Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia kolmen kimpasta?

Vierailija
09.12.2023 |

Ottaisitko puolisosi siihen, vai mielummin nuorempien kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu puolisosta.

Vierailija
2/10 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Vähän yllätyksenä tuli, vehtasin tuttuni kanssa ja hänen kaverinsa tuli kysymään, pääseekö mukaan. Muistot eivät ole varsinaisesti huonot, mutta enää en lähtisi noin spontaanistk mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu puolisosta.

Montako sinulla on kun et kykene päättämään mitä vastaat?

Minä voin vastata suoraan että kahden nuoremman

Vierailija
4/10 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut. Vähän yllätyksenä tuli, vehtasin tuttuni kanssa ja hänen kaverinsa tuli kysymään, pääseekö mukaan. Muistot eivät ole varsinaisesti huonot, mutta enää en lähtisi noin spontaanistk mukaan.

Tuosta vaan tuli kesken panon kysymään mukaan?? Missähän kaukana mahtaa olla tällainen kulttuuri?

Vierailija
5/10 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja tykkäsin. N44

Vierailija
6/10 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen kerran kokeiltu. Vaimoni ehdotus. Otimme kolmanneksi 25 v naisen.. baarista. Ite ollaan noin 40 v.   Asiaa oltiin toki pitkään mietitty. Mutta ei ollut ihan onnistunut yö. Toki olisi pitänyt sopia "säännöt"  ehkä paremmin. Tämä 25  v nainen  kun halusi ottaa itse suihin vaan koko ajan. Häntä ei sitten saanutkaan panna, hänen isoja rintoja sai hyväillä ja suudella ja hän  vaan halusi vaan ottaa koko ajan minulta suihin. No sitten laukesinkin aika nopsaan hänen kasvoille..  ei kokeilla uusiksi.

Vierailija
7/10 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhen kerran kokeiltu. Vaimoni ehdotus. Otimme kolmanneksi 25 v naisen.. baarista. Ite ollaan noin 40 v.   Asiaa oltiin toki pitkään mietitty. Mutta ei ollut ihan onnistunut yö. Toki olisi pitänyt sopia "säännöt"  ehkä paremmin. Tämä 25  v nainen  kun halusi ottaa itse suihin vaan koko ajan. Häntä ei sitten saanutkaan panna, hänen isoja rintoja sai hyväillä ja suudella ja hän  vaan halusi vaan ottaa koko ajan minulta suihin. No sitten laukesinkin aika nopsaan hänen kasvoille..  ei kokeilla uusiksi.

Mitä sitten olisitte halunneet tehdä?

Meillä vaimo olisi innostunut yllättäen juuri tuosta että saisi katsella kun panen toisen naisen kanssa tai se tyydyttää minut kunhan saisi itse kosketella ja hyväillä sitä.

Vierailija
8/10 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 35 vuotias pari. Naapurin rouva mökillä jäi leskeksi 38 vuotiaana ja on vaimoni sydänystävä. Kaikki sai alkunsa kun saunoimme  porukalla. Hän näki suhtkoht ison aseeni ja pikku huppelissa sanoi kuinka kaipaa seksiä. Peseydyin ja naiset jäivät saunaan vielä kun menin mökkiin. He tulivat saunalta kikattaen pikkuhuppelissa ja sanoivat että on sovittu että naapuria autetaan hädässä. He pudottivat saunatakit ja alkoivat suudella kiihkeästi, ajattelin mitähän nyt sitten tapahtuu. He olivat kohta kiihkeässä syleilyssä parisängyssä ja huutivat ala tulla me tarvitaan sua NYT. Naapuri alkoi nuolemaan vaimoani perse pystyssä, minä otin lanteista häntä kiinni ja aloin panemaan takaa kovaa. Ei mennyt kauaa kun vaimoni vinkui orgasmissa nuolemisesta, naapuri alkoi nytkimään ja kiljumaan omaa orgasmiaan. Samassa tunsin että panos lähtee, ruiskin spermani naapurin pillun perukoille muristen. Tätä sitten on harrastettu monessa muodossa sekaporukasa  jo 2 vuotta. On todella antoisaa kun pitkään sama tuttu ja turvallinen porukka harrastaa ja keskustelee haluista ja himoista ja naida paukuttaa.

Vierailija
9/10 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan 35 vuotias pari. Naapurin rouva mökillä jäi leskeksi 38 vuotiaana ja on vaimoni sydänystävä. Kaikki sai alkunsa kun saunoimme  porukalla. Hän näki suhtkoht ison aseeni ja pikku huppelissa sanoi kuinka kaipaa seksiä. Peseydyin ja naiset jäivät saunaan vielä kun menin mökkiin. He tulivat saunalta kikattaen pikkuhuppelissa ja sanoivat että on sovittu että naapuria autetaan hädässä. He pudottivat saunatakit ja alkoivat suudella kiihkeästi, ajattelin mitähän nyt sitten tapahtuu. He olivat kohta kiihkeässä syleilyssä parisängyssä ja huutivat ala tulla me tarvitaan sua NYT. Naapuri alkoi nuolemaan vaimoani perse pystyssä, minä otin lanteista häntä kiinni ja aloin panemaan takaa kovaa. Ei mennyt kauaa kun vaimoni vinkui orgasmissa nuolemisesta, naapuri alkoi nytkimään ja kiljumaan omaa orgasmiaan. Samassa tunsin että panos lähtee, ruiskin spermani naapurin pillun perukoille muristen. Tätä sitten on harrastettu monessa muodossa sekaporukasa&nbs

Naapurin leskirouva ja suhtkoht iso aseeni!! Erittäin uskottava alku tarinalle!! Ja naiset lesboja! 

Vierailija
10/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee ottaa nuorempien kanssa, kun puoliso on 16v.