Thaimaa vai Dominikaaninen tasavalta
Hei! Kokemuksia kyselen kumpaan mennä. Puolesta ja vastaan. 2 aikuista, 2 teinipoikaa. Hyvät rannat, tekemistä teineille toiveissa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa. Halvempaa, turvallisempaa, hotellialueiden ulkopuolellekin voi kivasti kävellä.
Sama
Thaimaa on nykyään täynnä moukkamaisia pycciä. Jos kestät niitä, niin silloin sinne. Nimim. Ei enää milloinkaan Thaimaahan niiden pösilöiden keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa. Halvempaa, turvallisempaa, hotellialueiden ulkopuolellekin voi kivasti kävellä.
Olen ollut Dominikaanisessa pari kertaa. Kummallakaan kerralla emme asuneet "hotellialueella" vaan asunnossa ihan paikallisten seassa.
En koskaan tuntenut oloani turvattomaksi vaikka esim yhdeltä kookkaalta suomalaismieheltä tempaistiinkin kultaketju kaulasta keskellä päivää. Itse jätän kaikki korut yms kotiin varkaita houkuttelemasta. Enkä kävele yksin alueilla mistä paikalliset varoittavat, en päivällä enkä yöllä.
Thaimaa tuli onneksi kierrettyä viimeksi 10v sitten. Missä venäläiset, sieltä pysyn poissa. Ikävää thaimaalaisille, he(kin) inhoavat venäläisiä.
Thaimaassa on likaista, halpaa, rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa saa tauteja.
Missä maassa nyt ei saisi?
Striimaaja Keppada oli äskettäin Dominikaaneissa. Ihan kivalta vaikutti, varsinkin pohjoisosa mitä nyt sattui pikku maanjäristys.
Mister Kanki kirjoitti aikanaan matkaraportin Dominikaanisesta tasavallasta Kalle lehteen. Kuulosti mielenkiintoiselta varsinkin mujer mujer show. Naapurin Tenholta taas kuulin, että on Thaimaassakin tekemistä, vaikkei kieliä osaakaan
Eikö Thaimaassa ole mitään kohdetta, missä ei olisi likaista? Ohis.
Molemmat paikat tunnettuja halvoista huor istaan.. että sellainen "perheloma"
Vierailija kirjoitti:
"Teineille tekemistä"
Thaimaa yök. Dominikaaninen en ole käynyt mutta mitä italiassa asuessani katsoin niitten touhuja, ei todellakaan kiinnostaisi mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole muita vaihtoehtoja?
Kerro toki oma suosikki. Osa Karibian kohteista järkyttävän kalliita. Osa kiinnostavista kohteista on kaukana ajallisesti, esim Vietnam kiinnostaisi, mutta kuljetukset on pitkät vielä lennon päälle.
Lämmintä pitää olla! Mihinkään Teneriffalle en lähde palelemaan. Lähi-Itä ei tule myöskään kysymykseen. Plussaa hyvät rannat ja joko kohtuullinen hintataso tai kohtuullisen hintainen AI.
Vierailija kirjoitti:
Näitä nyt on monessakin muussa paikassa. Thaimaassa on upeita perhekohteita. Ei ole pakko mennä Pattayalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä nyt on monessakin muussa paikassa. Thaimaassa on upeita perhekohteita. Ei ole pakko mennä Pattayalle.
Mikä olisi siisti ja rauhallinen paikka Thaimaassa?
Vierailija kirjoitti:
H..a löytyy Helsingistäkin jos niitä tarvitsee.
Itse olen reissannut perhelomilla molemmissa ilman yhtäkään kontaktia maksullisiin. Tosin ei ole kokemusta muidenkaan maiden maksullisista, yli 40 maata reissattu
Tai no, itseasiassa Helsingissä v 95. Yövyin mieskollegani hotellihuoneessa koska edustustilaisuus venyi pitkäksi. Aamiaisella venakkohutsu sylki mun päälle kun luuli mun vieneen potentiaalisen pokan🤣
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa yök. Dominikaaninen en ole käynyt mutta mitä italiassa asuessani katsoin niitten touhuja, ei todellakaan kiinnostaisi mennä sinne.
Mä en ole koskaan tavannut Dominikaaneja Italiassa vaikka asun siellä osan vuotta. Mitä he touhusivat?