🤣

Vierailija
20/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa yök. Dominikaaninen en ole käynyt mutta mitä italiassa asuessani katsoin niitten touhuja, ei todellakaan kiinnostaisi mennä sinne. 

Mä en ole koskaan tavannut Dominikaaneja Italiassa vaikka asun siellä osan vuotta. Mitä he touhusivat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi