Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA
Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA.
Näin sanoo ihan järjestyssäännöt ja niitä noudatetaan.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä rapussa nyt saa kävellä.
Ei saa kävellä koska hiljaisuus alkaa 22.00, silloin et naapureita häiritse kenkien kolinalla...
ap
Klo 21 aletaan rytkyttämään ja rynkyttämään pesukonetta. 23 hiljaisuus Tampereella. Pyritään ajoissa kyllä.
Laittakoot paksummat seinät, vuorotyöntekijän on myös elettävä.
SIT JUOSTAAN RAPUSSA JOS KÄVELLÄ EI SAA!!! 🤣🤣🤣
Paitsi asunkin omakotitalossa... Hih.
Ruokaa on pakko tehdä silloin kun ehtii, jos ei ole aiemmin ehtinyt. Koska seuraavana päivänä sen pitää olla jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
ei kävellä rapussa? Onko teillä joku leiri ulkona pihalla, jos sattuu tulemaan kotiin klo 22 jälkeen?
Normaalit ihmiset on jo nukkumassa viimeistään 22.00, sekopäät ihan erikseen
ap
Lorotan kusta urakalla ja vedän vessan. Hää hää!
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa on pakko tehdä silloin kun ehtii, jos ei ole aiemmin ehtinyt. Koska seuraavana päivänä sen pitää olla jo valmiina.
Voit syödä säilykkeitä tai mikro ateriaa, mitään pannuja ja kattiloita et kolistele 22.00 jälkeen...
ap
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti. Hiljaisuusaika ei kiellä normaalia elämisen ääniä joihin lasketaan kaikki nuo mainitsemasi.
En pese konepyykkiä 22 jälkeen. Olen usein tullut kotiin yöllä, ja naapuritkin tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kävellä rapussa? Onko teillä joku leiri ulkona pihalla, jos sattuu tulemaan kotiin klo 22 jälkeen?
Normaalit ihmiset on jo nukkumassa viimeistään 22.00, sekopäät ihan erikseen
ap
onko teillä näille sekopäille telttamajoitus ulkona? Jos on tai muuta vastaavaa, niin kerro ihmeessä missä asut, kiinnostaa tulla katsomaan
Vierailija kirjoitti:
Lorotan kusta urakalla ja vedän vessan. Hää hää!
Senkus vetät mutta minun rapussa et sitä tee tai häätö tulee aika äkkiä
ap
22? Mitä Ap höliset, olet ilmeisesti lukutaidoton. Kyllä tuossa ala-aulan järjestyssäännöissä lukee ihan selvällä suomen kielellä, että hiljaisuusaika alkaa kello 23. Eikä se tarkoita sitä, että rapussa ei saisi kulkea. Muutenhan olisi syttynyt jo kymmeniä vuosia sitten jokaisessa kaupungissa sota, kun ihmiset eivät olisi saaneet sanomalehteään aamukahville.
Tätä se teettää, kun mielenterveyspalvelut kusee. Mt ongelmaiset kun ei apua saa, ongelmat purkautuu vauva-palstalle. No parempi, että tänne kuin jollekin viattomalle ulkopuoliselle
Kusen sun postiluukusta sisään. Heitän pari pökälettä sinen myös. Ole hyvä.
Kuules kyylä : muuta korpeen ja anna toisten ihmisten elää!
Vierailija kirjoitti:
Järjestyssäännöillä ei voi noista muita kieltää kuin pyykin pesun. Kaikki muu on normaalin elämän ääniä ja niitä saa kuulua myös yöllä.
Ei saa jos on pahvi seinät niin silloin sinä ET häiritse naapureita klo 22.00 jälkeen
ap
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä rapussa nyt saa kävellä.
Nyt saa kävellä, mutta ei hiljaisuuden aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuu sanomaan toi mun naapurille joka ei rasvaa ovensa saranoita vaan ovi natisee yötä päivää. Ei välitä vaikka on asiasta asiallinen Lappu annettu.
Ei se ole ovi joka siellä narisee, vaan se eukko narisee.
Oletko ap koskaan kuullut vuorotyöstä? Mä pääsen iltavuorosta klo 23 ja kun olen kotona puolenyön aikaan KÄVELEN RAPUSSA, KÄYN SUIHKUSSA JA KÄYTÄN MIKROA: BLING!!!
Tuollahan on satasivuinen ketju jossa sekopäiset tantat on juuri tuota mieltä